תצוגת ";הקניון הטבעי"; של LG OLED מרשימה את הקהל בכנס CES

אורי וינגרט
09-01-2018 20:20

התקנה ייחודית מאפשרת התאמה אישית של מסכי ה-OLED בעלי המסגרת הפתוחה לתצוגות מסחריות

התקנה ייחודית, יחד עם טכנולוגיית התצוגה הגמישה מבית LG   , היממה את הקהל בכנס CES 2018 השבוע. LG הציבה תצוגת ענק המדמה קניון, הכוללת 246 מסכי OLED בעלי מסגרת פתוחה בתצורה קעורה וקמורה צמודים זה לזה, הנותנים לעשרות אלפי המבקרים חוויה חד פעמית ועוצרת נשימה.

LG OLED

טכנולוגיית ה OLED של LG משתמשת בפיקסלים בעלי יכולת תאורה-עצמית עבור שליטה מדויקת בבהירות ואיכות התמונה, ומשום שאין להם מקור תאורה נוסף – המסכים יכולים להיות קלים, דקים וגמישים. השימוש בטכנולוגיה הייחודית הזו גורם למסכי ה-OLED בעלי המסגרת הפתוחה של LG להתגמש ולהתעצב בהתאמה אישית – מה שהופך אותם הן ליצירת אומנות והן לשילוט דיגיטלי שימושי במיוחד לעסקים.

LG OLED

"תצוגת הקניון הטבעי" מקדמת את פני המבקרים בדוכן של LG בכנס CES, בסמוך לכניסה המרכזית באולם הכנסים בלאס וגאס, ומחברת 90 מסכים קעורים ו 156 מסכים קמורים בעלי מסגרת פתוחה. מבקרים יכולים ללכת דרך המסדרונות המפותלים ולחוות את התמונות המדהימות המסופקות בעזרת 2 מליון פיקסלי OLED בעלי תאורה עצמית. כדי לייצר חוויית ווידאו מדהימה, מוקרנים על גבי המסך פלאי טבע מרהיבים כמו יערות, קרחונים, מפלים, סופות שלג ועוד, המלווים במערכת הסאונד Dolby Atmos, שכלולה גם כן במסכי LG OLED לשנת 2018.

LG OLED

טכנולוגיית ה-OLED של LG יצרה קטגוריית מסכי פרימיום המספקת תמונות מרהיבות עם השחור המשולם וצבע מדהים גם מזוויות צפייה רחבות – בניגוד למסכי LCD ו-LED. תודות לטכנולוגיית ה-OLED, המסכים של LG מסוגלים להדליק ולכבות כל פיקסל ונפרד, מה שהופך את מסכי ה-OLED לבעלי הצבע העשיר ביותר והקרוב ביותר לחיים האמיתיים באופן שלא נראה מעולם, תוך יצירת ניגוד אינסופי.

מעבר לתגובות בפורום