כך תמחקו את כל מה שחיפשתם בגוגל

יוסי דמרי, אתר PC4Y
28-11-2018 18:58

אז אם לא ידעתם, ככה באמת מוחקים את הסטורית החיפושים שלכם בגוגל. יוסי דמארי מדריך אתכם צעד אחר צעד

פעם, כדי למחוק את היסטוריית החיפושים שלכם מגוגל, הייתם צריכים להיכנס להגדרות החשבון, לעבור בין מספר תפריטים שונים, ורק לאחר מכן הייתם יכולים למחוק את כל מה שחיפשתם במנוע החיפוש של גוגל. כיום, פעולת המחיקה של היסטוריית החיפוש היא הרבה יותר נוחה ופשוטה, ותוכלו לעשות זאת בקלות גם דרך המחשב וגם דרך הסמארטפון שלכם.
דרך אגב, גם פייסבוק מאפשרת לכם למחוק את כל מה שחיפשתם בחלונית החיפוש של האתר או האפליקציה שלה.


כל מה שאתם צריכים לעשות כדי שלא יהיה זכר לכל המילים שהקלדתם בגוגל זה להיכנס לחלון החיפוש של google.co.il, להיות מחוברים עם החשבון הפרטי שלכם, ולעקוב אחר השלבים הבאים:

בחלק התחתון של הדף לחצו על "הגדרות" --> בתפריט שנפתח לחצו על "הנתונים שלך בחיפוש "Google.

 

מחיקת הסטוריה בגוגל

 

לאחר מכן, הגיעו לאפשרות "מחיקה של פעילות החיפוש", ושם לחצו על "מחיקה של כל פעילות החיפוש".

מחיקת הסטוריה בגוגל

הערה: אם תרצו למחוק את פעילות החיפוש רק מהשעה האחרונה לחצו על "מחיקת השעה האחרונה."

בחלון שנפתח קראו היטב את ההערות של גוגל לפני שאתם מוחקים את היסטוריית החיפושים שלכם. אם אתם מבינים את ההשלכות של מחיקת פעילות החיפוש ומסכימים לכך, לחצו על "מחיקה".

מחיקת הסטוריה בגוגל

לאחר מכן, כל היסטוריית החיפושים תימחק מחשבון הגוגל שלכם ולא תוכלו לצפות בה יותר. רק קחו בחשבון שהחיפושים שתבצעו לאחר מכן ימשיכו להישמר בחשבון הגוגל שלכם ואם תרצו למחוק אותם שוב, תוכלו לעשות זאת באותה הדרך.

ניתן למנוע מגוגל לשמור את היסטוריית החיפושים, אך זה יגרום לכך שגוגל לא תוכל להתאים את תוצאות החיפוש בהתאם לתחומי העניין שלכם.

דרך אגב, אם עדיין לא הוספתם שכבת אבטחה נוספת לחשבון הגוגל שלכם מלבד הסיסמה החזקה שכבר יש לכם, אנו ממליצים לעשות זאת. כך החשבונות שלכם בג'ימייל, היוטיוב, גוגל דרייב וגוגל תמונות יהיו בטוחים יותר.

 

תודה רבה ליוסי דמארי מאתר Y4PC על הכנת המדריך.

 

מעבר לתגובות בפורום