סיכום מסיבת העיתונאים ווסטרן דיגיטל משיקה בישראל את My Cloud Home

אורי וינגרט
08-03-2018 13:23

כתבינו אורי וינגרט יצא לבחון את הקולקציה החדשה של ווסטרן דיגיטל. הכנסו וגלו מה חשפה החברה

בשנת 2016 רכשה חברת Western Digital את חברת SanDisk העולמית.

חברת SanDisk מוכרת לנו כחברה שרכשה את חברת M-Systems ובעצם לא הרבה יודעים שלחברה 3 אתרים בארץ כאשר הראשי נמצא בכפ"ס ובו מאות עובדי הייטק.
חברת Western Digital היא ספקית מובילה של טכנולוגיות אחסון והיום מהחברות הגדולות בעולם שמחזיקה גם במותג HGST מותג אחסון איכותי וידוע.
היום התקיימה מסיבת עיתונאים ובה חשפה מוצרים חדשים לשוק הפרטי וחשפה בפנינו את השינוי שעברה החברה בשנה האחרונה.

באירוע פגשנו מוצרים מעניינים אשר נותנים לנו הצרכנים פתרונות לאחסון איכותי ומהיר אשר עוזרים לנו בתקופה זו בה ישנה העמסה ואף יש שיגידו "הפצצה" של מידע.
היום אנו מצלמים יותר תמונות, סרטים, משתשמשים במוצרי בית חכם, וכמו כן רוצים ניידות ורוצים את האופציה לאחסון רב וזמין בכל מקום שבו אנו נמצאים, אם זה בבית, במשרד או בשטח.

תחת מותג Western Digital

My Cloud Home – כונן אחסון חדש אשר מתחבר לרשת ה Wi-Fi הבייתית שלנו ומעודד אחסון ושיתוף התוכן הדיגיטלי.  משתמשים יכולים להגדיר את פתרון My Cloud Home כך שיוגדר באופן אוטומטי ובצורה רציפה להעתקת כל תוכן המשתמש מהטלפון החכם ומהתקני המחשב שלהם. כמובן שאת התוכן נוכל לצרוך בקלות בעזרת טלויזיות חכמות או בעזרת יישום Plex  וגם בעזרת אפליקצית My Cloud Home בטלפון החכם או בטאבלט.
בעצם מדובר ביכולת לייצר ענן כמו שכולנו מכירים, רק שנמצא בבית הפרטי שלנו ונותן לנו שקט שהוא לא נמצא במקום שאנו לא מכירים. בנוסף לכך לשקט נוסף ישנה אפשרות לרכוש פתרון  פתרון My Cloud Home Duo מספק את כל הפונקציונליות של פתרון My Cloud Home בתוספת תצורת כונן כפול המוגדרת למצב Mirror (RAID 1) המשכפלת תוכן באופן אוטומטי לכונן נוסף במטרה לקבל שקט נפשי נוסף.

My Cloud Home

המחיר ל-2TB הינו 799 ש"ח

My Passport Wireless SSD - מדובר בפתרון ALL IN ONE לצלמי שטח ורחפנים אשר צריכים הרבה מקום, קשיחות, הגנה , זכרון נייד, ובעצם אופציית גיבוי למצלמות השונות שלהם ללא הצורך בענן או במחשב נייד.מה נקבל? SSD בגודל 250GB, בתוך קופסת פלסטיק קשיחה המוגנת במגן גומי . הקופסא מכילה כפתור לגיבוי אוטומטי מכל התקן אליו נתחבר: קורא כרטיסים בUSB  רגיל אשר יכול להתחבר אליה, קורא כרטיסי SD, וחיבור WIFI. כמו כן סוללה שמחזיקה ל-10שעות או שתשמש כסוללת גיבוי להטענה של המכשיר שלנו.

My Passport Wireless SSD

המחיר ל-250GB :549 ש"ח

תחת מותג SanDisk 

SanDisk extreme portable SSD – מדובר בדיסק SSD נייד דק וקליל בעל עיצוב קשיח ומחוספס אשר מגיע עם רמת אטימות של IP55, כלומר מוגן אבק ומוגן השפרצות מים חזקות. המוצר מגיע עם מחבר USB 3.1  ומיועד למי שרוצה לגבות את המידע שלו על דיסק נייד גדול אשר ישרוד את הטיול הקשוח.

SanDisk Extreme 400GB Micro SD

SanDisk Extreme 400GB Micro SD – מדובר בכרטיס מיקרו SD עם נפח אחסון הגדול שיש של 400GB. זהו הכרטיס הכי גדול שסלולרי חדש בעל מעבד 845 יכול לתמוך בו. כמו כן הכרטיס מסוגל לאחסן עד 40 שעות של ווידאו FHD, וקצב העברת נתונים של עד 100MB/s. הכרטיס תומך ב Application Performance Class 1 (A1) אשר מגדיר קצת העברת נתונים בשימוש של אפליקציות ותוכנות ולא רק קריאה וכתיבה רגילה של תמונות/סרטים ועוד.פתרון אידיאלי למי שנגמר לו המקום במכשיר.

מחיר הכרטיס 1190 ש"ח

משהו מיוחד לבעלי iPhone

ה-iXpand Base הינו פתרון חדש למשתמשי IOS  מדובר במשטח מעוצב, בעל מחבר USB לחיבור כבל הטעינה ומשטח גומי רך להנחת הטלפון בזמן הטעינה. כל פעם אשר נחבר את ה iPhone שלנו לטעינה ה iXpand Base יגבה אוטומטית את iPhone  שלנו. מדובר בפתרון נהדר לבעלי מכשירים עם זכרון קטן שרוצים את האופציה לשקט בגיבוי, שלא רוצים לשלם אקסטרא על שימוש בענן חיצוני ורוצים לעשות את זה אוטומטית ובשעות המנוחה כשהמכשיר בטעינה היומית וגם אנחנו.

iXpand Base

המחיר ל-32 GB אחסון הינו 299 ש"ח

מעבר לתגובות בפורום