מוראל הישראלית חושפת מוצר חדש ב-CES 2018 ה-NOMADIC AUDIO

dtown
11-01-2018 01:46

חושפת מוצר יחודי חדש ומתוחכם. מוצר שהוא גם רמקול, גם מטען וגם מזוודה. ושמו בעולם הוא ה-NOMADIC AUDIO

אז כן. מוראל, יצרנית הרמקולים הישראלית, אחת מהראשונות שבנתה רמקול שלם מקרבון ומספקת את יחידות הדרייבר שלה ליצרניות נחשבות בעולם יוצאת בקטגוריה חדשה. זה לא לייף סטייל זה סופר לייף סטייל.

מזוודה שמאחסנת מערכת אודיו הבניה ממגבר ויחידות פרי פתוחה של מוראל.

NOMADIC AUDIO

המטרה היא לא רק להכניס את עניין המזוודה לאופנה אם כי לשלב בין טיול לחוויה. בין אם אתם בטיול חורף תוכלו להיות רגועים משום שהמערכת הזו מוגנת מים ועד לטיול בצימר (אם בישראל עסקינן) אז מוסיקה אף פעם לא תחסר לכם.

NOMADIC AUDIO

המזוודה הזו תאפשר לכם גם להטעין את הסלולרי שלכם.

 

בזכות הטכנולוגיה המתוחכמת הצליחה חברת מוראל לשחזר יכולות בס עמוק ועוצמתי הבוקע משתי יחידות 4 על 6 אינטש. מערכת ה״הכל באחד״ הקטנה הזו מסוגלת לנגן לא פחות מ-

NOMADIC AUDIO

המערכת תופסת סך הכל 8% מתכולת המזוודה.

 

"בכל פעם שאני נוסע, אין דבר מתסכל יותר מהצורך לארוז מערכת באיכות גבוהה ובמקום זה אורז אוזניות זעירות", אומר אורן מרדכי, מנכ"ל מורל וראש מחלקת הפיתוח בחברה.  

"כמובן, לעבוד עם מוראל אומר שאין מחסור של ציוד בשבילי לבחור ממנו את מה שמתאים לי. אבל ברור שאני לא אקח איתי סאב למסעותי. Nakadic AUDIO של Speakase נועד במיוחד בשביל זה. ברגע אחד המזוודה שלי הופכת לרמקול סטריאו Bluetooth עם צליל טבעי ובס עמוק. אנשים הם ניידים יותר, והמוצר הזה תכליתי יותר מאי פעם. החלטנו למזג צליל בעל הספק גבוה, עם מזוודות עמידות ואמינות למערכת שמע קומפקטית וניידת ".

 


 

המחיר? טרם נמסר

 

מעבר לתגובות בפורום