עם מסך בהיר ורמקול חזק, הושק LG G7 ThinQ

ליאור קורן
05-05-2018 10:56

סמארטפון הדגל החדש LG G7 ThinQ מציע מסך בהיר מאוד של 1000 ניטס ורמקול חזק בתצורת BoomBox, במה הוא נבדל מה-V30?

יצרנית הסמארטפונים הקוריאנית LG השיקה דגם דגל חדש, ה- LG G7 ThinQ. שתי התכונות הבולטות בו הן מסך עם עוצמת בהירות גבוהה ורמקול חזק.

הסמארטפון החדש אמור להציג תמונה בעוצמת הארה מקסימלית של 1000 ניטס. לשם השוואה, רבות מהטלוויזיות בסלון הביתי שלנו מצליחות להגיע לעוצמת הארה שנעה בין 500-700 ניטס ורק הדגמים שעומדים בסטנדרט HDR הביתי מעניקים לצופה תמונה בהירה של 1000 ניטס ויותר. השאלה היא גם לכמה זמן יכולה להחזיק עוצמת הארה כה חזקה (בטלוויזיות מדובר בדרך כלל על מספר שניות בלבד) שיש לה גם השפעה על חיי סוללה. מה שכן, תאורה שכזו יכולה לבוא לידי שימוש בשמש החזקה בה התברכנו בישראל. טכנולוגיית התצוגה היא LCD ולא POLED כפי שיש ב- V30. למעשה, נכון להיום ניתן לעוצמת הארה כזו רק בטכנולוגיית LCD LED. כמו חלק מהמתחרות שלה, גם LG מחקה את המגרעת המטופשת בחלקו העליון של המסך (Notch) שהגיעה לראשונה עם אייפון X. המסך בגודל 6.1 אינץ', ברזולוציה גבוהה של 3120x1440 פיקסלים ויחס תמונה רחב של 19.5:9. הוא עטוי זכוכית גורילה דור 5 וגוף האלומיניום של הטלפון עמיד בפני פגעי מזג אוויר בתקן IP68.

ומה לגבי הרמקול? לטענת החברה, במכשיר ה- LG G7 ThinQ, תכנון ה- Boombox Speaker מגביר את רמת הצליל ביותר מ- 6dB ועם בס כפול. מהנדסי האודיו של LG הפכו החלל הפנימי של המכשירים לתא תהודה. כאשר הוא מונח על משטח קשיח או קופסא, ה- LG G7 ThinQ משתמש בתא התהודה בתור woofer במטרה להגביר את הבאס אפילו יותר. רכיב ה-DAC במכשיר תומך גם בטכנולוגיית כיווץ האודיו האיכותית MQA המספק צליל איכותי באופן יחסי לגדלי הקבצים.

למשתמשים שמעדיפים אוזניות, ה LG G7 ThinQ הוא הסמארטפון הראשון שמציע סאונד 3D היקפי בתצורת DTS:X, עד 7.1 ערוצים וללא הצורך באוזניות פרמיום יקרות. בשונה מטכנולוגיות סטראופוניות המספקות אודיו איכותי רק בקטעי מוזיקה ספציפיים, תצורת DTS:X תומכת בכל סוג של תוכן כדי ליצור אפקט של חלל ההופך את חווית השמיעה ליותר מציאותית.

LG G7 ThinQ

צמד מצלמות

הטלפון מגיע עם צמד מצלמות 16 מגה פיקסל מאחור (אחת מהן מציעה זווית צילום רחבה) ויחידת ה-AI ("אינטליגנציה מלאכותית") יודעת לזהות באיזו סיטואציית צילום מדובר (בעלי חיים, נוף וכו') ומתאימה לכך את פרמטרי הצילום במצלמה. מצלמת הסלפי מלפנים מציעה 8 מגה פיקסל.

מעבד ה- G7 הוא מדגם סנאפדרגון 845, עם זיכרון ראם 6GB ונפח אחסון פנימי של 128GB, כולל אפשרות הרחבה עם כרטיס זיכרון מיקרו SD. לחצן פיזי בצד מעלה את העוזר של גוגל ולצער המשתמשים, לא ניתן בשלב זה לתכנת אותו לבצע פעולה אחרת. הסוללה בקיבולת 3000mAh ובחלק מהשווקים בהם ימכר, תוצא גרסה עם שני כרטיסי סים.

בהשוואה לדגם V30 של LG, אזי דגם ה- G7 ThinQ מגיע עם גרסת מעבד עדכנית יותר, מסך LCD לעומת OLED - אבל בהיר יותר (ועם שחר פחות עמוק), מצלמת סלפי עם יותר פיקסלים בתמונה (8 מגה לעומת 5), מצלמת זווית רחבה עם 16 מגה פיקסל במקום 13 ורמקול Boombox לעומת רמקול רגיל. הסוללה קטנה במעט ב-300 מילי אמפר.

מעבר לתגובות בפורום