סיכום אירוע השקת טלוויזיות סמסונג QLED 2018 לחברי DTOWN

dtown
16-07-2018 21:58

חברי DTOWN התכנסו למפגש ראשון עם טלוויזיות QLED החדשות של סמסונג לשנת 2018-2019. בין החידושים בהם צפינו היה דגם הדגל Q9F עם 480 איזורי תאורה אחורית, התממשקות מתקדמת עם בית חכם, תכונת "זיקית" שהופכת את הטלוויזיה לחלק מהקיר ועוד.


סמסונג QLED

יום אחרי גמר המונדיאל המרתק, נוכחנו לדעת שאין כמו מסך טלוויזיה גדול (82 אינץ') בשביל להנות מחווית צפייה:

סמסונג QLED

סמסונג מראה לנו בצורה ברורה מה ההבדלי בין גדלי מסכים מודרניים. מצחיק לראות עד כמה גודל 43" (שנחשב לגדול עד לא לפני הרבה זמן) מזכיר בול דואר זערורי:

סמסונג QLED

בראש הסדרה עומדת השנה טלוויזית ה-QLED Q9F הפועלת בשיטת Quantum Dots (נקודות קוואנטיות) עם Direct Full Array (הקרנת אור אחורי ישיר).

חן הראל - מנהל תחום הטלוויזיות והאלקטרוניקה הבידורית בסמליין, עלה על הבמה להסבר מקיף על תכונות הסדרות החדשות:

חן הראל סמסונג QLED
סמסונג QLED
חן מציג פיסה משכבת גבישי הקוואנטום דוט. השנה הקטינה סמסונג את גדול הגבישים ושיפרה את יעילות הצבע במצב בו מוצגים הצבעים במשולב באותה התמונה על המסך.

חן הראל סמסונג QLED
בסדרת Q9F מגיע השנה מערך תאורה אחורית עם 480 איזורי תאורה שונים ובכך לשפר את איכות השחור מבלי לוותר על עוצמת הארה אימתנית. הפאנל החדש אמור למנוע גם עננות והילה מסביב לגופים לבנים והוא סופג ובולם טוב יותר השתקפויות. השנה מגיעה גם תמיכה בתקן HDR10+ לתמונה דינמית אקטיבית.

השנה, כבל אופטי בודד מעביר גם את החשמל בנוסף לשאר המחברים לקופסה חיצונית. המתקן החדשני מצמיד את הטלוויזיה לקיר עם רווח מזערי ולא צריכים אף שקע בקיר בגב המסך.

סמסונג QLED
סמסונג QLED
דגם Q8C הוא הקעור בקטגוריית ה-QLED וסדרות 7 ו-9 שטוחות.

סמסונג QLED
לא עוד מלבן שחור בקיר: בדגמי QLED,  במצב אווירה בטלוויזיה היא מציגה בתמונה את אותו רקע של הקיר. בעזרת צילום הקיר עם אפליקציית סמסונג, הטלוויזיה מעבדת את התמונה ומשכפלת אותה אל הצג ובכך הופכת לסוג של זיקית שמוטמעת בקיר שמאחוריה. סמסונג משווקת גם כמה סטנדים מעוצבים למי שרוצה להעמיד את המסך על המזנון.

סמסונג QLED

טלויזיות QLED מציגות יכולות חכמות ומציעות אפשרויות שונות להגדרת השימוש בטלויזיה. החל מהגדרה ראשונית ופשוטה של הטלוויזיה ישירות מהסמארטפון המקצרת את משך הזמן הנדרש להגדרת הטלוויזיה החדשה, כאשר גם למשתמש הממוצע מוצעת אפשרות לכיול פשוט ונוח של הגדרות הצבע בהתאם למשתמש דרך אפליקציית SeeColors. לראשונה מתחילתו של עידן החיבוריות בין הסמארטפון לטלוויזיה, מציגה מימוש ראשוני מתחום ה-IOT למשתמש הביתי באמצעות אפליקציית SmartThings המאפשרת התממשקות של הטלוויזיה עם מגוון מוצרים מותאמים ברחבי הבית כמו מזגן, שואב האבק, מכונת הכביסה, מצלמת אבטחה ועוד.למעשה, הטלוויזיה יכולה להיות מרכז הבית החכם עם אפליקציית Smart Things, להדליק אורות, לשלוט על מצלמות אבטחה, להגדיר תרחישים אוטומטיים - למשל להפעיל שוב רובוטי כשיוצאים מהבית וכו'.

השלט הפך לחכם ואוניברסלי יותר עם שליטה על שאר המכשירים בסלון. אפליקציות ספוטיפיי ודיזר מגיעות למסך הגדול בסלון. התקנה ראשונית של המסך נעשית בפשטות דרך הסמארטפון עם Samsung Smart things.

מצטלמים ליד מסך הדגל:

סמסונג QLED
כמיטב מסורת סמסונג, ארוחה כיד המלך:

סמסונג QLED
סמסונג QLED
תודה לצוות סמסונג / סמליין על הפקת האירוע המרשים ולהתראות באירוע הבא!

מעבר לתגובות בפורום