השקת מוצרי SteelSeries הדנית

אורי וינגרט
01-04-2019 17:51

הבוקר השיקה חברת ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים משיקה בישראל את מוצרי הגיימינג של חברת SteelSeries הדנית.

המותג הוא אחד הידועים בעולם בתחום הגיימניג , מיוצר ומתוכנן בדנמרק, ומצטרף ל-ג'אברה ו-B&O לעולם מותגי הסאונד של ביקונקט.
המהלך של ביקונקט בעלות של כמיליון ש"ח בשנה אמור להעלות למפה הישראלית את המותג בשוק שמוערך בגודל של  מיליון צרכנים פוטנציאלים. בישראל יושקו כ-36 מוצרים חדשים הכוללים סדרות של עכברים ,מקלדות, אוזניות, פדים לעכבר ועוד.

SteelSeries

 רונן ברקוביץ, מנכ"ל ביקונקט: "כניסתה של SteelSeries תגביר את התחרות, תוריד מחירים ותאפשר לגיימרים לבחור את המוצרים המתאימים להם ביותר אני צופה כי נמכור בשנת הפעילות הראשונה בכ- 10 מיליון שקלים ", הוסיף ברקוביץ'.


שלוש הסדרות העיקריות שיושקו הן:

אוזניות: סדרת ה- Arctis

מקלדות: סדרת ה- Apax

עכברים: סדרת ה- Rival

לדוגמא:

SteelSeries Arctis Pro

 SteelSeries Arctis Pro

מחיר: 959 שקלים.

אוזניות פרימיום המשלבות סאונד באיכות גבוהה ומדויקת מאוד High fidelity יחד עם מבנה מעוצב ומלוטש המיוצר מסגסוגת של פלדה ואלומיניום.האוזניות מפיקות סאונד של עד 40,000 Hz באיכות מדהימה, הכי קרובה למציאות. מיקרופון ClearCast דו כיווני נשלף עם מסנן רעשים מובנה, הטוב ביותר בקטגוריה.

SteelSeries Apex M750 Prism

SteelSeries Apex M750 Prism

מחיר: 789 ש״ח

מקלדת גיימינג מקצועית הכוללת מסגרת מחוזקת בסגסוגת אלומיניום. עמידה במיוחד ובעלת גימור שחור מט הנותן למקלדת מראה יוקרתי.שילוב של תאורה אחורית עם אפקטים והתראות בתוך המשחק.אופציה ליצירת תצורות תאורה מרובות צבעים.

Rival 500 SteelSeries

Rival 500 SteelSeries

מחיר: 399 שקלים

עכבר גיימינג אופטי שמגדיר מחדש את יכולות האגודל. פריסה חדשנית של 15 כפתורים המפיקה את המיטב מטווח התנועה הטבעית של האגודל. רפרוף של האגודל כלפי מטה מפעיל את 2 הכפתורים התחתונים במהירות וביעילות.
ועוד מעל 30 מוצרים בקטגוריות הגיימינג של החברה.


מהתרשמותנו בהשקה מדובר במוצרים הבנויים לעילא ולעילא , מחומרים משובחים והרכבה מעולה. ההרגשה היא של מוצרי פרמיום מהשורה הראשונה.

הסדרות השונות והאופציות בטווחי מחירים הנעים בין 199 ש"ח לעבר גיימינג Rival 110  ועד 1890למערכת הראש האלחוטית הסופר איכותית Arctis Pro Wireless נותנות ללקוח מגוון רחב של אפשרויות ואופציות לכל סוגי המשתמשים, המתחילים, המתקדמים והמקצוענים כאחד.

תודה לביקונקט על האירוח בבר הגיימינג LVLUP .

מעבר לתגובות בפורום