שעון Samsung Galaxy החדש

dtown
10-08-2018 00:56

השעון החדש מציע קישוריות LTE, יכולות מעקב אחר מאפיינים אישיים ועיצוב מותאם לסגנון חיים מהיר

הודעה לעיתונות - הועברה כלשונה

סאול, קוריאה, 9 באוגוסט 2018 – סמסונג אלקטרוניקס קו. בע"מ השיקה היום את שעון סמסונג גלקסי החדש (Samsung Galaxy Watch). ה-Galaxy Watch מציע את המיטב של האקוסיסטם של סמסונג עם חיי סוללה ארוכים, קישוריות LTE, יכולות מעקב אחר איכות החיים של המשתמש ועיצוב אל-זמני ומותאם אישית. ה- Galaxy Watch מסייע למשתמשים לעשות יותר עם יכולות חדשות למעקב אחר רמות הסטרס והשינה, ובנוסף מציע קו של אפשרויות התאמה סגנוניות של השעון, לרבות מבחר גוונים חדשים ללוח השעון: כסף, שחור חצות וזהב ורוד וכן אפשרות להתאמה אישית של רצועת השעון.

"לסמסונג יש היסטוריה ארוכה של מתן מבחר אפשרויות לצרכנים תוך שמירת החדשנות במוצרינו. אנו נרגשים להמשיך את המסורת המצוינת של קו גלאקסי גם בהתקנים לבישים," אמר ד. ג'. קוה, נשיא ומנכ"ל חטיבת המחשוב והתקשורת הניידת בסמסונג אלקטרוניקס. "ה- Galaxy Watch החדש תוכנן לכל סגנונות החיים וממלא את צורכי הצרכנים לרבות חיי סוללה יעילים יותר המאפשרים להישאר מחוברים לפרקי זמן ארוכים יותר ומעקב משופר אחר היבטי איכות חיים של המשתמשים במטרה לסייע להם להשיג את יעדיהם. אנו מספקים לצרכנים חוויות מחוברות בנגיעה קלה בפרק היד."

Samsung Galaxy Watch

להישאר מחובר בכל מקום שאליו ייקח אותך היום

חיי הסוללה המשופרים של ה- Galaxy Watch עד יותר מ-80 שעות  מבטלים את הצורך בטעינה היומית ומאפשרים לצרכנים לעמוד בקצב של השבוע העמוס. עם חיי סוללה ארוכים, קל מתמיד להתנתק מהסמרטפון הודות לקישוריות LTE של ה- Galaxy Watch המתאפשרת עם יותר מ-30 ספקי קישוריות ביותר מ-15 מדינות. בדרך זו אפשר ליהנות מחוויה אמיתית המשחררת את המשתמש מהתלות בהתקנים שונים בין אם מדובר בהודעות, שיחות, מיפוי או מוזיקה. המשתמשים גם יכולים לפתוח ולסיים את היום עם תדריכים המסייעים לזכור את כל מה שצריך, תחזיות מזג אוויר ולוח זמנים.

לנהל חיים מאוזנים

כהתקן שתוכנן מתוך מחשבה על איכות החיים האישית של המשתמש, ה- Galaxy Watchמציע חוויית בריאות כוללנית באמת עם יכולת מעקב חדשה אחר רמת הסטרס של המשתמש. יכולת זאת מזהה אוטומטית רמות דחק גבוהות ומציעה תרגילי נשימות המסייעים למשתמשים להישאר רגועים וממוקדים. בנוסף, יכולת חדשה ומתקדמת למעקב אחר דפוסי שינה  מנטרת את כל היבטי השינה, לרבות מחזורי שנת רע"מ (ריצודי עיניים מהירים). המידע מאפשר למשתמשים להתאים את הרגלי השינה ולוודא שהם מקבלים את המנוחה הדרושה כדי להמשיך בשגרת יומם. 

בנוסף לבקרת רמות הלחץ והשינה, ה- Galaxy Watch מסייע למשתמשים להשיג יעדים נוספים בתחום הבריאות ותחושת הרווחה האישית, לרבות כושר גופני. ב- Galaxy Watchיש 21 תרגילים חדשים לבית, ובסך הכל 39 אימונים המאפשרים לצרכנים להתאים ולשנות את שגרת האימון שלהם. ומאחר ותזונה מאוזנת חשובה לא פחות מפעילות גופנית, ה- Galaxy Watchמקל על הצרכנים לעקוב אחר תזונתם עם מעקב קלורי והתראות מותאמות אישית. בנוסף, המשתמשים יכולים לעקוב אחר הארוחות עם Bixbby Vision בהתקן גלאקסי שלהם, לצלם תמונה של כל ארוחה ולקבה מיד את המידע התזונתי שלה ב-Samsung Health וב- Galaxy Watch ובדרך זאת לנהל טוב יותר את צריכת הקלוריות.

Samsung Galaxy Watch

ליהנות מעיצוב מסוגנן ואל-זמני

ה- Galaxy Watch עונה כעת ליותר העדפות עם גדלים ועיצובים חדשים, גרסת 46 מ"מ כסופה וגרסת 42 מ"מ בשחור או זהב ורוד. המשתמשים יכולים להתאים את ה- Galaxy Watch להעדפותיהם בהיבטים נוספים, כמו למשל בחירת הגוון של לוח השעון והרצועה, לרבות עם אפשרויות של Braloba, יצרנית של רצועות שעון איכותיות. ה- Galaxy Watch ממשיך את מורשת השעונים החכמים של סמסונג עם המסגרת המעגלית והמסתובבת שהפכה לסימן ההיכר את השעון ובמקביל מאמץ את המראה הדיגיטלי עם תצוגת Always On, בנוסף לשימושיות משופרת. לראשונה , ה- Galaxy Watch מציע גם תקתוק שעון אנלוגי וצלצול לחיווי השעה, וכן אפקט עומק המטיל צל שמגדיר כל פרט בלוח השעון ומעניק לשעון מראה ותחושה של שעון מסורתי. בנוסף, ה- Galaxy Watch  מספק עמידות ברמה צבאית  עם זכוכית  Corning® Gorilla® Glass DX+ ועמידות במים הטובה בתעשייה עם דירוג של חמש אטמוספרות  המאפשר שימוש מתמשך בכל סביבה.

Samsung Galaxy Watch

המיטב של האקוסיסטם של סמסונג גלקסי

ה-Galaxy Watch מעניק למשתמשים את כל היתרונות של האקוסיסטם של גלאקסי תוך יצירת חוויית שימוש חלקה המשלבת את SmartThings, Samsung Health, Samsung Flow, Samsung Knox, Samsung Pay, ביקסבי ואת השותפויות עם ספוטיפיי ו-Under Armour. קל מאוד לגשת ולשלוט בהתקנים השונים מה- Galaxy Watch  עם SmartThings. הכל נעשה בהקשה קלה על פרק היד, החל מהדלקת האורות והפעלת הטלוויזיה בבוקר וכלה בכיוון הטמפרטורה לפני שהולכים לישון. סמסונג מקלה עוד יותר על השליטה במוזיקה ובמולטימדיה עם Galaxy Watch  מצויד ב-Spotify המאפשר למשתמשים להקשיב לשירים במצב אופליין או ללא סמרטפון במצב האופליין של ספוטיפיי ובנוסף לאבטח את המידע עםSamsung Knox  או להפעיל בקלות מחשבים אישיים וטבלטים עם Samsung Flow.

ה- Galaxy Watchיושק ברחבי העולם, החל בארה"ב, מה-24 באוגוסט 2018 אצל מפעילים וקמעונאים נבחרים. בקוריאה יושק ה- Galaxy Watch ב-31 באוגוסט 2018 ובשווקים נבחרים נוספים החל מ-14 בספטמבר, 2018.

מעבר לתגובות בפורום