החשיפות המעניינות של IFA 2018

נמר
04-09-2018 00:31

תערוכת IFA 2018 משחררת כמה וכמה חשיפות מעניינות ביותר. אנחנו כאן בשביל לעדכן.

אוזניות חדשות לסוני - Sony WH-1000XM3

Sony WH-1000XM3

חברת הטכנולוגיה סוני הצליחה לעשות דיאטה נוספת לאוזניית הדגל שלה. הפעם הפחיתו 20 גרם נוספים ממשקלה ולטענתם שיפרו גם את הביצועים. מערכת ביטול הרעשים שופרה אף היא, המבנה שופר והספוג התרכך גם כן. החיבור לאוזניה מתבצע כעת ב-usb c שהופך לסטנדרט החדש כמעט בכל אוזניה חדשה שמשוחררת לשוק. ברמת הנתונים הטכנים אין שינוי מהדגם היוצא מלבד שינוים בחומרים שמביאים את האוזניה לביצועים משופרים.

SL-G700 SACD נגן וסטרימר רשת חדש לטכניקס היפנית

Technics SL-G700 SACD

גם לקראת סוף 2018 נגני תקליטורים עדיין מיוצרים. למרות התחושה כאן בישראל נראה כי המדיה הזו מסרבת לעזוב אותנו. יחד עם כונן התקליטורים הנגן החדש של טכניקס הוא גם סטרימר רשת התומך בבכל הפורמטים החדשים. עם זאת, הנגן החדש תומך ביציאות מאוזנות מה שעשוי להביא אותו לטווח דינמי משופר.

פטיפון חדש לימהה Yamaha GT-5000

Yamaha GT-5000

האנלוג כאן בשביל לגדול. ממש ככה. פטיפון חדש לימהה. לפטיפון של ימהה מנוע AC חדש המבטיח סיבוב מדויק ויציב, לפי מיטב המסורת הפטיפון בעל הנעת רצועה, יותר והפתעה ששווה דיון בפני עצמו - ״זרוע קצרה לשקיפות ופתיחות בצליל״. זו בשורה מעניית במיוחד לאור העובדה שהטענה היא שזרועות קצרות סובלות מבעיות טרקטינג אך פחות סובלות מבעיות רזוננס. נתון משקל הפלטה עומד על 5 קילוגרם צנועים למדי.

 

 

 

 

מעבר לתגובות בפורום