החדרים הטובים בתערוכת מינכן על פי אורי

אורי וינגרט
17-05-2018 23:31

מה היו החדרים הטובים ביותר בתערוכת מינכן 2018 – היי אנד קצה עליון: אורי וינגרט האזין והתלהב.




החדר הטוב ביותר בתערוכה לדעתי היה החדר של Nagra עם רמקולים של Wilson Audio.

 
החדר שצריך ללמוד ממנו איך להציג נכון: חדר גדול מאוד, עם חלונות פתוחים, שהחזיק מערכת שלמה של החברה עם זוג רמקולים נפלא של ווילסון. התוצאה היתה סופר מאוזנת, נעימה לאוזן, לא מעייפת, עם במה גדולה ואיכות בלתי מתפשרת. למכור את הגוף למדע ולקנות הכל.

אודיו מינכן
אלבדו ואודיו פלייט

מערכת נפלאה: במה נהדרת ורמקול בעל פירוט משוגע, על אף האלמנטים הקרמיים, ההרגשה היתה חמה ומלטפת. החדר הקטן יחסית לא הפריע לרמקול הגדול הזה ונראה שהיתה הסכמה על התוצאה בין כל מי שנכנס לחדר. התישבתי גם מלפנים וגם מאחור בחדר וכמות הפרטים לא השתנתה, הרמקול נשאר צלול וחמים.

אודיו מינכן

סטיינהם

כח, פירוט והשפעה, זוהי מערכת שנתנה הרגשה כמעט של PA. אני אישית נהנתי מאוד ממכת הסאונד שקיבלתי מהמערכת הזו, מהפירוט הנפלא, מהגבוהים הקריספיים והבאס הנוגע אבל לא העמום.
 
אודיו מינכן
זלטרון

רמקול מאוד מיוחד שעשוי מיחידות עם חומר אשר 80% ממנו הוא אוויר. התרכובת הזו הומצאה ע"י הסבא של בונה הרמקול ומצופה בשכבה מאוד דקה של אלומיניום. זהו רמקול שמרגיש מרחף ונעלם. סאונד מאוד ייחודי ואני אשמח מתישהו לחזור ולשמוע אותו שוב פעם.
 
אודיו מינכן
לורנס אודיו עם Solution Audio

בהחלט שיחקו אותה, רמקול נעים, דינמי מאוד, פתוח, אפילו טיפה מרגש. פשוט נהדר. נבלע בחדר הקטן שהוא בכלל ביתן בקומת הקרקע. אם יצא לכם, לכו לשמוע!


אודיו מינכן
רמקולים של Von Schweikert, מגברים של VAC, פטיפון של Invictus

מדובר ברמקול עצום מימדים, בחלקו האחורי ישנם שני סאב וופרים אקטיבים, פלוס מערך של טוויטר ריבון וטוויטרים רגילים וכמו כן קרוסים פאסיבים של פוסטקס.

אודיו מינכן

מדובר במערכת שובת לב: מדוייקת, חמימה, ענקית בסאונד ולא מושפעת מזה שהיא תופסת את כל החדר בערך. אחת מהתצוגות המרשימות ביותר. אחד הדברים המעניינים היו (ומתברר שזה חלק מהתכנון לאחר שיחה ארוכה עם המעצב) שלא חשוב איפה נעמוד, כל עוד אנחנו באמצע בין הרמקולים אנו מקבלים במת סטריאו תלת מימדית. וזה כבר משהו שלא פשוט לעשות.

מעבר לתגובות בפורום