שנת ה-N של Samsung

נמר לוי
25-06-2018 12:06

:בהשקת המסכים החדשים של סמסונג הוצג מסך הדגל ולצידו הסדרה החדשה. יש כאן לא מעט חידושים

היום נחשפנו לסדרה החדשה של מסכי סמסונג, ה-FN:

בראש הסדרה עומדת ה-QLED Q9F הפועלת בשיטת Quantum Dots (נקודות קוואנטיות), Direct Full Array (הקרנת אור אחורי ישיר).

הסדרה החדשה של סמסונג מתהדרת במספר שיפורים משמעותיים ביחס לסדרה הקודמת. למשל תומכת ב-HDR10 פלוס.

טלויזיות QLED מציגות יכולות חכמות ומציעות אפשרויות שונות להגדרת השימוש בטלויזיה. החל מהגדרה ראשונית ופשוטה של הטלוויזיה ישירות מהסמארטפון המקצרת את משך הזמן הנדרש להגדרת הטלוויזיה החדשה, כאשר גם למשתמש הממוצע מוצעת אפשרות לכיול פשוט ונוח של הגדרות הצבע בהתאם למשתמש דרך אפליקציית SeeColors.

לראשונה מתחילתו של עידן החיבוריות בין הסמארטפון לטלוויזיה, מציגה מימוש ראשוני מתחום ה-IOT למשתמש הביתי באמצעות אפליקציית SmartThings המאפשרת התממשקות של הטלוויזיה עם מגוון מוצרים מותאמים ברחבי הבית. כמו מזגן, שואב האבק, מכונת הכביסה, מצלמת אבטחה ועוד.

חידוש נוסף שסמסונג מציגה הוא אפשרות לחלוק תמונות  בתוך קבוצה שהגדרתם מראש (משפחה למשל).

Q9FN

גם כשלא משתמשים במסך והוא בעצם כבוי, סמסונג מצליחה להשאיר אותו פתוח עבורכם. ותאמינו לי, זו תהיה בחירה טובה להשאיר אותו דלוק. פונקציה חדשה בשם Ambient Mode. העובד בצריכת זרם נמוכה במיוחד, ההופכת את המסך לחלק מהקיר של הסלון שלכם עליו היא תלויה. המסך עושה זאת באמצעות חיקוי הדוגמה שעל הקיר מאחור וכך מתמזג באופן כמעט בלתי מורגש עם הקיר שמאחוריה. בנוסף, במצב Ambient Mode ניתן להאזין למוזיקה דרך ישומים כמו Spotify ו-Deezer.


QLED Q9

 

עוד בהיבט העיצובי, ניתן לרכוש עבור המסך רגל מעוצבת. לחברה שלושה דגמים. ברירת מחדל (נראית מעולה), ועוד שתי רגליים נוספות שהן ברכישה נפרדת.

מבחינת החיוט גם כאן יש בשורה. אנחנו כבר מכירים את הכבל הדקיק השקוף ששובר לשיפוצניקים את הרווחיות. עכשיו הכל עובר דרכו. גם הסאונד, גם החשמל וגם התמונה. העובי נותר כפי שהיה (דקיק במיוחד) והעובדה שהוא שקוף, לא מצריכה חציבה בקיר או מקסימום חריטה עם מברג. במילים אחרות, שכחו מכבלים. סמסונג מציגה שידרוג בכבל האופטי הדקיק העונה לשם One Invisible Connection, המעביר נתונים של אודיו/וידאו במהירות גבוהה מאוד, אך בסדרה החדשה מעביר בתוכו גם את כבל החשמל.

Q9FN

החידוש מאפשר להציב את הטלוויזיה על הקיר בסלון ללא צורך בחיבור הטלוויזיה ישירות לשקע חשמל בסמוך לטלוויזיה, חיבור הכבל הבודד מגב הטלוויזיה ישירות לקופסת החיבורים החכמה (One Connect Box), אותה ניתן למקם בארון התקשורת הביתי או בשידה מרוחקת בסלון אליה מתחברות שלל הקופסאות השונות (ממירים, קונסולות משחקים ועוד) ולהשאיר את איזור הטלוויזיה נקי מקופסאות וכבלים מיותרים.  
הכבל האופטי זמין באורך של 5 מטרים (למעוניינים ניתן לרכוש כבל באורך  15 מטרים בנפרד). 

 

סמסונג לא זונחת את המסכים הקעורים ולהם סימון מיוחד - C
 

QLED Q9

 

חן הראל: ״הטכנולוגיה החדשה של חברת סמסונג בלתי ניתנת להעתקה. היעילות של המסך מאפשר לו להציג אור לבן טהור שאין לאף מסך״. 

מוסיף הראל: ״למסכים שלנו אין מגבלות. ראשית זהו מסך של 16 ביט. תומך בכל התקנים הבינלאומיים של 4k וחותמת של 100% נפח צבע. סמסונג מציעה את הלבן הטהור והשחור החדש. מדובר בטכנולוגיה של הארה נקודתית בבלוק שלם או על פי פיקסל. על ידי כך ביטלנו זליגות. בזכות הפאנל החדש גם את ההשתקפויות הצלחנו לבטל.״


QLED Q9

 

המסכים החדשים של סמסונג בהחלט מאפשרים לא מעט אופציות. אם זה לשלוט על כל רכיב חדיש של סמסונג בעזרת השלט החדש, אם זו התממשקות לסאונד חיצוני וכמובן, איך אפשר בלי, איכות תמונה מעולה. אבל על כל אלה תקראו בקרוב בעמוד הביקורות. שם בעין בוחנת, נדווח לכם על כל היכולות שלו וננתח את האיכויות.

מחירים:

 

QE55Q7FN – 7490
QE55Q8CN – 8990
QE55Q8CN- 10990
QE65Q8CN – 14990
QE65Q9FN – 19990
QE75Q7FN – 19990
QE75Q9FN – 26990

 

מעבר לתגובות בפורום