מינכן בפוקוס: החדרים המעניינים בתערוכה

אורי וינגרט
20-05-2018 18:43

כמו בכל תערוכה ישנם יצרנים או מפיצים שפשוט יודעים לעשות את העבודה. כלומר, הם מארגנים חדרים שהתצוגה בהם מציעה מוזיקה שכיף לשמוע, אתם יושבים בחדר ופשוט זה עושה לכם את זה.

החדרים המעניינים בתערוכה:

Credo
 
החדר של Credo, יצרן שוויצרי היה חדר קטן וצדדי בקומה העליונה. מדובר בגרסא חדשה לרמקול שלהם, מונעת ע"י אלקטרוניקה מתוצרתם. אליהם מצטרף פטיפון בהשקה עולמית של VPI Avenger Reference. לאחר שהתיישבתי גיליתי מערכת מאוזנת להפליא. אין המהום, יש במה ענקית, פירוט. אין הרגשה של חוסר כח, המערכת לא גדולה על החדר והחוויה היתה נעימה ביותר. מערכת מומלצת מאוד ששווה התייחסות.

תערוכה אודיו מינכן

הפטיפון של VPI Avenger Reference

VPI Avenger Reference
את המערכת של אודיו דאטא הכרתי עוד בפעם הקודמת שלי בתערוכה. פה היא מוגברת ע"י שני מגברים של חברת BLOCK . זו מערכת שמנגנת חזק מאוד תוך כדי שמירה על איזון מעולה. היחידות הקואקסיאליות האלו שובות את ליבי כל פעם מחדש ואני מרגיש לא פעם שהן הדבר הנכון ביותר באודיו. אבל כיוון שאין כזה דבר "הנכון ביותר" והכל סובייקטיבי אז נאמר שהתוצאה במקרה הזה מעולה, דינמית, ומדוייקת להפליא. יש הרבה אוויר בחדר הזה וגם מכיוון שהוא יושב בקומה של "הכבדים" אז הוא יחסית ריק, מה שנותן לרמקול לנגן בלי הרבה בעיות. תצוגה מעולה ומומלצת.

רמקולים

Fink team, רמקול Borg

Fink team, רמקול Borg
אז ככה, מדובר ברמקול שנראה פשוט אבל מתברר שמכיל כמות גדולה מאוד של טכנולוגיה שאפשר לקרוא עליה באתר החברה. המערכת עצמה גם כן כללה מספר רב מאוד של חלקים שונים. אבל אותי עניין כמו תמיד, הסאונד. מה הדבר הזה יודע לעשות. והוא ידע לעשות. ידע מהטובים בתערוכה, גבוהים קריספיים, באס מלטף, אמביאנס נפלא, חדר מלא בטוב ורמקול שנעלם בחלל. יאמר לזכותם שהם יודעים להציג, וזה רמקול שהוא גם יפה וגם אופה ללא ספק.

 
SGR ו- MSB

מדובר ביצרן רמקולים אוסטרלי (כן שמעתם נכון) שמייצר רמקול אקטיבי לגמרי, מחובר לטכנולוגיה הדיגיטלית הנפלאה של MSB. התוצאה היא חדר מאוזן, מוזיקלי מאוד, אמנם הגדרה קשה, אבל המערכת הזו יודעת לייצר מוזיקה נפלאה. כמו חדרים אחרים פחות מוכרים החדר לא כ"כ מלא ולכן יש אופציה להקשיב בשקט ולראות איך כמה מכשירים פשוטים נותנים תוצאה מהממת. חדר מעולה של מערכת מעולה וגם יפה מאוד. מושלם לבעלי בתים שאינם חובבי כבלים.

SGR ו- MSB

AUDIUM ו- ATOLL

אודיום היא חברה שאני מאוד אוהב והם מציגים גרסא של 4" לרמקול שלהם עם Dual Cone. הרמקול שמצורף לו ממתחת גם יחידת באס של 11" הוא פול ריינג' בלי טוויטר. הכל הוגבר ע"י מערכת שלמה של ATOLL.

AUDIUM ו- ATOLL

התוצאה בחדרון תצוגה מודולורי היתה טובה מאוד ודינמית מאוד, שזה אחד הדברים שאני מאוד אוהב ברמקול הזה ובצורה הזו. יש המון דינמיות ברמקול הפולריינג' והמון מוזיקה. הבמה לא עצומה אבל תמונת הסאונד נכונה ומאוזנת. במדינה של חדרי סלון קטנים זה רמקול מעולה שגם נראה טוב.
 
מערכת שלמה של TOTAL DAC עם מגבר פוש פול של Absolere

המערכת היא של סוג של לאוטר בתוך שופר, עם באס תחתון וסאב וופרים עומדים מאחורה (העמודים מאחור). מגבר האבסולר מזיזים את השופרים וכל השאר אקטיבי.

מערכת שלמה של TOTAL DAC עם מגבר פוש פול של Absolere

התוצאה מעניינת, שונה, מלאה, מתאימה לחדר בול. מהנה. לא פשוט להסביר סאונד כזה כי מדובר בחיה אחרת לגמרי. זה קונספט מעניין שדורש העמדה נכונה וחדר נכון. אבל התוצאה סונית נהדרת, הכל נעים ומלטף, ומאוד "אנלוגי" אל אף שמדובר במערכת עם מקור דיגיטלי לגמרי.

 
ג'וזף אודיו עם מגברי Alluxity, טייפ סטייג' של doshi וטייפ סלילים

רמת הפרטים של המערכת הזו היתה מעולה. פחות הרגשתי והתרגשתי מהסביב של החדר פשוט כי המראה והסאונד שבקעו מהרמקולים האלו היה נפלא. סאונד אמיתי, מרגש, קריספי להפליא, פשוט נפלא. מערכת שרציתי לחזור אליה ולא הספקתי. כנראה המערכת "לא למשכן כליה" הכי טובה בתערוכה.

ג'וזף אודיו עם מגברי Alluxity, טייפ סטייג' של doshi וטייפ סלילים
מגברי Alluxity:
 
רמת הפרטים של המערכת הזו היתה מעולה. פחות הרגשתי והתרגשתי מהסביב של החדר פשוט כי המראה והסאונד שבקעו מהרמקולים האלו היה נפלא. סאונד אמיתי, מרגש, קריספי להפליא, פשוט נפלא. מערכת שרציתי לחזור אליה ולא הספקתי. כנראה המערכת
טייפ סטייג:
 
טייפ סטייג:

מעבר לתגובות בפורום