סמסונג חושפת את סדרת מכשירי הדגל - Galaxy S9

dtown
25-02-2018 23:32

ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מאפשרים תגליות חדשות וביטוי אישי בעזרת וידיאו Super Slow Motion, צילום איכותי בכל תנאי תאורה ויצירת אימוג'י אישי מונפש

סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מכריזה הערב על סדרת ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus.

סדרת מכשירי הדגל החדשה מציגה חדשנות הודות למצלמה המתקדמת שהשיקה סמסונג. המצלמה בעלת עיצוב חדש ועדשת צמצם כפול, לצילום איכותי בכל תנאי תאורה, יכולות וידיאו Super Slow Motion ויצירת אימוג'י אישי מונפש.

מכשירי ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus החדשים, מספקים חוויית בידור משופרת ומצוידים ברמקולים סטריאופוניים מבית AKG המציעים סאונד היקפי הנתמך ב-Dolby Atmos. בנוסף, למכשירים צג Infinity חסר שוליים, סטנדרט עיצוב המזוהה עם סמסונג. כמו כן, ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מצוידים באפליקציית SmartThings חדשה, לחוויית IoT מקיפה.

 Galaxy S9 Plus

לדברי די ג'יי קו (DJ Koh), נשיא וראש חטיבת המחשוב והתקשורת הניידת בסמסונג אלקטרוניקה:

"אופן השימוש שלנו בסמארטפונים השתנה במקביל להתפתחות התקשורת וההבעה העצמית. המצלמה של ה-Galaxy S9 וב-Galaxy S9 Plus עוצבה מחדש, כך שהמכשירים מאפשרים צילום של תמונות וסרטונים בכל מקום וכן מאפשרים תקשורת עם אחרים ולהביע את עצמם בדרך ייחודית ואישית שלהם"

 המצלמות כיום משמשות הרבה מעבר לצילום תמונות, ומאפשרות תקשורת יומיומית בין אנשים. מתוך מחשבה זו בדיוק תוכננו המצלמות של ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus. חיישן ה-Super Speed Dual Pixel מאפשר עוצמת עיבוד וזיכרון להשגת איכות התמונה הגבוהה ביותר הקיימת היום במכשירי סמארטפון.

המצלמה של ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus כוללת:

Super Slow Motion: מאפשר ליצור וידיאו דינאמי בהילוך איטי של עד 960 פריימים בשנייה. ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מציעים גם זיהוי תנועה אוטומטי, מאפיין חכם המזהה תנועה בתוך הפריים ומתחיל להקליט מיד עם תחילת ההתרחשות. ניתן לבחור מוזיקת רקע מתוך 35 האפשרויות הזמינות או להעלות קובץ מוזיקה אישי, ליצור, לערוך ולשתף בקלות קבצי GIF בנגיעה ובשלושה סגנונות של חזרה אינסופית (Loop).

Galaxy S9 Plus

צילום בכל תנאי תאורה. מרבית מצלמות הסמארטפונים בעלות צמצם קבוע שאינו מסוגל להתאים את עצמו לתאורה חלשה או בהירה מאוד והתוצאה שמתקבלת היא תמונה מטושטשת או דהויה. באופן דומה לפעולתה של קשתית העין האנושית, המתרחבת ומתכווצת, הצמצם הכפול של סמסונג (F1.5 – F2.4) מאפשר כניסת אור רבה יותר בתנאי תאורה נמוכים וכניסת אור מועטה יותר בסביבה מוארת מדי, זאת על מנת להפיק תמונות חדות וברורות בכל שעה ובכל מקום.

 Galaxy S9 Plus

אימוג'י אישי מונפש: האימוג'י האישי המונפש של סמסונג עושה שימוש באלגוריתם למידת מכונה מבוסס נתונים המנתח תמונה דו-ממדית וממפה כמאה מאפייני פנים על מנת ליצור מודל תלת ממד, המשקף ומחקה הבעות ומספק התאמה אישית אמיתית. ניתן לשתף את האימוג'ים האישיים המונפשים של סמסונג עם מגוון סטיקרים בפורמט AGIF סטנדרטי, גם עם פלטפורמות מסרים מצד שלישי.

 

נתונים טכנים

 

Galaxy S9 Plus

מעבר לתגובות בפורום