השקת הרמקולים החדשים של DEVIALET

נמר לוי ואורי וינגרט
14-03-2018 00:28

קבוצת כהנא, יבואנית מותג הרמקולים והאלקטרוניקה DEVIALET הזמינה אותנו לשמוע ראשונים את הרמקולים החדשים ה-Phantom

יום שלישי, שעות הערב, עבדכם הנאמן יחד עם כתבינו המוכשר אורי וינגרט חונים את המכוניות שלנו במינוס 2 בקניון עזריאלי בדרך לפלוס 49 במסעדת c2. שם, מוקפים בכל גוש דן המוארת, נחשפים לראשונה לרמקול הדגל של Devialet, ה-Phantom

DEVIALET

לאירוע המושקע הגיעו שלל אדריכלים ומעצבים, שאולי זו הפעם הראשונה שחזו בפלא מהסוג הזה. רמקול במימדים של ביצת יען משחרר צלילים מרשימים מאוד באולם אירועים המכיל 200 אורחים. בנוסף, הרכב ג׳אז מקסים הנעים את הזמן שבין הארוחה לבין ההרצאות והריכולים על אודיו, לאן הוא הגיע וכיצד, מה יקרה בעוד 325 שנה והאם בכלל נישאר עם רמקולים מסורתיים. 


DEVIALET

הרבה מאוד שאלות שאלנו אני ואורי אחד את השני. ההשקעה הזו, הכניסה בי לא מעט ספקות לגבי מה באמת צריך בבית.

באירוע נכח yaohan yang שהוא בעצם מנהל את תחום השיווק והמכירות בחברה, שהפך עוד ממינכן הקודמת וזו שלפניה חבר טוב של כתבינו ״אורי וינגרט״. מתוך ההכירות עימו שאל אותו אורי שאלות עומק על המוצר החדש ולאן החברה עתידה ללכת.

DEVIALET

במהלך ההרצאה הדגים לנו yang את היכולות של הרמקולים תוך סיגנונות מוסיקה שונים. ממוסיקה קלאסית ועד לדאנס ומה שבניהם.

נכון. להתרשם כמו שצריך לא היה ניתן. המקום גדול, עטוף בזכוכיות ולא מעט פיות שמתלחששים סביבנו. גם מלעמוד במרכז לא היה ניתן להתרשם מדקויות ומהביצועים המיטביים של הרמקול. עם זאת, קל היה להבין שמדובר ברמקול היי אנד אמיתי עם יכולות של רמקול רצפה גדול. תאמינו או לא, הוא הצליח למלא את החלל הענק הזה בצורה יוצאת דופן. עוד כשנכנסתי אמרתי לעצמי שאין סיכוי שזה ינגן כאן משהו מורכב יותר ממפוחית ומצילתיים בשיא. התברר שלא רק טעיתי, טעיתי בגדול. היכולת של הרמקול הזה, צנוע המימדים והמהמם למראה, לנגן קטעי מוסיקה דינמים ומלא חללים כאלה גדולים היא כזו שלא הכרתי קודם. מעטים המוניטורים הגדולים שמסוגלים להפיק מחצית מהעוצמה הזו.


DEVIALET

 

לא צריכים אף אחד!

על פי מנהל השיווק והמכירות של Devialet, הם מייצרים בעצמם את הצ׳יפים כולם. מהצ׳יפ היחודי האחראי על ההגברה ועד הצ׳יפ האחראי על ההמרה מדיגיטלי לאנלוגי. יחד עם זאת, התיכנון של ה-Phantom ארך שנים רבות כאשר המטרה היתה להגיע לתוצאה הזו, שהמימדים והצליל שיפיקו יהיו דמיוניים בהחלט. וזה באמת מה שמתרחש עם הרמקולים הללו.

את הצליל הרמקול הזה מפיק בעזרת שני מיד וופרים הממוקמים בצידי ה״ביצה״ ויחידת טויטר אלומניום הממוקמת בחזית. ואם תרצו להתעמק ממש באופן שהרמקול הזה מפיק צליל ומידע מורחב על החברה והיכולות שלה, תוכלו להיכנס לכתבתו של ״רן לוי״ כאן.

בשורה התחתונה היה ערב מהנה ביותר, מפתיע מאוד מבחינה סונית ומרגש עוד יותר מבחינה טכנולוגית. זו אולי אחת הפעמים הבודדות שאני נחשף לרמקול ״לייף סטייל״ שמצליח להציג יכולות ״היי אנד״ אמיתיות.

המחיר? לא זול, אבל ביחס לביצועים ומעצם העובדה שמדובר ברמקול מוגבר שמהווה מערכת שלמה, 12,900 ש״ח ליחידה מביאה אותו להיות עסקה משתלמת ביותר.

מכאן נותר רק להתפנק על עוד כמה תמונות מהעדשה של אורי.

DEVIALET

DEVIALET

DEVIALET

מעבר לתגובות בפורום