מפגש השלישי ואחרון. סדרת 600 החדשה של Bowers & Wilkins

אפי סדובניק
24-01-2019 15:42

המפגש השלישי והאחרון בניצוחו של חברינו בצפון אפי סדובניק. הדיווח המלא מהאירוע המוצלח

הערב נערך המפגש השלישי והאחרון שאורגן בשיתוף האתר DTOWN וחברת טופ אודיו. במפגש הוצגו לראשונה הרמקולים מסדרה 600 החדשה של Bowers & Wilkins. הפעם נפגשנו בחנות סטריאו-שופ הממוקמת במפרץ חיפה.
לאחר התכנסות, כיבוד קל ומספר מילות פתיחה של נציג טופ אודיו רפי ואנוכי, מנכ"ל החברה יוסי פתח במצגת על חברת Bowers & Wilkins.

bowers & wilkins 600 series

הוא ערך סקירה על תולדות החברה מימיה הראשונים ועד היום, העקרונות שהובילו את מקימיה ליצר את סדרות הרמקולים השונות מהרמקול הראשון שיצרו – 1P ועד לסדרות הגבוהות שמאופיינות באיכות ורמת גימור גבוהה במיוחד.
בסדרות אלו נעשה כיום שימוש בחומר חדש המיוצר על ידם במקום החומר הישן (קוולאר) שהשתמשו בדרייברים הישנים בתחום המיד. 


bowers & wilkins 600 series

בסדרה החדשה 600 שהוצגו בה רמקול מדפי מדגם 606 ורצפתי מדגם 603 מאופיינת בשימוש באותו חומר חדש. לטענתם החברה מנסה להעלות את איכות הרמקולים בתחום המחירים הנגיש יותר ע"י שימוש בחומרים מהסדרות הגבוהות.
הסדרה החדשה מאופיינת בקווים ישרים (תיבה מלבנית), גימור לבן או שחור מבריק עם רמת גימור גבוהה מאוד ועושה שימוש בטוויטר אלומיניום.
לדעתי האישית ולפי תגובות הקהל הם נראים מדהים במיוחד בהתחשב ברמת המחיר.


bowers & wilkins 600 series

עברנו להאזנה ושמענו מספר קטעים מתחומי מוסיקה שונים.  תוך כדי השמעה עברנו בין המדפיים לבין הריצפתיים לסירוגין. ניתן היה להבחין די בקלות בקטעים העמוסים בכלים וכאשר היה באס חזק בין הדגמים. הריצפתי סיפק במה גדולה ורחבה עם באס עוצמתי. לעומת זאת, כאשר הושמעו קטעים המבוססים על קולות שני הרמקולים הצטיינו בתחום המיד.


bowers & wilkins 600 series
 

החברה לא התאפקו וביקשו להאזין לרמקולים מדגם 803 שעמדו בפינה והמתינו לנו בשקט.
לאחר התקנה קצרה קיבלנו טעימה מהאיכות המדהימה שניתן לקבל מהחברה הנפלאה הזו, מיד מדהים ונקי ובאס מדוייק. כל זאת למרות שהרמקולים שודכו להגברה שאינה האולטימטיבית עבורם.

 bowers & wilkins 600 series
בסיום הערב נערכה הגרלה לאוזניות נפלאות מדגם Bowers & Wilkins PX. מי ששלף את הפתק הזוכה הוא דביר מסטריאו-שופ וכפי שניתן לראות בתמונה אי אפשר למחוק את החיוך מגבי, הזוכה המאושר.

bowers & wilkins 600 series

bowers & wilkins 600 series

היה ערב מהנה, אנו מודים לחברת טופ אודיו על ההדגמה וכמובן למארחים מסטריאו-שופ.

מעבר לתגובות בפורום