השקת מצלמת GOPRO FUSION

אורי וינגרט
20-03-2018 22:06

מזג אוויר קייצי ונעים, בדיוק היום המושלם לעשות כמה תמונות. אורי וינגרט הוא הראשון מכתבינו שהחזיק ביד את ה-GOPRO FUSION

היום בשעות הבוקר, השיקה חברת DAA - יבואנית GOPRO, דגם חדש ומעניין העונה לשם Fusion.

GOPRO FUSION

אבוי לנו אם נצטרך לעשות לכם הכירות עם יצרנית מצלמות האקסטרים GOPRO. לעניות דעתי, אין אדם שחי את התקופה המודרנית ולא שמע על המותג הזה. זו החברה שבעצם "המציאה" את מצלמת האקסטרים האיכותית והחליטה להפוך את החוויה שלנו לעוד יותר ריאליסטית ולייצר מצלמת 360° . בעצם, ביצרנית הזו שינתה לחלוטין את האופן בו אנחנו מצלמים רגעים בחיים מעצם העובדה שאפשר לצלם עם המצלמה הזו בתנאי מזג אוויר כאלה, שאפילו חיות הטבע יסרבו לחיות בהן.

GOPRO FUSION

אז מה השיקו?

מצלמת האקסטרים החדשה כוללת שתי עדשות אשר ממוקמות בשני צדי גוף המצלמה ובגבהים שונים.
המצלמה מצוידת בחיישנים איכותיים ויכולת צילום וידאו גבוהה ביותר.

GOPRO FUSION

זהירות! נתונים טכנים

המצלמה מסוגלת לייצר וידאו של 5.2K/30fps  או  3K/60fps, חיישן המצלמה ברזולוציה של 18MP מה שמאפשר לייצר תמונות סטילס באיכות גבוהה תודות גם למייצב תמונה מובנה. כמו כן נקבל שליטה קולית ועמידות במים עד 5מטר.

מה בעצם רוצה GoPro

היא רוצה שנוכל לצלם את העולם ב360° כמעט כמו שאנו חשים אותו באופן מלא יום יום . כמו כן הקלטת הקול היא בסראונד מעגלי מלא של 360° מה שהופך את החוויה לרב חושית.
לאחר הצילום אנו יכולים בקלות לערוך את הצילום והזווית באופן מהיר וקל בעזרת האפליקציה הייעודית בסלולרי (כרגע רק באייפון) או על גבי המחשב ולקבל סרטון חוויתי אמיתי.

GOPRO FUSION

אחד הפיצ'רים המעניינים הוא שעקב זוויות הצילום, מקל האחיזה או בעצם נקודת הצילום עצמה (עין הסערה) נעלמת . כך אנו מקבלים או סוג של ״עין הדג״ , Little Planet  או AngelView.
המצלמה נתמכת באפליקציית GoProApp גם לאנדרואיד וגם ל- IOS ומאפשרת העלאה מהירה ושיתוף קל של הסרטים שצילמנו במהירות ונוחות.

היבואנית DAA יצרה קשר עם בית הספר "סם שפיגל" ליצירה קולנועית – ירושלים, בית הספר המוערך ביותר בארץ ובין 15 הטובים בעולם ללימודי קולנוע (ע"פ הוליווד ריפורטר 2017), על מנת ליזום שיתוף פעולה ראשוני מסוגו בתחום היצירה הקולנועית ב-VR ובצילום 360 מעלות. בסדנה הראשונה מסוגה, ישתתפו בוגרים מצטיינים של ״סם שפיגל״ בתחום הצילום והבימוי. בסדנה יחקרו דרך היכולות של המצלמה החדשה של GoPro  את השפעתו של צילום 360 על המדיום הקולנועי.

GOPRO FUSION

בערכת המוצר נקבל : סוללה, מקל אחיזה חדשני ונעים למגע אשר הוא גם טלסקופי וגם הופך לחצובה. תיק אחסון, ומדבקות למחברי עיגון מסוג חדש ואיכותי.

כל זאת במחיר 3,249 ₪ כולל מע"מ.
אחריות ותמיכה – DAA  ספורט וטכנולוגיה בע"מ.

GOPRO FUSION

מעבר לתגובות בפורום