אירוע השקה SAMSUNG NOTE 9

יעקב חבושה
23-08-2018 00:18

באירוע מושקע ונוצץ שהתקיים ב 22.8.18 הציגה סמסונג ישראל את מכשיר הדגל החדש - סמסונג גלקסי נוט 9.

באירוע דיברו מנכל סמסונג ישראל, מנכל השיווק, וסמנכל השיווק על החזון של החברה ועל המכשיר החדש. בדברים שנשאו אמרו הדוברים שבתור חברה שמובילה בתחום סמסונג תמיד קשובה לקהל לקוחותיה הנאמנים, על הפידבקים שהם מקבלים מהמשתמשים, שעוזרים להם להכניס עוד ועוד תכונות שיעזרו לשפר ולהנגיש יותר את מכשירים האלו.

SAMSUNG NOTE 9


הנוט 9 החדש יגיע עם סוללה בקיבולת גדולה יותר מהדגם היוצא שאמורה להספיק ליום עבודה מלא (4,000mAh).

SAMSUNG NOTE 9

עם עט שיודע לשלוט בתכונות שונות במכשיר בעזרת BLUETOOTH מובנה, מצלמה חכמה, מעבד עוצמתי יותר ונפח איחסון גדול יותר.

 SAMSUNG NOTE 9

על החלק הקולינרי היה אחראי השף משה שגב שהכין מנות גורמה טעימות להפליא, ובחלק האמנותי הייתה הזמרת קרן פלס.
באירוע לא דובר על מחיר ספציפי של המכשירים.

 

לדברי מר קריין קו (Mr. Crane Koh), מנכ"ל סמסונג ישראל: "סדרת ה  Note הגדירה מאז ומתמיד את טכנולוגיית הפרימיום והחדשנות בעולם הסמרטפונים, והGalaxy Note 9  ממשיך במסורת זו. המכשיר תוכנן ועוצב לרמת ביצועים גבוהה במיוחד שמשתמשים היום רוצים וצריכים. מטרתנו בסמסונג לאפשר לכל משתמש לבטא את הייחודית והיצירתיות שלו עם מכשיר העומד בקצב החיים המהיר" 

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל, סמסונג ישראל: " ה- Galaxy Note9 מתאים לכל משתמש שנמצא בעשייה מתמדת, ונהנה מכל העולמות: סוללה עוצמתית , ביצועים מהירים, מצלמה מעולה, וכמובן הS PEN המשודרג. ה-Galaxy Note 9  מאפשר תמיכה מלאה לאורך כל היום ואת היכולות המתקדמות ביותר הקיימות במכשיר נייד".

•    סוללה ליום שלם: סוללת ה-4,000mAh של ה- Galaxy Note9 היא הגדולה ביותר שהוצעה עד היום למכשיר הדגל של סדרת הגלקסי והיא מספקת את הכוח הדרוש ליום שלם של שיחות, הודעות טקסט, משחקים וצפייה בסרטים מהבוקר עד הערב.
•    לאחסן יותר ולמחוק פחות: ה- Galaxy Note9 זמין עם שתי אפשרויות של אחסון פנימי – 128 GB או 512 GB. והודות לאפשרות להכניס כרטיס microSD של 512 GB, ה- Galaxy Note9 מציע עד TB1 שיעניק לכם שלוות נפש בידיעה שיש מספיק מקום לתמונות, לסרטים ולאפליקציות.
•    מהירות ועוצמה: ה- Galaxy Note9 הוא סמרטפון חזק ביותר עם מעבד עוצמתי בארכיטקטורת nm10, מה שמאפשר ריבוי משימות והורדה מבלי להאט.

ההתפתחות של ה-S Pen
ה-S Pen הוא המאפיין המזוהה ביותר עם סדרת Note. זהו המאפיין המאפשר למשתמשים להותיר את חותמם. כעת, סמסונג מרחיבה את התפיסה שלנו לגבי הדברים הניתנים לביצוע בסמרטפון. מה שהחל כאמצעי כתיבה ושרבוט מציע כעת יותר עוצמה ושליטה.
כעת, עם תמיכה ב-Bluetooth Low-Energy (BLE), ה-S-Pen החדש מספק דרך חדשה לחלוטין להשתמש ב-Note. בקליק אחד אפשר כעת לצלם סלפיז' ותמונות קבוצתיות, להציג מצגות, לנגן ולעצור וידיאו ועוד.

ה- Galaxy Note9 יהיה זמין החל מתאריך 23.8.18 ברשת חנויות סמסונג ואצל המשווקים המורשים בצבעי שחור חצות, סגול לבנדר, ובגוון כחול אוקיינוס עם S Pen צהוב.

מעבר לתגובות בפורום