מכשיר Nokia 9 נחשף בהדמיה עם 5 מצלמות אחוריות ללא חריץ מקדימה

תומר צין
10-11-2018 20:36

אנו מקבלים הצצה ראשונה באיכות גבוהה למכשיר הדגל הבא של נוקיה - HMD Global, שיקרא כנראה בשם Nokia 9 PureView.

נוקיה 9 יגיע במבנה סנדוויץ' זכוכית עם מסגרת עשויה אלומיניום, שעליה נמצא שקע USB Type-C, כפתורי שליטה על עוצמת האודיו וכפתור נעילה/כיבוי. בנוסף, הנוקיה יכלול 3 מיקרופונים, זוג רמקולים סטריאו. המכשיר בעל עמידות בפני מים ואבק.

 בגבו של המכשיר תמצא זכוכית הקמורה משני צדדיה, כאשר פסי האנטנה מקיפים את המכשיר.


Nokia 9 PureView

בחזיתו נמצא פאנל OLED בגודל 5.9 אינץ' ברזולוציית Quad HD Plus ללא מגרעת בחלקו העליון. יחס הצפייה יהיה 18:9, לא יהיה לנוקיה שוליים דקים ולא שקע 3.5 מ"מ לחיבור אוזניות. מימדי המכשיר: 155 מ"מ אורך, 75 מ"מ רוחב ו-7.9 מ"מ עובי.

 מתחת למכסה המנוע נמצא את מערכת השבבים סנאפדרגון 8150 הממשיכה את ה-845, יחד עם 8 גיגה בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה בייט של נפח אחסון וסוללה בעלת קיבולת מרשימה של 4,150 מילי/אמפר לשעה.
בגב המכשיר משולב מערך צילום בתצורת משושה, הכולל 5 חיישני צילום שונים, בצירוף פלאש לד כפול ויחידה נוספת שעשויה להכיל חיישן עומק או לייזר פוקוס אוטומטי. מערך הצילום יגיע עם עדשות של קרל צייס כחלק משיתוף הפעולה הנרחב בין שני המותגים.

בין החיישנים השונים, אנו צפויים למצוא מצלמה ראשית בעלת זווית צילום סטנדרטית, חיישן נוסף בעל זווית צילום רחבה במיוחד, חיישן עם עדשת טלפוטו עבור זום אופטי ושני חיישנים נוספים שתפקידם לא ידוע.


 

מעל למסך תשולב מצלמת סלפי קדמית, בעוד מתחת לפאנל התצוגה עצמו, אנו צפויים למצוא קורא טביעות אצבע ביומטרי, על פי דיווחים קודמים בנושא, המכשיר יגיע עם טעינה אלחוטית ומערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד עוגה 9.0.
את מועד ההכרזה על הנוקיה 9 טרם נודע, אך ניתן להעריך כי הדבר יתרחש במהלך תערוכת המובייל MWC שתיערך בפברואר 2019. מחירו של הנוקיה 9 יגיע עד לכדי 950 דולר.

Nokia 9 PureView

 

מעבר לתגובות בפורום