החודש תחשוף LG את ספינת הדגל ה- G7 ThinQ

תומר צין
08-04-2018 20:05

חברת LG מאשרת לתקשורת הקוריאנית, כי מכשיר הסמארטפון החדש שלה ה-G7 ThinQ, יוצג באופן רשמי לקראת סוף החודש הקרוב

חברת LG מדווחת כי הזמנות יחלו בשבוע השני של חודש מאי. זאת ועוד, נמסר כי המכשיר יושק ברחבי העולם באמצע חודש מאי.

אנו מצפים לראות שבחלקו התחתון של  ה-G7 נראה שוליים דקיקים וזכוכיות מסוג גורילה 5 העוטפת אותם, את החריץ (Notch) בחלקו העליון של המסך. המסך יהיה כנראה בגודל של .16 אינץ’ ברזולוציה 2960 × 1440 פיקסלים, עם תצוגה "אינסופית" הנמתחת מקצה לקצה ויחס מסך 19:9. המסך יהיה חדשני מסוגו M-LCD וצפוי להיות חסכוני יותר ממסך LCD סטנדרטי בכמעט     מ-30%, תוך שילוב פיקסלים לבנים על מנת לשפר את בהירות המסך ולחסוך בעלויות מסך.

 LG G7 ThinQ
 
על גב המכשיר רואים את חיישן טביעות האצבע הביומטרי אשר ממוקם מתחת למערך צילום כפול ובחלקו התחתון של המכשיר נמצא רמקול יחיד. עוד בחלקו התחתון של המכשיר, ניתן לראות את חיבור 3.5 המ"מ המיועד לאוזניות ומחבר טעינה USB Type-C.

מתחת למכסה יהיה שבב סנאפדרגון 845 של קוואלקום, הכולל מעבד בעל 8 ליבות עם המאיץ הגרפי מסוג אדראנו 630. לצד המעבד אנו צפויים למצוא זיכרון עבודה של 4- 6 גיגה בייט ורכיב אחסון פנימי של 64 ו-128 גיגה בייט בהתאמה.  
מערך הצילום בגב המכשיר נשארות זוג מצלמות 16 מגה פיקסל ומפתח צמצם של f/1.5 ומייצב תמונה אופטי. תכונות AI שנחשפו עם דגם ה-V30 ThinQ שופרו, ניתן למצוא כעת הרחבה לכמות הפקודות בזיהוי הקולי, אפשרות לסריקת קוד QR לצורך זיהוי מוצרים, הצגה של השוואת מחירים למוצר שזוהה ואיתור תמונות נוספות של המוצר ועוד.                                                            

השמועה האחרונה אומרת, שנמצא סוללה 3,000 מילי/אמפר לשעה עם תמיכה בטעינה מהירה ואלחוטית. עמידותם של המכשירים בפני מים ואבק בתקן IP68 נשמרה וכמו כן, מערכת הפעלה אנדרואיד 8 אוראו. בנוסף, ה- G7 ThinQ יגיע לשווקים באמצע חודש מאי במחירים של 850 - 950 דולר ליחידה.


מעבר לתגובות בפורום