LG תשיק את טלוויזיית ה-8K OLED הראשונה בעולם, בכנס IFA 2018

dtown
29-08-2018 16:42

לראשונה, ייצור מסחרי של טלוויזיות OLED בגודל 88" LG מתחייבת להיות המובילה בשוק החדשני של טכנולוגיית טלוויזיות הפרמיום

אחד מהמותגים המובילים בקטגוריית מסכי הטלוויזיה החדשניים עם טלוויזיות ה-OLED ,LG תשיק את טלוויזיית ה-8K OLED  (7680 x 4320) הראשונה בעולם, בכנס IFA 2018, המתקיים השבוע בברלין.

ה-LG OLED 8K בגודל של 88 אינץ׳  ו-33 מיליון פיקסלים במטרה לייצר יחס ניגודיות שאין כמותו וצבע שחור מוחלט (True Black) שמגדירים את איכות התמונה של OLED TV, שהפכה לשם דבר בקרב המומחים

שיווק טלוויזיות ה-OLED ברחבי העולם צפוי להכפיל את עצמו עד סוף שנת 2018, ולהגיע ל-9 מיליון טלוויזיות שישווקו עד 2022, בכך, LG תמשיך להגדיל את נתח טלוויזיות ה-OLED בקטגוריית טלוויזיות הפרמיום שלה ותפנה את מרבית תשומת הלב של קהל הלקוחות להעדפת OLED TV.

LG OLED 8K

בעוד שוק הטלוויזיה 8K עדיין בחיתוליו, הוא צפוי לגדול ליותר מ-5 מיליון טלוויזיות שישווקו עד 2022, ו-LG מתחייבת להיות מובילת שוק הטלוויזיות הסופר פרמיום עם טכנולוגיית  8K OLED TV.

למרות העלייה בשוק ה-LCD, ה-OLED מכונה לעתים קרובות בתור "הדור הבא של טכנולוגיית תצוגה", שכן המסך מפיץ אור משלו ובכך מבטל כל צורך בכל סוג של תאורה אחורית. תכונה זו מאפשרת למסכי טלוויזיה החדשניים להגדיר מחדש הן את איכות התמונה והן את עיצוב המוצר. LG היא לא רק חלוצת הטכנולוגיות האלו אלא היא גם חלוצה בשיווק המוצר.

"טלוויזיית ה-OLED 8K הראשונה של LG היא הישג שיא טכנולוגי והצד האבולוציוני הבא בטכנולוגיית תצוגה" אמר בריאן קוון, נשיא חטיבת הבידור הביתי של חברת LG. "4K OLED שיחק תפקיד מרכזי בעיצוב מחדש של תעשיית הטלוויזיה ו-LG מלאת ביטחון כי ה-OLED 8K  יעשה את אותו הדבר."

LG OLED 8K

המבקרים בכנס IFA 2018, שמתקיים השבוע בברלין יכולים להעיף מבט ראשון על טלוויזיית ה-8K OLED  בגודל של 88 אינץ', יחד עם חידושים אחרים בטכנולוגיות של מסכי הטלוויזיה בביתן של LG באולם 18, Messe Berlin.

מעבר לתגובות בפורום