Deezer SongCatcher זמין עבור כל משתמשי Android

dtown
17-04-2018 20:23

כלי זיהוי אודיו חדש מזהה אמנים לא מוכרים ושירים


Deezer מחברת 14 מיליון משתמשים פעילים בחודש ברחבי העולם ל -53 מיליון שירים וקטעי אודיו. השירות זמין ביותר מ -180 מדינות ברחבי העולם. Deezerמעניק גישה מידית לאחד הקטלוגים הגדולים והמגוונים ביותר בעולם הזרמת המוסיקה דרך כל מכשיר. Deezer הוא שירות המוזיקה היחיד עם אפשרות ה- Flowתמהיל ייחודי של כל המועדפים הישנים והחדשים להזרמת מוזיקה שמשתנה כל הזמן. מבוסס על אלגוריתם אינטואיטיבי, שנוצר על ידי אנשים שאוהבים מוזיקה. זה המקום היחיד לשמוע את כל המוסיקה האהובה בשילוב תגליות חדשות המותאמות באופן אישי. Deezer זמין בכל מכשיר, כולל הטלפון החכם, הטאבלט, המחשב, המחשב הנייד, מערכת הקול הביתי, מכוניות מחוברות וטלוויזיה חכמה.

Deezer, משירותי הזרמת המוזיקה הגדולים בעולם אשר הושק בישראל בדצמבר 2017 ומציג כ- 40 אלף מנויים עד היום בישראל, דואג מעתה למכורים למוזיקה כי לעולם לא יחמיצו שיר לא מוכר עם ההשקה הרשמית של SongCatcher.

החל מהיום, כל משתמשי Android בסלולר עם אפליקציית Deezer יוכלו להשתמש בכלי זיהוי מוזיקה כדי לזהות במהירות שירים חדשים הנמצאים בטווח שמיעה של המכשירים הניידים שלהם.

למשתמשים יהיו שתי דרכים לגשת ל- SongCatcher במכשיר ה- Android שלהם או באמצעות הפונקציה של סרגל החיפוש באפליקציית Deezer, או לחילופין משתמשים יכולים להשתמש בקיצור דרך* על ידי בחירת "חיפוש שמע", תוך לחיצה על האפליקציה Deezer מכשיר נייד.

deezer

תכונות Deezer SongCatcher כוללות:

● קטלוג מגוון של מעל 53 מיליון קטעים מרחבי העולם
● זיהוי מהיר של שירים לא מוכרים בתוך אפליקציית Deezer או דרך קיצור הדרך "חיפוש שמע" (זמין מגרסת 7.1) או באמצעות שימוש בפונקציית החיפוש שמפנה משתמשים לזיהוי צליל.
 ●יכולת להוסיף רצועות ושירים שזוהו לאחרונה למועדפים ו/או פלייליסטים.
● יכולת לנגן את כל השירים השמורים האהובים מ- SongCatcher
● זמין עבור כל מנויי Deezer (מנויי חינם יוכלו להאזין לשירים דרך shuffle mode)

"אנו שמחים להביא למעריצי מוזיקה את היכולת לזהות במהירות ולשמור את השירים האהובים עליהם מבלי לעזוב את האפליקציה או להפריע לחוויית המוסיקה שלהם. היום אנו גאים להציע לאנשים 53 מיליון שירים על הפלטפורמה שלנו, ו SongCatcher מאפשר לברר אם השיר שאתה שומע הוא אחד מהם ", מציין אלכסנדר הולנד, מנהל תוכן ראשי של  Deezer.

עלות השירות החדש בישראל:

חודש חינם Premium+ למשתמשים חדשים, ולאחר מכן שרות Basic בחינם לכל משתמש ללא הגבלת זמן.
שירות Premium + להאזנה באיכות HD במחיר חודשי של 19.90 ₪ ו-29.9 בחבילה משפחתית  הכוללת עד 6 מנויים.
שירות Hi Fidelity (Hi Fi)  לצרכני על במחיר 39.90 לחודש.

*השימוש החינמי לחלוטין וללא הגבלה הינו במודל של פרסומות, אפשרות מוגבלת למעבר בין שירים, איכות רגילה ואי יכולת לשמור שירים Offline.

מעבר לתגובות בפורום