סיכום האירוע השני בחנות ״Brand Audio״- סדרה 600 Bowers & Wilkins

dtown
11-01-2019 10:46

האירוע השני, כמו הראשון, הפך לחוויה מיוחדת בעבור הקהל שהתארח בחנות ״ברנד אודיו״. וכמובן, גם הפעם זוכה באוזניות המדהימות.

באירוע שהתקיים ביום חמישי ה-3.1.2019, בחסות טופ אודיו (יבואנית Bowers & Wilkins) והחנות המתחמה ״Brand Audio״, נחשפו לסדרה החדשה של החברה וכמובן, קיבלו מנה מכובדת של מידע שלא ידעו על Bowers & Wilkins.

bowers & wilkins 600 series

צילום: אורי וינגרט

לילה חורפי נוסף והפעם בחנות המתמחה המיוחדת ״ברנד אודיו״ שבהוד השרון. TopAudio משיקה את הסדרה החדשה של Bowers & Wilkins ועל הדרך עושים השוואה בין המודל הרצפתי למדפי. אבל לפני הכל, האורחים התקבדו במיטב הפחממות והסיבים התזונתיים יחד עם שתיה קלה בקומת הכניסה. כאשר ״החלק האמנותי״ התרחש קומה מטה, בחדר תצוגת רכיבי ההיי אנד של החנות. ומכאן כמה מילים על החנות. מדובר בחנות אודיו מתמחה מקצועית, עם ידע רב בתחום וכמובן, מחלקת היי אנד מרשימה במיוחד שבה תמצאו שלל רכיבי אודיו מעניינים, המשודכים למגברים טרנזיסטורים איכותיים ומגברי מנורות מרשימים במיוחד. את ההדגמה ביצענו על מגבר משולב של ״איזוטריק״ כאשר הרמקולים חוברו ליציאות הרמקולים a-b כשההחלפה בין שני הדגמים בוצעה בלחיצת כפתור.


יוסי מספר לקהל את כל מה שלא ידעו על Bowers & Wilkins

הקבוצה המגובשת נחשפת למצגת המסבירה על Bowers & Wilkins מההקמתה ועד עצם היום הזה.הקהל  נחשף למידע שטרם ידענו עליו הקשור לחברה. אחת מהן היא העובדה שחדלו מלהשתמש בשם b&w בעקבות שיתוף הפעולה עם חברת הרכב ״ב.מ.וו״ שכן אלה האחרונים העמידו זאת כתנאי מפאת הדמיון שבין שמות החברות. ובכלל, אחרי תקופת הקרבון הארוכה שמצאנו ביחידות של Bowers & Wilkins נחשפנו לחומר חדש, טוב יותר, קשיח יותר וקל יותר מהקרבון, אשר פותח במעבדות החברה בשם Continuum שבהחלט היווה שיפור משמעותי ביחס ליחידת הקרבון.

bowers & wilkins 600 series

עוד חשף ״יוסי גול״ כי כיום, בתחום הרמקולים הקונבנציונאלים Bowers & Wilkins היא החברה עם נתח המכירות הגדול ביותר בעולם.

יוסי גולד, מנכ״ל ומקים חברת TopAudio חשף בפנינו את הסדרה החדשה של Bowers & Wilkins כאשר בהדגמה ניגנו שני דגמים, ה-606 המדפי וה-603 הרצפתי. ומשם מיד פנינו להדגמה חיה של שני הרמקולים.

bowers & wilkins 600 series
גם בחלל שונה לחלוטין מהחלל באירוע הקודם, נוכחנו לגלות כי Bowers & Wilkins הצליחו לשמור על וויסינג כמעט זהה בין המוניטור לבין הרצפתי כאשר חלק מהמאזינים אף התבלבלו ולא הצליחו לשים את האצבע במדויק מתי שהמוניטור ניגן ומתי שהרצפתי ניגן. זהו הישג משמעותי, חשוב המלמד אותי על עקביות בגוון הצליל.


לאחר ההדגמה התקבצו כל האורחים לשיחה קולחת עם כתב האתר ״נמר לוי״ על רמקולים מדפיים ורמקולי רצפה, על ההבדלים בניהם ועל האבולוציה של הרמקולים בשני העשורים האחרונים.

bowers & wilkins 600 series


לקראת סוף האירוע הוגרלה אוזניית הדגל המדהימה של החברה ה-Bowers & Wilkins PX. יוסי מערבב, אמיר שולף ויש לנו זוכה! חבר הפורום ronengolanpt - מזל טוב!

bowers & wilkins 600 series

bowers & wilkins 600 series

bowers & wilkins 600 series


תודה רבה לאמיר מ-״ברנד אודיו״ על האירוח החמים והמלמד, תודה רבה לרפי בולרו ורז אלוביץ על האירגון וכמובן, תודה ליוסי גולד (מנכ״ל ״טופ-אודיו״) על ההרצאה המעלפת ומתנה הנפלאה.

 

מעבר לתגובות בפורום