אפליקציה חדשה לניהול מסמכים - FOLDI

dtown
27-11-2018 18:44

FOLDI – ישום ישראלי חדש לריכוז המסמכים במקום אחד. מיועד לייעל את ניהול המסמכים של מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בבית - שמירת אחריות, תיקונים, מדריכי משתמש.

אפליקציה ישראלית חדשה פותחה בכדי להקל על ניהול מסמכי היומיום. באמצעות FOLDI ניתן לסרוק או לייבא מסמכים, לתייק אותם תחת קטגוריות מותאמות אישית ולשתף במגוון דרכים שונות כגון דוא"ל, whatsapp, Facebook Messenger, Skype ועוד.

FOLDI כוללת מגוון קטגוריות כגון: עבודה, לימודים, תשלומים, נסיעות, רכב, רפואה ועוד.  תחת כל קטגוריה ישנן תיקיות רלוונטיות לאותה קטגוריה. כמו כן, FOLDI מאפשרת למשתמשים ליצור קטגוריות ותיקיות חדשות לפי צרכי המשתמשים ובהתאמה אישית. כל המסמכים נשמרים על גבי המכשיר וניתן לגבות אותם בgoogle Drive  או ב- iCLOUD  על פי בחירת המשתמש. בכניסה לאפליקציה תוכלו להגדיר קוד אבטחה כך כשכל המסמכים יהיו תחת שליטתכם ולעיניכם בלבד. 

FOLDI

היישום החדש כולל קטגוריות ותיקיות מובנות במגוון תחומים, מאפשר יצירה של קטגוריות ותיקיות בהתאמה אישית, עם גיבוי באחד משירותי הגיבוי החינמיים כמו GOOGLE DRIVE ו –iCLOUD, ניתן להגדיר קוד אבטחה בכניסה לאפליקציה – כך שהמסמכים הרגישים יהיו מוגנים.

קישור להורדת האפליקציה:

אנדרואיד 

אייפון iOS

מעבר לתגובות בפורום