חברת Nikon מכריזה על מצלמת DSLR חדשה Nikon D3500

dtown
31-08-2018 15:10

ניקון מכריזה על המצלמה החדשה שלה. ה-D3500 מציגה שיפורים לעומת הור הקודם ועם זאת, אפשרות להתחבר לטלפונים חכמים וטבלטים ולהעלות תמונות לרשת בזמן אמת.

החיישן בפורמט DX של 24.2 מגה-פיקסל של D3500, לוכד תמונות וסרטונים ב-HD מלא, מאפשר עבודה בתאורה נמוכה. בשילוב עם עוצמת העיבוד של עדשת NIKKOR, ניתן יכול להתחיל ליצור דיוקנאות אומנותיים

עם טשטוש עדין ברקע.

ה-D3500 מאפשרת לצלם סרטונים ב-HD ברמת פרטים מרשימה מאוד בקצב צילום בשנייה של עד ‏60p. הודות לטווח הרחב של רגישות ISO לאור הזמין במצלמה, תוכל להסריט בקלות כשהשמיים מעוננים.

Nikon D3500

תושבת העדשה עשויה מתכת שתוכננה בקפידה מאפשרת לך להחליף עדשות שוב ושוב, מבלי לחשוש מבלאי. מעדשות זום טלפוטו לעדשות פריים עם זווית רחבה, תומך בכל קולקציאת עדשות NIKKOR השונות.

Nikon D3500

גוף המצלמה תוכנן לאחיזה יציבה גם כשמותקנת עליה עדשה טלפוטו. מיקום הלחצנים התרווח מה שהקל על התפעול, וחיי הסוללה התארכו גם הם.

מצב Auto משופר מאפשר ליצור בקלות תמונות. Guide Mode (מצב הדרכה). ההמסייע לכוונן את הגדרות המצלמה.

היישום SnapBridge למערכות ההפעלה iOS‏ ו-Android מאפשר חיבור קבוע בין המצלמה לבין הטלפון החכם/הטאבלט. יישום זה מאפשר לך לשתף את התמונות שצולמו בזמן אמת.

Nikon D3500

בהיבט הטכני למצלמה חיישן DX‏, CMOS, ‏23.5 מ"מ x‏ 15.6 מ"מ, בעל רזולוציה של 24.78 מיליון פקסלים. המצלמה תומכת בפורמטים:   NEF‏ (RAW): ‏12 סיביות, דחוס; JPEG: תאימות ל-JPEG-Baseline עם דחיסה עדינה

(כ-1: 4), רגילה (כ-1 : 8), או בסיסית (כ-1 : 16) דחיסה; NEF ‏(RAW) +‏ JPEG: תצלום יחיד המצולם גם בפורמט NEF ‏(RAW) וגם בפורמט JPEG.

אחסון התמונות על ידי ‏‫כרטיסי זיכרון מסוג SD‏, SDHC (תואם ל-UHS-I)‏, SDXC (תואם ל-UHS-I), כיסוי מסגרת עינית  95% במצב אופקי וכ-95% במצב אנכי.

מסך המצלמה: BriteView Clear Matte Mark VII מסוג B

מהירות סגר: 1/4000 עד 30 שניות בשלבים של 1/3 EV; חשיפה ממושכת; חשיפה ארוכה

מהירות סנכרון מבזק: X=‏1/200 שניות; מסתנכרן עם הסגר במהירות של 1/200 שניות ומטה

Nikon D3500

קצב צילום: עד 5 ת/ש; הערה: קצבי הצילום בשנייה מבוססים על מיקוד ידני, חשיפה ידנית או עדיפות סגר, מהירות סגר של 1/250 שניות ומעלה והגדרות אחרות בערכי ברירת מחדל.

מדידת חשיפה:  TTL באמצעות חיישן RGB של 420 פיקסלים

מבזק מובנה: Auto (אוטומטי), Portrait (דיוקן), Close up (תקריב), Night portrait (דיוקן לילה), Super vivid (מלא חיים במיוחד), Pop (פופ), Photo illustration (איור תמונה), Toy camera effect (אפקט מצלמת צעצוע): מבזק אוטומטי עם מנגנון פתיחה אוטומטי; ‬P‏, S‏, A‏, M: פתיחה ידנית בשחרור לחצן.

Live View (תצוגה חיה): מצב אזור מיקוד אוטומטי

 

Nikon משווק בישראל על ידי הדר סוכנויות.


מעבר לתגובות בפורום