סמסונג מעלה את הרף עם גלקסי 10S: יותר מסך, יותר מצלמות ויותר אפשרויות בחירה

dtown
21-02-2019 00:13

החוויות החדשות של מכשיר הפרמיום מציינות עשור לחידושים של גלקסי

><ידיעה - הועברה כלשונה>

סאול, קוריאה / סאן פרנסיסקו, ארה"ב / לונדון, בריטניה – 20 בפברואר 2019 – עשור מהשקת הגלקסי S הראשון, סמסונג אלקטרוניקס בע"מ השיקה היום קו חדש של סמרטפונים משובחים: גלקסי 10S. הקו החדש כולל שלושה  מוצרים ייחודיים שנבנו בכדי למלא את הצרכים של שוק הסמרטפונים של ימינו כדי שצרכנים יוכלו לעשות יותר ממה שהם אוהבים. כל אחד מהמכשירים מספק חוויה של הדור הבא בקטגוריות החשובות ביותר לצרכנים: חדשנות פורצת דרך במסך, במצלמה ובביצועים.
כעדות לעשור של חידושים, הגלקסי 10S מיועד למשתמשים המחפשים סמרטפון משובח עם ביצועים רבי עוצמה המאפשרים את הדור הבא של חוויות ניידות. צרכנים הזקוקים להתקן עתיר ביצועים ישמחו לדעת שהגלקסי +10S משדרג את כל המפרטים – הצג, המצלמה והביצועים – לרמה הבאה. הגלקסי S10e נבנה למי שמחפשים את הפונקציות החיוניות במארז קומפקטי איכותי ומסך שטוח".

מאז השקתה לפני עשר שנים, סדרת ה-Galaxy S התבלטה בחדשנות ובאיכות והציעה לצרכנים חוויה מדהימה ואת היכולת למצוא את המכשיר המתאים להם," אמר די. ג'יי. קו, נשיא ומנכ"ל חטיבת המחשוב והתקשורת הניידת בסמסונג אלקטרוניקס.

הכירו את צג ה-Dynamic AMOLED: חוויה של מסך שלם עם סורק טביעת אצבע בטכנולוגיית ULTRASONIC
הגלקסי 10S מגיע עם הצג הטוב ביותר של סמסונג עד היום, צג Dynamic AMOLED הראשון. כצג הסמרטפון הראשון המחזיק בהסמכת HDR10+, הצג מספק תוכן דיגיטלי מלא חיים עם מיפוי דינמי של הגוונים המאפשר לראות מגוון רחב יותר צבעים בתמונה ברורה ומציאותית. צג ה-Dynamic AMOLED של הגלקסי 10S מחזיק גם בהסמכת VDE לצבעים עזים ומתהדר ביחס הניגודיות הטוב ביותר בתעשייה להתקן נייד עם שחור כהה מתמיד ולבן צחור עוד יותר.

 samsung_galaxy_s10

צבעי הצג, שאומתו גם על ידי DisplayMate מאפשרים לראות את העולם בצבעים המדויקים ביותר בהתקן נייד - גם באור שמש בהיר. בנוסף, צג ה-Dynamic AMOLED  פולט פחות אור כחול הודות להסמכת TÜV Rheinland- לנוחות העיניים  מבלי להתפשר על איכות התמונה וללא תוספת פילטרים.

כתוצאה של תהליך בנייה הנדסי  פורץ דרך, צג ה-Infinity-O של הגלקסי 10S מציע אוסף גדוש של חיישנים ובטכנולוגיות צילום בצג hole-in המאפשר ליהנות מכל תוכן ללא כל הסחות דעת.

צג ה-Dynamic AMOLED של הגלקסי 10S כולל לראשונה סורק טביעת אצבע  ULTRASONIC   הקורא את תווי המתאר התלת-ממדיים של טביעת האצבע הפיזית (להבדיל מתמונה דו-ממדית שלה) ובכך מספק הגנה משופרת. מצויד בהסמכה של  FIDO Alliance לרכיבים הביומטריים, אימות הזהות המתוחכם מציע להתקן אבטחה מעולה.

מצלמת Pro-Grade

השימוש של סמסונג בטכנולוגיות צילום באה לידי ביטוי עם יכולות  Dual Pixel ו-Dual Aperture. הגלקסי 10S מציע טכנולוגיית מצלמה חדשה ובינה מתקדמת המקלות על צילום תמונות וסרטונים פורצי גבולות:
עדשה אולטרה רחבה: לראשונה בסדרת S, הגלקסי 10S מציע עדשה אולטרה רחבה עם שדה ראייה של 123 מעלות, בדומה לעין האנושית, כך שתוכלו לראות כל מה שנכנס לפריים. עדשה זו מושלמת לתמונות נוף מרשימות, נופים רחבים ואפילו לצילום כל המשפחה המורחבת בתמונה אחת. העדשה האולטרה רחבה מבטיחה שתמיד תוכלו לתפוס את הסצנה כולה.
הקלטת וידיאו Super Steady באיכות גבוהה: הגלקסי 10S מציע הקלטה יציבה מאוד הודות לטכנולוגיית ייצוב דיגיטלית. בין אם אתם רוקדים באמצע קונצרט מדהים או מנסים להקליט את כל הפרטים של רכיבת אופנוע קופצנית, ה-Super Steady מאפשר ללכוד את הרגע. שתי המצלמות, הקדמית והאחורית מסוגלות לצלם באיכות של עד UHD והמצלמה האחורית מציעה חידוש ראשון בתעשייה: היכולת להקליט ב-HDR10+.
מצלמת בינה מלאכותית: הגלקסי 10S הופך מאפיינים חכמים למדויקים עוד יותר באמצעות בינה מלאכותית (NPU) המאפשרת להשיג צילומים מעולים המצדיקים שיתוף ללא צורך בבחירה ידנית של הגדרות המצלמה. ה-Scene Optimizer מסוגל כעת לזהות ולעבד סצנות נוספות באופן מדויק יותר  הודות ל-NPU. מאפיין Shot Suggestion בגלקסי 10S מציע אוטומטית המלצות לקומפוזיציה המאפשרות למסגר את התמונה טוב מתמיד.


 

מאפייני ביצועים חכמים מסייעים להפיק את המרב מהטלפון

הגלקסי 10S נבנה מחומרה משובחת ועם תכנת למידת מכונה שעובדת קשה כדי שלמשתמש שיהיו חיים קלים מיכולות שיתוף חדשות ועוצמתית עד לשיפורי ביצועים המבוססים על בינה מלאכותית ו-Wi-Fi חכמה, הגלקסי 10S הוא ההתקן החכם ביותר עד היום שיצרה סמסונג, בפנים ובחוץ.
Wireless PowerShare: סמסונג משיקה את ה- Wireless PowerShare  בגלקסי 10S ובכך מאפשרת לטעון בקלות התקנים עם הסמכת Qi. כראשון בתעשייה, ה-Wireless PowerShare של הגלקסי 10S מסוגל לטעון גם התקנים לבישים תואמים, כמו כן ה S10 מסוגל להיטעון בעזרת כבל בזמן שהוא מטעין אלחוטית התקן שני. באמצעותWireless PowerShare וזאת בחיבור למטען רגיל, מה שמאפשר להשאיר בבית את המטען השני בזמן נסיעה.
ביצועים חכמים: תכנת הבינה המלאכותית החדשה בגלקסי 10S מטייבת אוטומטית את הסוללה, ה-CPU, ה-RAM ואפילו את טמפרטורת ההתקן בהתאם לשימוש שלך בטלפון ובדרך זאת ממשיכה ללמוד ולהשתפר עם הזמן. מינוף יכולות הבינה המלאכותית מאפשר לגלקסי 10S ללמוד את אופן השימוש בהתקן ולהזניק את היישומים שנמצאים בשימוש תדיר במהירות רבה יותר.
Wi-Fi חכמה: הגלקסי 10S בא עם Wi-Fi חכמה המאפשרת חיבור בטוח ונטול הפרעות באמצעות מעבר בלתי מורגש בין Wi-Fi ל-LTE ובנוסף מתריעה על חיבורי Wi-Fi העלולים להיות מסוכנים. הגלקסי 10S תומך בתקן Wi-Fi 6 החדש כך שביצועי ה-Wi-Fiמשתפרים בחיבור לנתב תואם.
 
עידן חדש של קישוריות G5 – לא זמין בישראל

בדיוק כפי שעשתה עם ה-G2, G3 ו-G4, סמסונג ממשיכה להוביל גם בעידון ה-G5 ופועלת עם חברות התקשורת הגדולות על פיתוח ופריסה של טכנולוגיות רשת G5. סמסונג מעבירה את עוצמת ה-5G לצרכנים עם הגלקסי 10S G5 עם סמרטפון הדגל הראשון התומך בקישוריות החדשה. עם ה-Galaxy S10 5G, הצרכנים יכולים להוריד עונה שלמה של סדרת טלוויזיה תוך דקות, לשחק משחקים מבוססי ענן ועתירי גרפיקה ללא כל עיכוב, ליהנות מחוויות מציאות וירטואלית ומציאות רבודה משופרות ולשמור על קשר עם חברים ומשפחה עם שיחות וידיאו K4 בזמן אמת. בכדי לנצל את קישוריות ה-G5 במלואה, הגלקסי S10 5G מציע את הצג הגדול ביותר בסדרת גלקסי S, "6.7 Infinity-O, את מצלמת ה-3D Depth של סמסונג, ה-Video Live Focus ו-Automatic Ruler. כל אלה נשענים על סוללת 4,500 mAh וטעינה מהירה של 25W.

לסטנדרט: היסודות של גלקסי ואקוסיסטם ברמה גבוהה יותר

קו מכשירי Galaxy S10  מציע את כל מה שצרכנים התרגלו לצפות מסדרת גלקסי S ואף יותר מכך, לרבות טעינה אלחוטית מהירה 2.0, עמידות במים ובאבק לפי תקן IP68, מעבד של הדור הבא ושירותים של סמסונג כגון ביקסבי, Samsung Health, Samsung Pay ו-Samsung DeX. בנוסף תקבלו את קיבולת האחסון הגדולה ביותר מכל התקני גלקסי עם 512GB של אחסון מובנה   והיכולת להוסיף כרטיס microSD  של 512 ג"ב עד לטרבייט.
מהירות: הגלקסי 10S מאפשר גישה ל-Wi-Fi 6 של הדור הבא, המעניקה גישה מועדפת וזמני גישה מהירים פי ארבעה  בהשוואה למשתמשים אחרים באזורים הומי אדם כגון שדות תעופה. הורדות וגלישה מתבצעים במהירות הבזק ברשת LTE עם מהירויות של עד 2.0 Gbps .
משחקים: כסדרה שתוכננה לחוויית המשחק הטובה ביותר שאפשר, הגלקסי 10S עבר טיוב לבינה מלאכותית על ההתקן ועם חומרה משובחת הכוללת Dolby Atmos למצב גיימינג ומערכת קירור של vapor chamber. הגלקסי 10S הוא ההתקן הנייד הראשון שעבר אופטימיזציה למשחקים שנצרו על פלטפורמת Unity.
אבטחה: הגלקסי 10S נבנה עם מערכת האבטחה Samsung Knox ברמה צבאית וכן עם גיבוי מאובטח המגובה בחומרה ובו נשמרים המפתחות הפרטיים לשירותים ניידים מבוססי בלוקצ'יין.

Galaxy S10

Galaxy S10+

Galaxy S10e

Display

 6.1-inch Quad HD+ Curved Dynamic AMOLED, 19:9 (550ppi)

Screen to Window Ratio: 93.1%

 

*Default resolution is Full HD+ and can be changed to Quad HD+ (WQHD+) in Settings.

 6.4-inch Quad HD+ Curved Dynamic AMOLED, 19:9 (522ppi)
 

Screen to Window Ratio: 93.1%

 

*Default resolution is Full HD+ and can be changed to Quad HD+ (WQHD+) in Settings.

5.8-inch, Full HD+ Flat Dynamic AMOLED, 19:9 (438ppi)

 

Screen to Window Ratio: 91.6%

*Screen measured diagonally as a full rectangle without accounting for the rounded corners; actual viewable area is less due to the rounded corners and camera hole. 

Camera

Rear: Triple Camera with Dual OIS
- Telephoto: 12MP AF, F2.4, OIS (45°)
- Wide-angle: 12MP 2PD AF, F1.5/F2.4, OIS (77°)
- Ultra Wide: 16MP FF, F2.2 (123°)
- 0.5X/2X optical zoom, up to 10X digital zoom

Front:
-
UHD Selfie: 10MP 2PD AF,  F1.9 (80°)

Rear: Triple Camera with Dual OIS
- Telephoto: 12MP AF, F2.4, OIS (45°)
- Wide-angle: 12MP 2PD AF, F1.5/F2.4, OIS (77°)
- Ultra Wide: 16MP FF, F2.2 (123°)
- 0.5X/2X optical zoom, up to 10X digital zoom

Front: Dual Camera
-
UHD Selfie: 10MP 2PD AF, F1.9 (80°)
- RGB Depth: 8MP FF, F2.2 (90°)

Rear: Dual Camera with OIS
- Wide-angle: 12MP 2PD AF, F1.5/F2.4, OIS (77°)
- Ultra Wide: 16MP FF, F2.2 (123°)
- 0.5X optical zoom, up to 8X digital zoom

Front:
-
UHD Selfie: 10MP 2PD AF,  F1.9 (80°)

Body

70.4 x 149.9 x 7.8mm, 157g

74.1 x 157.6 x 7.8mm, 175g (Ceramic: 198g)

69.9 x 142.2 x 7.9mm, 150g

AP

7nm 64-bit Octa-core processor (Max. 2.8 GHz + 2.4 GHz + 1.7 GHz)

8nm 64-bit Octa-core processor (Max. 2.7 GHz + 2.3 GHz + 1.9 GHz)

*May differ by market and mobile operator.

Memory

8GB RAM (LPDDR4X), 128GB/512GB 

+ MicroSD slot (up to 512GB)

8GB/12GB RAM (LPDDR4X), 128GB/512GB/1TB 

+ MicroSD slot (up to 512GB)

6GB/8GB RAM (LPDDR4X), 128GB/256GB
+ MicroSD slot (up to 512GB)

*May differ by market and mobile operator.
*User memory is less than the total memory due to storage of the operating system and software used to operate the device features. Actual user memory will vary depending on the operator and may change after software upgrades are performed.

SIM Card

Single: one Nano SIM and one MicroSD slot (up to 512GB)

Dual(Hybrid): one Nano SIM and one Nano SIM or one MicroSD slot (up to 512GB)

*May differ by market and mobile operator.
*MicroSD card sold separately.

Battery

 

 

 

Fast Charging compatible on wired and wireless 

Improved wireless charging speeds with Fast Wireless Charging 2.0

Wireless PowerShare


*Wired charging compatible with QC2.0 and AFC
*Wireless Charging compatible with WPC and PMA
*May differ by market and mobile operator.

OS

Android 9.0 (Pie)

Network

Enhanced 4x4 MIMO, Up to 7CA, LAA, LTE Cat.20
- 2.0Gbps download, 150Mbps Upload

*May differ by market and mobile operator.

Connectivity

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM

- 1.2Gbps Download / 1.2Gbps Upload

*May differ by market and mobile operator.

Bluetooth® v 5.0, ANT+, USB Type-C, NFC, Location (GPS, Galileo*, Glonass, BeiDou*) 

*Galileo and BeiDou coverage may be limited.

Payment 

NFC, MST

*May differ by market and mobile operator.

Sensors

Accelerometer, Barometer, Ultrasonic Fingerprint Sensor, Gyro Sensor, Geomagnetic Sensor, Hall Sensor, Heart Rate Sensor, Proximity Sensor, RGB Light Sensor

Accelerometer, Barometer, Capacitive Fingerprint Sensor, Gyro Sensor, Geomagnetic Sensor, Hall Sensor, Proximity Sensor, RGB Light Sensor

Authentication

Lock Type: Swipe, Pattern, PIN, Password
Biometric Lock Types: Fingerprints, Face

Audio

Stereo speakers tuned by AKG

Surround sound with Dolby Atmos technology (Dolby Digital, Dolby Digital Plus included)

 

Audio Playback Format:

MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, DSF, DFF, APE

Video

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 

מעבר לתגובות בפורום