חמישה דברים שכדאי לדעת על מסכי סמסונג QLED‏

dtown
18-10-2018 09:16

מסכי ה-QLED של סמסונג ממוקמים בקצה העליון של טכנולוגיית ה-led. הנה כמה דברים שכדאי שתדעו עליהם

שוק המסכים מציג היצע נרחב של מסכי טלוויזיה ומציג כמה טכנולוגיות שונות שמביאים עימם סוגי פאנלים שונים. חברת סמסונג מציגה שתי טכנולוגיות כאשר הנפוצה ביותר כיום שהיא טכנולוגית ה-LED. ככל שאנו מתקדמים לקצה העליון בדגמים שמציגה החברה אנחנו נחשפים יותר ויותר ליכולות המדהימות של מוצריה. בדגמים הבכירים אנו נחשפים לקצה העליון בטכנולוגיית ה- LED והיא טכנולוגית ה-Quantum dot שהינה פיתוח בלעדי וייחודי של החברה. אז מה מייחד את ה-Quantum dot שמציגה סמסונג מול שאר הטכנולוגיות?

לטכנולוגיה הזאת יש חמש נקודות המציגות יתרון למסכי ה-QLED מול שאר המתחרים.

Samsung QLED

עמידות מפני צריבות ושמירה על איכות זהה למשך שנים 

טכנולוגית ה-QLED מבוססת מחומרים אנאורגנים, הטכנולוגיה הזו מאפשרת לשמור על איכות המסך לאורך שנים יותר משאר הטכנולוגיות הקימות כיום, היא מתוכננת לעמידות בפני צריבות, ושימוש נרחב לגיימרים שבינינו ללא חשש, עם זמן תגובה נמוך, מה נותן למסך אריכות שנים באיכות מרבית.


 Samsung QLED

מלכת האור

כשהגיעו מסכי ה-4k הראשונים הם אינם כללו את תקני הצבע החדישים שדורשים עוצמת הארה גבוהה, התקנים החדשים HDR10 ודולבי וויז'יון דורשים עוצמת הארה גבוהה במסך כדי להעצים את איכות התמונה והצבעים ולחשוף כמה שיותר פרטים בסצנות חשוכות, טכנולוגית ה-QLED מבוססת על עוצמת הארה גבוהה הנעה בין 1500-2000 ניט ומה שמאפשר למסך להתמודד עם תאורת על, כלומר גם אם הסלון שלכם מאור התמונה תראה חדה וברורה וכלן אפקט ה-HDR10+ יהיה מקסימאלי ולתחושת עומק מציאותי יותר.

 Samsung QLED

הצבעונית ביותר

תומך ב-100% נפח צבע, ולמה זה חשוב מכוון שתקני הצבע החדישים דורשים כמה שיותר רווית צבעים כדי להעשיר את איכות התמונה, חברת סמסונג מציגה נפח צבע המגיע ל-100% מהתקנים הנדרשים, ובכך היא מציגה תמונה עשירה ומלאת צבע.

רזולוציה על אמת!

טכנולוגית ה-QLED עומדת בכל התקנים המחמירים ביותר של 4k ולמה זה חשוב.... כי כל פיקסל בודד מורכב מ-RGB אמיתי מלא בתקן 4:4:4 המאפשרת תמונה עשירה יותר, לעומת טכנולוגיות ה-RGBW הקיימת המוסיפה באופן מאולץ ומלאכותי פיקסל לבן ויוצרת תמונה נחותה, ב-QLED זה לא קיים מה שמבטיח תמונה בתקן UHD בצורה מושלמת.

 

Samsung QLED

צחור טהור

ולמה זה חשוב. ככול שהמסך מציג לבן ברור יותר ללא התערבות של אפור או כחול כך נקבל צבעים נכונים ברורים, ומדויקים יותר. היכולת המרשימה הזו מאפשרת לנו להרגיש כאילו אנו מביטים דרך החלון על מציאות מוחלטת. קשה מאוד לתאר את החוויה הזו. אבל כשתביטו במסך, תחושו שאתם מביטים דרך חלון.

Samsung QLED

סיכום

מסכי ה-QLED החדשים של סמסונג הם משאת נפשו של כל ווידיאופיל או גיימר הראוי לשמו. הם מביאים עימם עוצמת הארה מהמרשימות בעולם המאפשרת צפייה בתנאי תאורה קיצוניים, עמידות לאורך שנים, תמיכה ברווית צבעים מלאה ותמיכה בכל פורמטי הצבע המתקדמים ביותר. מסכי סמסונג החדשים מציגים זמן תגובה מרשים במיוחד ועמידות בפני צריבות, חמשת המרכיבים הללו שהצגנו מציבים בפנינו מסכי טלוויזיה מהשורה הראשונה המתאימים לכל משתמש ויאפשרו לו להינות מתמונה מהממת לשנים רבות.

 

Samsung QLED

 


מעבר לתגובות בפורום