Dynaudio ניכנסת למגרש הלייף סטייל

dtown
25-02-2018 01:03

אחרי שהבינו שבלי מולטירום מעוצב, קטן ואיכותי הם עשויים להיכנס לבור האודיופילי והאולפני לנצח, שיחררה יצרנית הרמקולים הוותיק דינאודיו את ה-Music multi-room systems

מערכות מולטירום הן הדבר הבא. כמעט כל יצרן אודיו שרוצה להישאר מעודכן ומודרני, מוכרח שתהיה לו אחת כזו לפחות.  למשחק הזה מצטרפת יצרנית הרמקולים הדנית Dynaudio והיא משחררת לשוק את מערכת המולטירום שלה ה-Music multi-room systems. מדובר ברמקול התומך רשת, בעל יכולת להתממשק עם 4 יחידות נוספות, מערכת אוטומטית של כיול חלל (RoomAdapt) היודע להבחין במרחק שלו מקירות צד או אחוריים ולהתאים את הצליל לחלל בו הוא ממוקם.

Dynaudio Music multi-room systems
הרמקול המוגבר בעל אפליקציית ״App Dynaudio״ הלומדת את הטעם המוסיקלי שלך ומתאימה לך אוטומטית פלייליסט המתאים בדיוק עבורך. ניתן גם לבחור שבכל רמקול תתנגן מוסיקה שונה בעוצמה שונה או לחלופין שכל הרמקולים ינגנו את אותו התוכן.

Dynaudio Music multi-room systems

 הרמקול תומך AirPlay, Spotify, DLNA streaming, Tidal ו-בלוטות׳ עד 24/96.

הדגם הקטן העונה לשם ה-Music 1 בעל יחידת טויטר בקוטר 25 מ״מ ויחידת מידבס בקוטור 102 מ״מ ומחירו £450, מעליו תמצאו את ה-Music 3 שלו שני טויטרים ברוטק 25 מ״מ ויחידת מידבס גדולה יותר בקוטר 127 מ״מ ומחירו £575 ומעליו, ה-Music 5 שלו יחידת בס בקוטר 127 מ״מ, שני מידים בקוטר 75 מ״מ וטיוטר אחד בקוטר 25 מ״מ ומחירו £700.

הדגם הבכיר עונה לשם ה-Music 7 ולו אותם תכונות כמו ל-5 רק שבנוסף יש לו קלט hdmi והוא מסוגל להתחבר למסך הטלוויזיה ולשמש גם כמקרן קול אך ללא יכולות ליצירת צליל היקפי מדומה.מחירו של ה-7 עומד על  £875

Dynaudio Music multi-room systems

מעבר לתגובות בפורום