סמסונג מכריזה רשמית על שלוש גרסאות שונות לדגמים החדשים בסדרת הגלקסיS10 במחיר התחלתי של 2,999 ₪

תומר צין
03-03-2019 10:40

שלושה מכשירים בסדרת הגלקסי S10 עם תצוגת Infinity Display ללא שוליים וללא מגרעת ובראשם חורים קטנים המיועדים למצלמות הסלפי, חיישן טביעת אצבע אולטראסוני הנמצא מתחת למסך, חמש עדשות וטעינה אלחוטית המאפשרת לטעון מכשירים אחרים, האם בעלי ה-S9 ישדרגו את ל-S10?

"סמסונג ישראל" ערכה הבוקר בתל אביב (3 במרץ), מסיבת עיתונאים בה הכריזה על שלושה מכשירי גלקסי S10 חדשים - גלקסי S10E, גלקסי S10 וגלקסי S10 פלוס, שישמשו כמכשירי הדגל של החברה לשנה הקרובה ומספר מוצרים לבישים חדשים.


samsung s10

samsung s10

 

אנשי סמסונג הדגימו את התכונות המרכזיות של מכשירי ה-S10 לדגמיו ומקווים שהעיצוב המעודכן והמאפיינים החדשים, שאמנם אינם מהפכנים, אך מתמקדים בהקלת חייהם של הצרכנים, יספיקו כדי לאושש את המכירות של החברה.


samsung s10

 

מכשירי S10 מגיעים לישראל במועד השקה כמעט זהה להשקת הדגמים באירופה, בארה"ב ובשווקים נוספים. מדובר באחת מההשקות המהירות והמרשימות שראינו בשוק המובייל בשנים האחרונות. סמסונג הכריזה בארה"ב על עשרה דגמים שונים בסדרת ה-S10 הכוללות גרסאות גב קרמי, נפח אחסון וזיכרון עבודה שונים. לא כל תתי הדגמים וכל הגוונים יהיו זמינים בארצנו, כך נראה, לפחות בתחילת הדרך.


samsung s10

samsung s10

samsung s10

 

"סאני תקשורת", היבואנית הרשמית של מכשירי סמסונג בישראל, מתחילה למכור את מכשירי S10 לדגמיו, היום ב-3 במרץ, אלה המחירים בישראל:
גלקסי S10E עם נפח אחסון 128 גיגה בייט וזיכרון עבודה 6 גיגה בייט יימכר ב-2,999 ₪ גלקסי S10 עם נפח אחסון 128 גיגה בייט וזיכרון עבודה 8 גיגה בייט יימכר ב-3,599 ₪ גלקסי S10 פלוס עם נפח אחסון 128 גיגה בייט וזיכרון עבודה 8 גיגה בייט יימכר ב-3,999 ₪ גלקסי S10 פלוס עם נפח אחסון 512 גיגה בייט וזיכרון עבודה 8 גיגה בייט יימכר ב-4,999 ₪

"סמסונג ישראל", "סאני תקשורת", חברות הסלולר והמשווקים השונים יקבעו את המחיר סופית  במתן תשלומים, תוספת הטבות, מתנות והנחות על מוצרים נלווים. מדובר במחירים מומלצים לצרכן, כך שהם עשויים להשתנות בכמה מאות שקלים ולהיות נמוכים יותר משמעותית בייבוא מקביל. האחריות על מכשירי S10 תהיה ל-12 חודשים, מגוון הצבעים שבהם המכשירים מוצעים לצרכן הישראלי כולל 3 צבעים: לבן, שחור וירוק. 

   

samsung s10

samsung s10

samsung s10

 

שני המכשירים הנוספים שנחשפו בהשקות העולמיות ב-20 לפברואר בסן פרנסיסקו ובלונדון, מכוונים למקומות שונים - גלקסי X וגלקסי .F הדגם הראשון הוא הגלקסי S10 5G, מדובר טאבלט עם תמיכה בדור 5 שיציע מסך עצום בן 6.7 אינץ'. המכשיר יכלול מצלמה בעלת 6 עדשות (2 מקדימה ו-4 מאחורה), סוללה בת 5,000 מילי/אמפר לשעה ומרחב אחסון מינימאלי של 256 גיגה בייט. ה-גלקסי S10 5G לא יגיע ארצה מכיוון שאין עדיין פריסה של רשתות דור 5.

 הדגם השני, שהיה ללא ספק כוכב ההשקה, הוא הסמארטפון המתקפל סמסונג Fold, טאבלט עם מסך גמיש שמתקפל לסמארטפון, עם מסך בן 4.58 אינץ' כאשר הוא סגור ו-7.3 אינץ' פתוח לרווחה כמו ספר. המכשיר אינו מיועד לקהל הרחב אלא לחובבי גדג'טים מושבעים שיהיו מוכנים לשלם את הפרמיה הנדרשת. כך או כך, מחירו יגיע ל-1,980 דולר בארה"ב ו-7,999 ₪ בארץ, הוא יושק ב-26 באפריל.


samsung s10

samsung s10

samsung s10

 

במקביל, סמסונג ענקית הטכנולוגיה חוגגת עשור לסדרת המכשירים הפופולארית בעולם S10, כשעל פי הפרטים שדלפו לרשת, נראה כי החברה השקיעה מאמץ רב בתכנון ובעיצוב הסמארטפונים החדשים. בתחילת דרכו הסמסונג גלקסי S המקורי (3/2010) חיקה את עיצובו של האייפון והפך בתוך כמה שנים, למתחרה החזק ביותר של החברה, או המקביל בעולם האנדרואיד. בנוסף לזאת, ל״וואווי״ ענקית הטכנולוגיה הסינית, הייתה שנה טובה מבחינת מכירות, שבה הצליחה לחלוף על פניה של אפל, להתבסס במקום השני בטבלת המכירות העולמית ולצמצם משמעותית את הפער מול סמסונג. זה לא רק המכירות, וואווי ושיאומי כמו יצרניות סיניות אחרות, מצליחות בשנה האחרונה להתנער מהתדמית השלילית שליוותה את תעשיית הסלולר הסינית, ונתפסות כיום כיצרניות מתקדמות, שמציעות מכשירים מתקדמים, לא פחות מאלו של סמסונג ואפל. למרות הכול, סמסונג עדיין היצרנית הראשונה בטבלת חברות המובייל מבחינת משלוחי סמארטפונים ולמרות שהיא עדיין שולטת בפסגה, היקף המשלוחים שלה התכווץ דרמטית בעולם, בשנה האחרונה.


samsung s10

samsung s10

samsung s10

 

אוזניות אלחוטיות, שעון ספורט חכם וצמידי כושר

 סמסונג חושפת לראשונה את שעון הספורט Galaxy Watch Active, שיאפשר לראשונה מדידת לחץ דם. השעון של סמסונג יתמוך גם במכשירי אייפון ויגיע עם 768 מגה בייט זיכרון ראם ו-4 גיגה בייט לאחסון. המחיר 999 ₪.
סמסונג הציגה גם את האוזניות האלחוטיות Galaxy Buds המגיעות עם מחבר Type-C והטענה מהירה שתאפשר לכם לקבל 1.7 שעות של שימוש מהטענה של 15 דקות בלבד. המחיר 599 ₪.

כל מכשירי הסדרה מגיעים עם מפרט מרשים, הם חזקים, נאים ונוחים, אם כי צפויים ולא חדשניים כמצופה. אם לרכוש מכשירS10  לדגמיו? זו כבר שאלה שכדאי לכם לשאול את עצמכם.

 

 

מעבר לתגובות בפורום