חדשות ועדכונים - LG - IFA 2018

dtown
21-08-2018 13:17

חברת LG לוקחת חלק גם השנה בתערוכת IFA 2018 בברלין, במסגרתה תשיק מגוון רחב של מוצרים טכנולוגיים חדישים.

LG מציגה חידושים בטכנולוגיית הבינה המלאכותית וזוכה להכרה מאיגוד האירופאי להדמיה וקול (EISA)
המוצרים החכמים LG AI ThinQ, שזכו במוצרי השנה של EISA , 
יוצגו במהלך IFA ברלין
 
החידושים של Electronics LG בטכנולוגיית בינה מלאכותית ועיצובם זכו להכרה מהאיגוד האירופאי להדמיה וקול (EISA)., מוצרי ThinQ AI LG, הכוללים LG OLED TV, LG SUPER UHD ו-LG XBOOM זכו להוקרה עבור התחרותיות הגבוהה שלהם בקטגוריות איכות הפרמיום של התמונה, ביצועי בינה מלאכותית ומצוינות קול.

 מסך הטלוויזיה של LG, LG OLED TV AI ThinQ (דגם OLED65E8), זכה בתואר EISA PREMIUM OLED TV לשנת 2018-2019, זו בפעם השביעית ברציפות שטכנולוגיית OLED של LG זוכה בתואר. מסך הטלוויזיה זכה לתואר על איכות התמונה המופעלת על ידי מעבד α  (אלפא) 9, המספק תמונות באיכות של True-life-images עם צבעים עשירים, חדות ועומק ריאליסטי ובזכות פונקציונליות של הבינה המלאכותית המובילה של LG. בנוסף, חבר השופטים של EISA שיבח את הביצועים שלDolby Atmos™  ואת הרמקולים Front Firing שמעניקים חווית אודיו-ויזואלית הטובה ביותר שאפשר. גם, עיצוב על גבי משטח זכוכית picture-on-glass)) זכה לתשבחות על כך שהוא מתמזג בכל סביבה אפשרית.

IFA  2018

 בנוסף, ה-LG SUPER UHD TV AI ThinQ (דגם 65SK9500) הוכר כטלוויזיית ה-AI (בינה מלאכותית) שלEISA  לשנת 2018-2019 על יצירת מסך ה-LCD האולטמטיבי באמצעות שילוב של טכנולוגיות חדשניות רבות ביניהן Nano Cell, Full-Array Local Dimming , Alpha 7 ,עוזר מובנה של Google, LG’s AI ThinQ platform ועוד. בעזרת הבינה המלאכותית ThinQ של LG, משתמשים יכולים לשלוט בטלוויזיה, להתחבר בקלות למכשירים חכמים אחרים, לעבור למצב תמונה או לחפש תוכן. טכנולוגיית הפקודות הקוליות המתקדמת ביותר המוטמעת בטלוויזיה, פועלת על ידי תהליך של עיבוד שפה טבעית (NLP). זאת על מנת לספק תקשורת חכמה המופעלת באמצעות קול המבוססת על טכנולוגיית הלמידה העמוקה של LG. בעזרת Google Assistant מובנה, טלוויזיות AI של LG מציעיות חוויה יעילה יותר המאפשרת להם לנהל משימות שונות או לשלוט בהתקנים ביתיים חכמים, המשמשים כמרכז הבית החכם.


הטלוויזיה של LG, LG SUPER UHD TV, מציעה תאורה אחורית צפופה יותר לאורך התצוגה המשפרת באופן משמעותי את הגדרות רמות הצבע השחור ואת ממדי התמונה באמצעות שליטה עצמאית של אורות LED. התאורה הזאת מספקת פרטים טובים יותר בצל ומקטינה זליגת אור (light bleeding), התאורה הייחודית של LG SUPER UHD TV יעילה במיוחד בזמן צפייה בתוכן HDR. הודות לטכנולוגיית תצוגת ה-Nano Cell החדשנית, צופים בטלוויזיה יכולים ליהנות מדיוק צבע מעולה ועקביות בזוויות צפייה רחבות מבלי להתפשר על איכות התמונה.

 EISA אף הכריזה על רמקול פרמיום המבוסס על בינה מלאכותית מבית LG, LG XBOOM AI ThinQ  (model WK7)כמוצר השנה לשנת 2018-2019 בקטגוריית EISA ARTIFICIAL INTELLIGENCE LOUDSPEAKER , בזכות השילוב בין איכות הקול ואינטליגנציה. שיתוף הפעולה הטכני עם Meridian, חלוצה בריטית בתחום האודיו ברזולוציה גבוהה, מאפשר ל LG XBOOM AI ThinQ להפיק ביצועי אודיו מקיפים, עם איכות סאונד, הגדרה קולית ובס מדויקים. רזולוציית האודיו הגבוהה של LG XBOOM AI ThinQ , יחד עם אפשרות מניעת אובדן נתונים , מאפשרים לשחזר סאונד שהוקלט במקור באולפן.

Google Assistant המשולב ישירות במכשיר, LG XBOOM AI ThinQ מגיב לפקודות של המשתמש ללא צורך בשלט רחוק או טלפון חכם. לדוגמא, בפקודה קולית כמו "היי Google, מה הלו"ז שלי להיום?" המשתמש יכול לשלוט ב- Google Assistant גם במוצרים LG ThinQ חכמים אחרים, המותקנים בבית.


הזוכה בפרס EISA SOUNDBAR לשנת  2018-2019  הוא מקרן הקול של LG, LG SK10Y.  סאונד בר מקיף המספק 550 ואט של סאונד איכותי ותומך ב 5.1.2 ערוצים על ידי שימוש בטכנולוגיית Dolby Atmos®. אספקט ייחודי בטכנולוגיה הוא שימוש ב"אובייקטים קוליים" שיכולים להיות ממוקמים במדויק בכל מקום על גבי מרחב תלת מימדי, כדי לספק סאונד סוחף מכל הכיוונים כולל מהתקרה.  LG SK10Y זכה בתואר בזכות רמת הביצועים הגבוה במיוחד שנותנת תחושה של צליל עשיר, בלתי מתפשר ומדויק של שמע ומוזיקה.

 LG SK10Y תואם קבצי אודיו באיכות גבוהה מבלי לאבד נתונים כדי לשחזר לחלוטין את הצליל שהוקלט באולפן. בנוסף, הסאונד בר של LG מציע תכונת upconverting המגבירה את האיכות של קבצי שמע סטנדרטיים ל-24bit/192kHz כדי לשפר ולהעצים את הפרטים והטונים של כל קטע שמע. LG SK10Y מעוצב אסתטית כדי להיות מותאם לתחתית טלוויזיות הפרימיום של LG. LG SK10Y תואם גם מכשירים חכמים אחרים שתומכים ב- Chromecastיכולים לנגן שירים או פודקאסטים בעזרת צמד מילים פשוט, " OK Google".

 "LG גאה לזכות בהכרה החיובית על ידי מומחים בתעשייה על מחויבותה של LG לחדשנות בטכנולוגיות הבינה המלאכותית", אמר בריאן קואן, נשיא ומנכ"לLG Home Entertainment . "LG ממשיכה במסורת שלה להיות השחקן הגלובלי המרכזי ב-AI, ומציעה לקהל לקוחותיה רמה חדשה של אינטליגנציה מלאכותית בחלל הפרטי שלהם, זאת כחלק מהמשימה שלנו להפוך את חיי לקוחותינו לנוחים יותר באמצעות יישום של טכנולוגיות חדשניות ועתידיות."
למבקרים בביתן של LG ב IFA 2018 בברלין תהיה הזדמנות לראות את מוצרי הבית החכם O LG ThinQ.

 

קו מוצרי האודיו המורחבים XBOOM של LG יקבלו עמדה מרכזית במהלך כנס IFA 2018

 

עם נתח שוק של 35% בקטגוריית מערכות אודיו מיני ומוצרי All-in-One, קו מוצרי האודיו  XBOOM של LG יוצב כשחקן המפתח בשוק מוצרי השמע
במהלך כנס IFA 2018, בברלין, LG Electronics  תחשוף את קו מוצרי האודיו XBOOM המורחבת הכוללת את רמקולי ה-Bluetooth הניידים, XBOOM Go portable Bluetooth  ואת הרמקול החכם, XBOOM AI ThinQ smart speakers, בנוסף למוצרים הקיימים בסדרה מיני מערכת אודיו (mini component) ומוצרי All-in-One. המותג של LG, XBOOM, תמיד דגל בסאונד עוצמתי ואיכותי שמתאים גם לארועים באווירה פתוחה מה שתרם לנתח השוק העולמי של 35% בקטגוריות של מערכות אודיו מיני ומוצרי All-in-One.

IFA  2018

בשנת ה-60 להייוסדה, LG מעמידה בראש האסטרטגיה שלה בקטגורית האודיו את איכות הצליל, ומשקיעה משאבים רבים ביזמות בתחום המחקר והפיתוח. אחת התוצאות לאסטרטגיה הזו היא השותפות עם Meridian Audio, שהטכנולוגיה שלה מיושמת במוצרי LG XBOOM. כחלוצת הרמקולים הדיגיטליים הראשונים בעולם והראשונה בתעשיית מערכות הסטריאו  Meridian מילאה תפקיד  מרכזי בפיתוח ויישום טכנולוגיות שמע מהפכניות כמוMQA  (Master Quality Authenticated), בנוסף Meridian שימשה כמותג האודיו הבלעדי עבור יצרניות רכבי יוקרה כמו לנד רובר, מקלארן ויגואר. מערכת האודיו XBOOM מיני (דגם CK99) ו- All-in-One (דגם OK99) הם המוצרים המועדפים ביותר על ידי קהל הלקוחות עם פלט רועם המתחיל ב-1,800 וואט ומכסה ב-5,000 וואט, המיועדים לאווירת מסיבה. הקונסולת די ג'יי (Pro DJ Wheel ) מאפשרת לכל אחד להיות די ג'יי בעזרת פונקציות שונות ואפקטים מדליקים של תאורה. חובבי ערבי קריוקי יכולים לבטל בקלות את קולות השירה כמעט מכל שיר ולהתאים את גובה הצליל עם נטרול קול (Voice Canceller) ולחצן  Key Changer, בזמן שידית ה-Grab & Move וגלגלי המוצר התחתונים של ה-LG OK99  מעניקה משמעות חדשה למושג "מערכת אודיו ניידת".

ה- XBOOM Go (דגמי PK3 / PK5 / PK7) מאפשר לאוהבי מוזיקה ליהנות אפילו יותר מיתרונות מומחיות האודיו של LG. XBOOM Go מחזק את המסורת של המותג לספק לקהל הלקוחות מערכת אודיו על צליל, איכות שאין לה תחרות וחווית משתמש נוחה במיוחד. עם טכנולוגיית השמע המתקדמת של Meridian, XBOOM Go מספק אודיו חד וצלילי בס משודרגים, כמו גם צליל חזק ומדויק במיוחד, ולגודל הקומפקטי של הרמקולים אין שום השפעה על האיכות העוצמתי שלהם. בנוסף, XBOOM Go  הוא הרמקול האלחוטי הראשון לתמוך ב- aptX™ HD  של קוואלקום להזרמת אודיו יוצאת דופן וללא איבוד איכות ברזלוציה גבוה של 24bit/576kbps . העובדה הזאת תספק את ביקושם של אודיופילים הרגישים לאיכות שמע שיכולה ללכת לאיבוד בגלל חיבור ל Bluetooth. LG הייתה החברה הראשונה שמציעה AptX HD בסמארטפון כשהשיקה את ה-G5 וטכנולוגיית השמע המתקדמת הזה נמצאת גם כיום ב-LG G7 ThinQ. דגמי XBOOM Go כוללים גם תאורה צבעונית, כמו גם ידיות  Grab-N-Go ו- gripX לניידות ויציבות אולטימטיביות. חיי סוללה של הרמקולים ארוכים והתנגדות לאלמנטים והעובדה שה-XBOOM Go  עמיד למים הופך אותו למוצר מושלם לפעילות בחוץ.

סדרת הרמקולים החכמים של XBOOM AI ThinQ LG מציגים שני דגמים WK7 ו-WK9. בשני  הדגמים יש את תוכנת ה- Google Assistant  המיועד לפקודות שמע. שלא כמו הרמקולים  AI (בינה מלאכותית) אחרים, איכות הסאונד  של LG XBOOM AI ThinQ לא רק בגדר מחשבה בלבד. שיתוף הפעולה של LG ו- Meridianמביאה את מלוא הפוטנציאל של מומחיות האודיו של שתי החברות, ומספקת איכות גבוהה של איכות שמע, הגדרה קולית מדויקת וצלילי בס קפדנים, איכות השמע הגבוה ב- LG XBOOM AI ThinQ יכול לשחזר בקלות קטעי שמע שהוקלטו באולפן.. בנוסף, LG שיתפה פעולה עם Google כדי לשלב את Google Assistant ישירות במוצר כרכז ביתי, מה שמאפשר ל-WK7 ול-WK9 לשלוט בהתקני Google Smart Assistant התומכים בבית חכם יחד עם מכשירי LG ThinQ  הביתיים. XBOOM AI ThinQ WK7, משווק כרגע בשווקי מפתח, ובמשך השנה ה- WK9 יושק עם צג 8 אינץ' חכם במטרה לספק חוויה אינטראקטיבית עשירה יותר.

" על ידי הרחבת מותג ה- XBOOM הכולל רמקולים אלחוטיים וחכמים, LG פותחת הזדמנויות חדשות באמצעות ה-XBOOM המוביל את קטגוריית מוצרי האודיו שלנו" . אמר סאו יאנג ג'אה, ראש 
ה- CAV  מחטיבת מוצרי הבית הביתי של LG.  "עם Meridian כשותף טכנולוגיית האודיו שלנו, אנו בטוחים שקו מוצרי ה-XBOOM יהיה הצלחה באירופה כפי שהיא באזורים אחרים ברחבי העולם."
למבקרים בביתן של LG ב-IFA 2018 בברלין, באולם 18, תהיה הזדמנות לראות את מוצרי LG XBOOM וחידושים אחרים במוצרים מקטגורית בידור ביתי.

 

LG מוסיפה את GOOGLE CONVENIENCE לסדרת 
ה-TONE המפורסמת

 

LG תחשוף לראשונה בכנס IFA  2018 בברלין, את שני מוצרי האודיו האלחוטיים, החדשים והמתקדמים ביותר שלה, LG TONE Platinum SE (דגם HBS-1120) מכיל בתוכו כפתור Google Assistant ייעודי ו- LG TONE Ultra SE(דגם HBS-835S) עם רמקול חיצוני.

 האוזניות LG TONE Platinum SE הוא המוצר הראשון מסדרת TONE המציע את Google Assistant ואת Google Translate בפיצ'ר של כפתור פשוט. משתמשים יכולים להפעיל את Google Assistant ללא צורך לומר "OK Google", במטרה לתת גישה מהירה יותר ותגובה טובה יותר של טכנולוגיית בינה מלאכותית. היתרון בכפתור בא לידי ביטוי כשמשתמשים, לדוגמא, ב-Google Translate. ללא הצורך התמידי במשפט ההפעלה, התקשורת באמצעות שפה שונה מהירה וטבעית יותר.

 מהנדסי LG בקטגוריית האודיו פיתחו יחידה היברידית המורכבת משני סוגים של רמקולים BA (balanced armature) ו- Dynamic Driver, שילוב של הרמקולים האלה ניתן למצוא בדרך כלל באוזניות של מוזיקאים מקצועיים. ה-BA יוצר צליל ברור באיכות גבוהה, בעוד ה dynamic driver  מספק בס חזק. האוזניות החדשות ביותר של LG שוקלות 54.3 גרם בלבד, עמידות לאורך 350 שעות ללא טעינה ומגיעות בצבעים שחור, כחול וזהב.

IFA  2018

 המוצר החדש הנוסף, LG TONE Ultra SE, מציע רמקול מונו חיצוני בנוסף לאוזניות. עם הרמקול החיצוני, משתמשים יכולים לנהל שיחות ולהאזין למוזיקה מבלי לחסום את צלילי הסביבה, אידיאלי עבור משתמשים שצריכים להיות ערניים לסביבה. האוזניות יוצרו בשימוש בטכנולוגיית LG’s Advanced Quad-Layer Speaker  שמשתמשת בחומרי פרמיום כמו ציפוי מתכת פולימר, במטרה לספק למשתמש שמע איכותי וצללי בס מלאים. שני המוצרים החדשים LG TONE Platinum SE וה- LG TONE Ultra SEמציעים מיקרופון MEMS כפול כדי לאפשר ניהול שיחה ברורה, ובכדי לתמוך באפליקציית הסמארטפון Tone & Talk.

 "LG הכניסה תבנית חדשה לשוק האוזניות האלחוטיות עם התכונות החכמות של סדרת ה-TONE המוצלחת שלנו, ואנחנו נמשיך להציג חידושים עם הדגמים החדשים ביותר" , אמר קים טאי-גיין, head of LG’s Companion Device Business Division. "יש לנו מחויבות כלפי קהל הלקוחות שלנו בעלום כולו להמשיך ולספק מוצרי אודיו איכותיים ואלחוטיים ".

 המבקרים בביתן של LG ב-IFA, באולם 18 שב-Messe Berlin, בין התאריכים ה-31.8.18 עד ה-5.9.18, יוכלו להתנסות בסדרת אוזניות של LG, ה-TONE, מקרוב. פרטים נוספים כולל מחיר ומיקומי רכישה יפורסמו ב-IFA. 

מעבר לתגובות בפורום