חברת אפל מכריזה על שירות וידאו סטרימינג חדש: Apple TV +

אנטון קמינסקי
27-03-2019 22:59

ב-25 למרץ באירוע השקה אפלי טיפוסי, אפל הכריזה על שירות הוידאו סטרימינג החדש שלה שנקרא Apple TV+.

היו הרבה ספקולציות על כך בזמן האחרון והנה זה אכן קורה. אפל תנסה להתחרות בנטפליקס, אמזון פריים והשירות שדיסני עתידה להשיק.

למרות שניראה שהתחרות בשוק היא קשה, לאפל יש תמיד את המוני המעריצים שלה ואת היכולת לתת יתרון לשירותים שלהם על גבי הפלטפורמות שלהם. גם בשוק סטרימינג המוזיקה אפל לא היו הראשונים להיכנס לשוק, אבל העבודה שהשירות שלהם בא כבר מותקן ומובנה על גבי המכשירים שלה הקל על כניסת שירות ה- שלהםApple Music, ויש לו נתח שוק לא קטן כיום.


Apple TV +

לאפל יש קטלוג סרטים רחב ב-ITunes, בנוסף אפל תגיע להסכמים עם ערוצי ברודקאסט ותציע תוכנית תשלומים, בה הצרכן יוכל לשלם רק עבור הערוצים שמעניינים אותו. כמו-כן לאפל גם הסכם עם רשתות HBO, Showtime, Starz ו-Britbox. אפל תאפשר להוריד את כל התכנים עבור צפיית offline וכמובן חוויה מותאמת אישית לכל בני המשפחה.

בהחלט ניראה שאפל מציעה שירות רחב, שכולל המון אפשרויות מעניינות. לחובבי אפל או בעלי אפל TV, תהיי אפשרות לקבל המון תכנים דרך האפליקציות הייעודיות של אפל, אני בהחלט חושב שזה משהו שיכול לפנות ללב אותם הצרכנים.
אפל עושה מאמץ גם להרחיב את גבולות השירות שלה ותציע אפליקציה לפלטפורמות ה-Smart TV של מסכי סמסונג, LG, סוני ו-Vizio (כרגע ניראה שזה יהיה רלוונטי רק לדגמי 2019, אני מקווה שימצאו דרך לשלב את האפליקציה גם בדגמים ישנים יותר).


Apple TV +

אחד הקריטריונים שיקבעו עבור איזה שירות הצרכנים יהיו מוכנים לשלם הוא כמובן התוכן הבלעדי של אותו שירות. באירוע ההשקה של אפל היא הצעידה מצעד שלם של סלבריטאים: החל בסטיבן ספילברג ועד ג'ניפר אניסטון. ניראה שאפל הולכת להשקיע המון בתוכן מקורי.  ניתן לראות רשימה מלאה של התוכניות שהוכרזו כאן.


Apple TV +

השירות אמור להיות מושק מתישהו בסתיו השנה.
אפל היא חברה מצליחה ומאוד עשירה ולכן היא בהחלט יכולה להתחרות בשאר הענקים בתחום. לאפל יש יתרון של קהל מעריצים הדוק וחומרה\מערכת הפעלה בשליטתם, בה הם יוכלו לתת עדיפות לשירות שלהם על פני האחרים.
השאלות הפתוחות הן התמחור, הזמינות בפלטפורמות שאינן של אפל וכמובן זמינות השירות בארץ.

מעבר לתגובות בפורום