אתר יד2 משיק אפליקציה חינמית לבדיקת סמארטפונים

נמר לוי
06-03-2018 11:52

האפליקציה מנפיקה "דוח בריאות" ל-6,500 סוגי סמארטפונים שונים. 
הדוח מספק מידע מיידי, בזמן אמת על תקינות כל רכיבי החומרה במכשיר

יבין גיל מור, מנכ"ל אתר יד2: ״רכישה של סמארטפון בשוק יד שנייה היא רכישה משתלמת ומנתוני האתר עולה שכבר כיום השוק מגלגל מעל 100 מיליון שקלים. אנו מאמינים שענף הסלולר יד שנייה יגדל בעקבות האפליקציה אשר תאפשר לקונים לוודא שהמכשיר תקין ותשפר את הוודאות בעסקה״

אתר יד2, פלטפורמת הסחר המובילה בישראל, מרחיב את תחום פעילותו בעולם המכשירים הסלולריים מיד שנייה ומשיק אפליקציה חדשה בישראל: TestM.
אפליקציית TestM, באמצעות טכנולוגיה ייחודית (בתהליך רישום כפטנט), מאפשרת לבעלי סמארטפונים לבצע בדיקת תקינות טכנית של מכשיר הסלולר שלהם בזמן אמת.
בעזרת סדרת בדיקות אינטראקטיביות מאפשרת אפליקציית TestM בפחות מ-5 דקות לקבל "דוח בריאות" הכולל מידע על תקינות החומרה של המכשיר. 

יבין גיל מור מנכ"ל אתר יד2: "רכישת סמארטפון בשוק יד שנייה היא רכישה משתלמת. על פי נתוני אתר יד2 הפערים בין רכישת מכשיר חדש למכשיר משומש מאותו דגם יכולים להגיע עד עשרות אחוזים (ראו טבלה), גם כאשר המכשיר תקין לחלוטין.

TestM

שוק הניידים המשומשים העולמי מגלגל כבר כיום כ-17 מיליארד דולר בשנה, ועפ"י נתוני האתר מגלגל שוק זה כמאה מיליון שקלים בישראל. 
אנחנו מזהים כי קטגוריית הסלולר באתר יד2 צומחת ומהווה את אחת הקטגוריות המבוקשות ביותר במוצרי יד שנייה באתר, בינואר 2018 רשמה הקטגוריה מעל 2 מיליון חיפושים, כאשר הדגמים המבוקשים ביותר הם אייפון 7+ עם כ-118 אלף חיפושים, אחריו דגם אייפון X עם כ-110 אלף חיפושים.

 
"לשוק יש פוטנציאל רב עוד יותר, אך החסם המרכזי הוא חוסר היכולת של הקונה לבדוק במעמד הרכישה את מצבו של המכשיר, לכן אפליקציית  TestM הינה  כלי צרכני חיוני שיאפשר למי שרוכש סמארטפון לקבל "דוח בריאות" של המוצר שהוא רוכש.  אנו מאמינים שכמו בתחום הרכב, בו מרבית הרוכשים עושים בדיקה לפני רכישה, צרכן לא ירכוש סמארטפון משומש ללא בדיקת TestM, בעיקר כאשר מדובר בבדיקה חינמית שמתבצעת על ידי המוכר ומוצגת כבר במודעה. לקונה יש את האפשרות בצורה קלה ומהירה לבחון את הדוח המפורט ולדעת באיזה מצב נמצא המכשיר שברצונו לרכוש".

 
בנוסף, אפליקציית TestM  יכולה לשמש ככלי לבדיקה במעבדות הסלולר, שכן היא מספקת דוח על מצב הנייד בפחות 5 דקות. כלי זה יכול להוות אסמכתא שתוצג ללקוח שהנייד תוקן ובכך למנוע תלונות עתידיות. גם מהפן של הצרכן, הוא יכול להנפיק דוח מאפליקציית TestM לפני הכניסה למעבדה ואחריה, כך שידע מה לתקן והאם תוקן.

TestM

 אתר יד2 מביא את הבשורה למשתמשיו: האפליקציה, תאפשר מחד לרוכשי סמארטפונים יד שניה לדרוש מהמוכר בדיקה מפורטת של TestM לפני קניה, על מנת לוודא את תקינות המכשיר. מצד שני, האפליקציה תאפשר למוכרים לשקף את תקינות המכשיר באמצעות Test-m כבר בפרסום המודעה. 

 על מנת לסייע בתהליך אתר יד2 מאפשר להזין דו"ח הבריאות כבר בעת הזנת המודעה למכירת המכשיר הסלולרי. מומלץ לעשות שימוש באפליקציה גם עבור בדיקת תקינות שגרתית.

 


מעבר לתגובות בפורום