זה שממריא נוחת בישראל: בנדא מגנטיק מציגה את ה- DJI Mavic Air

dtown
12-03-2018 20:30

בנדא מגנטיק מודיעה היום על הגעתו לישראל של ה- Mavic Air: הרחפן החדש ביותר מבית DJI

 ה- DJI Mavic Air הוא רחפן מתקדם ומהפכני, אידאלי למגוון שימושי Outdoor וכזה המאפשר שימוש בו כמעט בכל מקום הודות לעיצובו הייחודי, ממדיו הנוחים ומשקלו הנמוך; 430 גר' בלבד. ה- Mavic Air כולל מגוון תכונות ייחודיות המעשירות את חווית השימוש והופכות את הצילום ברחפן לנגיש וקל במיוחד, למשתמשים בכל הרמות. מערכת הדמיה מתקדמת, שורה של מנגנוני בטיחות, והאפליקציה הייחודית, כל אלו פותחו, עוצבו ותוכננו במחשבה מוקפדת ובמטרה להעשיר את חווית ההטסה של המשתמשים.  

חווית צילום וטיסה משודרגת

 ל- Mavic Air מערכת הדמיה הכוללת מייצב בעל 3 צירים, צילום וידאו באיכות 4K 30 FPS, צילום סטילס באיכות 12MP מצבי צילום פנורמי ואחסון פנימי בנפח 8GB. עוד מצויד הרחפן גם בשורה של מנגנוני בטיחות, ביניהם: חיישני מניעת התנגשות מקדימה, מאחורה ומלמטה, מצב "חזרה הביתה", מערכת ניווט אינרציאלית (VIO) ומערכות APAS. המשתמשים ב- Mavic Air ייהנו מעד 21 דקות שימוש רצופות בטווח טיסה של 500 מטרים במהירות שמגיעה עד ל- 68.4 קמ"ש (במצב ספורט).

 האפליקציה הייחודית, DJI Go, מעשירה את חווית השימוש ברחפן, מאפשרת שליטה והטסה שלו הן באמצעות השלט והן באמצעות טלפון חכם או מחשב לוח ומציעה שיתוף ישיר לרשתות חברתיות, צפייה בשידור חי באיכות HD, מצב לימוד ייחודי למטיסים חדשים עם הגבלת גובה ומרחק, שימוש בכלי מפה, רדאר, ערכית וידאו ותכונות ייחודיות; ActiveTrack, QuickShots, SmartCapture, TapFly ועוד.

DJI Mavic Air

השירות והאחריות בישראל

עם השקת ה- Mavic Air בישראל מודיעה בנדא, היבואנית והמפיצה הרשמית של DJI בישראל, גם על פתיחת מעבדה מוסמכת למוצרי DJI בישראל. "עם הגידול המשמעותי בשוק הרחפנים בעת האחרונה, קיבלנו החלטה משותפת עם היצרנית DJI, להקים מעבדה רשמית בישראל, במטרה להעניק שירות מהיר, נגיש ומקומי, בסטנדרטים הבינלאומיים של DJI" אומר אריאל אמור, מנכ"ל בנדא. מעבדת השירות החלה לפעול לפני כחצי שנה במתכונת הרצה מצומצמת, במהלכה בוצעו כל ההכשרות הנדרשות, במטה החברה באירופה.

את ה- DJI Mavic Air המיובא לישראל באמצעות בנדא ניתן להשיג במגוון חנויות המשווקים המורשים ברחבי הארץ. כל מוצרי DJI המופצים בישראל באמצעות בנדא מגנטיק כוללים אחריות ושירות לשנה, במעבדה הרשמית של חברת בנדא ובמסגרת האחריות הבינלאומית של DJI. 

מחיר מומלץ לצרכן: 3,699 ₪ לערכה הכוללת רחפן, שלט, סוללה ומטען, 4,599 ₪ לערכת ה-Mavic Air Combo הכוללת: 2 סוללות נוספות, מטען, רכזת טעינה להטענת מספר סוללות בו זמנית, מתאם טעינה ההופך את סוללת הגיבוי ל- Power Bank, תיק צד ו- 2 סטים (8) של פרופלורים נוספים.


מעבר לתגובות בפורום