LG משיקה בישראל את סדרות הטלוויזיות החדשות לשנת 2018-2019

dtown
27-06-2018 15:29

הסדרות החדשות כוללות בין היתר את סדרת מסכי הפרמיום ואת מסך ה OLED C8 שנבחר למסך הטוב ביותר בתערוכת CES 2018. הטלוויזיות החדשות ישווקו ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות ובאתרי הסחר המורשים

הודעה לעיתונות - הועברה כלשונה

LG וקבוצת - ח.י. היבואנית הרשמית של מסכי הטלוויזיה של LG בישראל משיקות היום (26.6.18) את סדרות הטלוויזיה החדשות לשנת 2018-2019. הסדרות החדשות כוללות מגוון טכנולוגיות כדוגמת:OLED  , Super UHD Nano Cell Display ו UHD.  מסכי הפרמיום יושקו במגוון גדלים החל מ-55 אינץ' ועד ל-77 אינץ', המשלבים את מעבד התמונה α9 זוכה פרס החדשנות למסכי OLED ומעבד α7למסכי SUHD, HDR Dolby Vision היוצר אופטימיזציה לכל פריים בנפרד ומערכת הבינה המלאכותית – AI ThinQ היוצרים את חווית הצפייה הריאליסטית והטבעית ביותר.

בסדרת מסכי ה-OLED הושקו דגמי C8, E8 ו-W8 . מסכי ה-OLED מאופיינים בטכנולוגיות מתקדמות כגון: מעבד תמונה α9 (אלפא 9) המספק תמונות ראליסטיות עם צבעים עשירים, חדות ועומק זאת על ידי הגדלת טווח הצבעים והניגודיות בשילוב HFR המעניקים לצופה תמונה נקייה, טבעית ואיכותית.

כמו כן צפייה ברזולוציית 4K של 3840X2160, פיקסלים ותמיכה בכל הפורמטים של HDR כולל הפורמט המתקדםHDR Dolby Vision, שמנתח כל פריים בנפרד בצורה דינאמית, HDR 10 Pro המנתח כל תמונה בנפרד (סטאטי), HDR HLG ו- HDR Technicolor. כל זה מאפשר את חווית הצפייה הטובה ביותר בעולם.

OLED C8

המסכים מגיעים עם מערכת ההפעלה webOS 4.0, מעבד 4 ליבות ובעלי תקן DCI-P3 המעניק טווח צבעים מורחב ותמונה מדויקת למציאות. בהיבט הסאונד טלוויזיות ה-OLED מבית LG הן הראשונות שהוטמעה בהן מערכת הסאונד Dolby Atmos בו הצלילים נעים בהתאם לעצמים הוויזואליים. מערכת זו מועדפת על יצרני הסרטים ברחבי העולם והיא משלימה את המעטפת שהמסכים מעניקים עם איכות שמע מתקדמת המשדרגת את חווית הצפייה בסאונד היקפי עם חוויית שמע של 360 מעלות.

סדרת  W8 היוקרתית הידועה גם בשם -Wall Paper  הינה בעלת המסך הדק בעולם, שנצמד לקיר עם מגנט ונראה ממש כמו טפט. קופסת החיבורים מגיעה בנפרד בצורה של סאונד בר יוקרתי המתאים באופן מושלם לעיצוב המסך.
סדרה E8 מעוצבת להפליא כמסך על משטח זכוכית. סדרה זאת מגיעה בגודל "65 בלבד.

סדרות W8, E8 זכו בפרס החדשנות בתערוכת CES היוקרתית בשנת 2018.
דגם C8, דגם הטלוויזיה זוכה הפרסים מתערוכת CES 2018 כטלוויזיה הטובה ביותר, הושק השנה גם בגודל "77 ומאפשר תצוגה מדהימה על מסך ענק במחיר אטרקטיבי במיוחד.

OLED C8

בסדרת מסכי ה-NanoCell  Super UHD מדגמי SK85 ו- SK95 נכללת טכנולוגיית ה- Nano Cell , אשר סופגת את הפרעות האור ומחזירה את הצבע הטהור והמלא ביותר, ובתקן HDR Dolby Vision המאפיין גם את מסכי ה-OLED. בעזרת שימוש בנתונים דינמיים לשינוי הצבע, הניגודיות והבהירות על בסיס כל סצנה וסצנה, טכנולוגיית ה- Dolby Vision משפרת באופן עילאי את הדיוק של הצבעים. Dolby Vision הוא הפורמט המועדף על-ידי יוצרי הסרטים וספקי התוכן - כל שבעת אולפני הסרטים הגדולים תומכים ביצירה ובשחרור של סרטים בפורמט Dolby Vision וספקי אינטרנט רבים הפכו את פורמט זה לברירת המחדל שלהם. בנוסף, גם בסדרת מסכים אלו ניתן למצוא את המעבד α7  אשר מפחית את רעשי התמונה, מעצים את הפרטים והניגודיות ומגדיל את טווח הצבעים.

החידוש המשמעותי בשתי סדרות Super UHD אלו השנה הוא מערך תאורה אחורית – Full Array Local Dimming המאפשר שליטה מקסימלית בתאורה האחורית וקבלת רמות צבע שחור גבוהות במיוחד.

סדרה נוספת המושקת היא סדרת מסכי ה- UHD מדגמי UK63, UK67 ו UK70 הכוללים את טכנולוגיית 4K IPS , אשר משדרגת תכני HD ו FHD לאיכות 4K ועומדים בתקן HDR 10. כל המסכים המושקים מגיעים עם הממשק החכם webOS 4.0 המאפשר גישה לדפדפן, אפליקציות ולמערכת הבינה המלאכותית Al ThinQ.

גיא בן יהודה, סמנכ"ל שיווק LG ישראל: "LG משיקה גם השנה סדרות טלוויזיה חדשות עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שנועדה להעצים עוד ועוד את חווית הצפייה של הצרכן. גם השנה אנו דואגים להשיק בישראל מגוון רחב של מסכים מתקדמים במגוון מחירים על מנת לענות על צרכי קהל היעד בישראל. טכנולוגיות ה- OLED, מערכות ה AI המתקדמות והממשק החדש, ה-webOS 4.0, שעוצב במיוחד להקל על המשתמש כמו גם עיצוב המסכים עצמם, משנים לחלוטין את האופן בו נתפסת הצפייה בטלוויזיה, כאשר הסלון שלנו למעשה הופך להיות אולם קולנוע פרטי בו ניתן לצפות בכל תוכן באיכות הטובה ביותר בעולם. השנה נשים דגש רחב על תוכן ובימים אלו אנו משקיעים משאבים רבים על מנת להרחיב את התוכן ולהטמיע עוד ועוד אפליקציות במסכי הטלוויזיה שלנו".

OLED C8

משה דניאל, מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה מקבוצת ח.י:  " LG Electronics נמצאת צעד אחד לפני מתחרותיה ומשיקה את המוצרים המתקדמים ביותר בעולם הן מבחינת טכנולוגית והן ברמה העיצובית. הוכחה לכך ניתנה בזכייה בפרס הטלוויזיה הטובה ביותר בתערוכת 2018 CES.  לצד המוצרים המתקדמים אנו בקבוצת ח.י. פועלים רבות על מנת לשפר את חווית השירות ללקוחותינו. כחלק מהאסטרטגיה של הקבוצה וההבטחה שלנו "חושבים יותר. עליך." אנו פועלים רבות על מנת לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ושואפים לשיפור מתמיד. בימים אלה אנו עובדים על  פתרונות רחבים שיאפשרו ללקוחותינו ליהנות יותר מהליך הרכישה והאספקה, ומהמוצר עצמו. אנו  נאפשר ללקוחות לעקוב  אחר סטטוס ההזמנה, לבדוק זמני אספקה והתקנה מיד עם  רכישת המוצר, הצגת תכנים לתפעול, טיפים לשימוש ועוד, זאת לצד שירותים שאנו כבר מעניקים ללקוחותינו והם ייחודיים בשוק כגון - אספקה והתקנה במעמד אחד, שירות הזמנת מתקין אונליין על-ידי הלקוח באופן עצמאי, ללא המתנה לנציג שירות לקוחות ועוד, והכל במטרה שהלקוח יקבל את מבוקשו בקלות, במהירות ובהגינות."

שלומי ברוך, מנהל מותג LG בקבוצת ח.י. אלקטרוניקה: ״ LG גאה להוביל מהפכה בהרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי. במהלך 2018 חל גידול ניכר של פי 4 במכירת מסכי OLED לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה אודות לטכנולוגית המסכים הטובה בעולם. בנוסף, חל גידול של פי 5 במסכי Super UHD בטכנולוגיית ה-Nano Cell וגידול של פי 4 במסכי "70 ומעלה"



מעבר לתגובות בפורום