וואווי Mate 10 Pro עם המצלמה המרשימה מושק בישראל

dtown
26-12-2017 13:00

חברת וואווי משיקה את מכשיר הדגל החדש Mate 10 Pro בעל מצלמת הסמארטפון שזכתה לציון השני הגבוה בכל הזמנים באתר הבדיקות DXO, המחיר עומד על 2,999 ש"ח לגרסת 128GB.

חברת אלקטרה מוצרי צריכה היבואנית הרשמית של  HUAWEI בישראל השיקה הבוקר במסגרת מסיבת עיתונאים את דגמי הדגל של יצרנית הסלולאר הגדולה: Huawei Mate 10 Pro וגרסת "לייט": Huawei Mate10 Lite. תג המחיר שנקבע נראה אטרקטיבי ביחס לחו"ל והוא עומד על 3,000 שקלים לדגם ה- Pro ו-1,499 שקלים לדגם ה- Lite.

מכשיר הדגל Mate 10 Pro מציע מעבד עוצמתי kirin 970 פרי פיתוחה של החברה משלב יכולות בינה מלאכותית, ביחד עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 OREO , צמצם מצלמה אחורית ייחודי f/1.6, קצב העלאת והורדת נתונים (cat18) המהיר ביותר בקטגוריה, יחס מסך לגודל מכשיר של 81.6% המקסימלי בקטגוריה, קיבולת סוללה מרשימה של 4000mAh התומכת בטעינה מהירה במיוחד (20% תוך 10 דק' ו- 58% תוך 30 דק').

מצלמה עם ציון מוביל מ-DXO

לאחרונה, העניק אתר DxOMark שנחשב למקצועי ומוביל בבדיקת חיישני מצלמות בעולם את הציון 97 למצלמת הסטילס של ה-Mate10 Pro – זהו הציון השני הטוב ביותר בהיסטוריה של האתר, רק נקודה אחת פחות משיא כל הזמנים.

מעבד ה- Kirin 970 בסמארטפון נבנה בטכנולוגיית 10 ננומטר מתקדמת והוא מכיל יחידת עיבוד מרכזית Arm Cortex עם 8 ליבות, Mali G72 כרטיס גראפי הראשון בשוק עם 12 ליבות, ויחידת עיבוד נוירונית NPU הראשונה שעוצבה במיוחד למכשירי סמארטפון. Kirin 970 גם מכיל שני מעבדי תמונה לצילומים חכמים בשתי מצלמות עם יכולת בינה מלאכותית. 


HUAWEI Mate 10 Pro

יחידת עיבוד רשת  ה- NPU מתווספת ליחידות המעבד הראשי והמעבד הגרפי. השפעת המנגנון באה לידי ביטוי בעולמות התצוגה, ביצועי המעבד, הצילום וחיי הסוללה. יחידה זו יחד עם רכיב הבינה המלאכותית (AI) מאפשרת  לימוד וחיזוי התנהלות ואופן השימוש של המשתמש הסופי בעזרת פעולות ידניות וקוליות, הדרכה אוטומטית לקבלת צילום מושלם על ידי זיהוי מוקדם של האובייקט המצולם והפקת תמונה איכותית ביותר, ניהול וניצול משאבי המערכת לביצועים מקסימליים וזמני סוללה ארוכים בשימוש אינטנסיבי. כל זאת בשילוב יכולות טעינה אשר אינן פוגעות במחזור חיי הסוללה המאפשרות טעינה של כ 60% בזמן של 30 דקות.  סידרת Huawei Mate תומכת גם בקישור המהיר ביותר להורדה של super-fast LTE. המכשירים תומכים ב-2 כרטיסי SIM בדור 4G ובחיבור כפול של VoLTE (קול בפרוטוקול האינטרנט). 

HUAWEI Mate 10 Pro

מסך ה- AllView החדש של Huawei בגודל 6", מציע שוליים מצומצמים בפורמט תצוגה של 18:9. הצג מבוסס OLED ותומך בהצגת וידאו בפורמט HDR 10. חיישן טביעת האצבע של HUAWEI Mate 10 הוא בחזית, ואילו החיישן של HUAWEI Mate 10 Pro נמצא מאחור, כדי למקסם את שטח התצוגה. המכשיר אף עמיד למים ולאבק בתקן IP67. 

Huawei חברה שוב ל-Leica כדי לתכנן יחד שתי עדשות עבור HUAWEI Mate 10 Pro. זהו שילוב של חיישני 12-megapixel RGB ו- 20-megapixel monochrome, ייצוב תמונה אופטי (OIS), מפתח עדשה f/1.6 "הגדול בקטגוריה", אפקט Bokeh עם בינה מלאכותית וזום דיגיטלי עם בינה מלאכותית. הבינה המלאכותית מאפשרת לזהות את האובייקט המצולם ואת הרקע ומשנה פרמטרים במצלמה בהתאם לסצינה המצולמת.

HUAWEI Mate 10 Pro

HUAWEI Mate 10 Pro מגיע עם סוללה בקיבולת של 4,000mAh. הסוללה תומכת בטעינה מהירה בהספק נמוך של 4.5 וולט/5 אמפר, שמטעין את הסוללה מ-1% עד 20% תוך 10 דקות ו1% עד 58% תוך 30 דקות. בנוסף, פתרון הטעינה המהירה של וואווי, הוא הראשון בעולם לקבל אישור בטיחות TÜV לטעינה מהירה.

HUAWEI Mate 10 Pro מושק עם מערכת הפעלה Android 8.0 Oreo ועם ממשק משתמש EMUI 8.0 החדש של Huawei. בין התכונות אפשר למנות שבב AI הממנף את יכולות העיבוד של המעבד Kirin970,  AI Accelerated translator המאפשר חווית קישוריות טובה יותר,  מסך חכם ופיצול המסך כדי להריץ שתי אפליקציות במקביל לתמיכה בחוויית דסקטופ מלאה – הן בדמות מראה, והן בהרחבת התצוגה, כאשר הודעות אישיות, שיחות ומסרים נותרים בפרטיות מלאה. 

מחיר וזמינות
HUAWEI Mate 10 Pro בגרסת 128 ג"ב מגיע בצבעים אפור טיטניום ו-Midnight Blue מחיר מומלץ לצרכן: 2,999 ₪. 

HUAWEI Mate 10 Pro

HUAWEI Mate 10 Lite

בנוסף לדגם ה-PRO, יושק בישראל גם  HUAWEI Mate 10 Lite הפונה בעיקר לשוק הביניים עם צג זכוכית 2.5D בגודל 5.9 אינץ ברזולוציית Full HD Plus ביחס היבט של 18:9 וחיישן טביעות אצבע בחלקו האחורי. כמו כן, בדומה ל-pro מערך הצילום הקדמי והאחורי הינו כפול. המצלמות הראשיות אותן הצליחו מהנדסי וואווי למקם בפס המסגרת העליון של המכשיר כוללות חיישני 13 ו- 2 מגה פיקסל ביחד עם פלאש LED ואילו מערך הצילום הכפול האחורי כולל חיישני 16 ו- 2 מגה פיקסל עם HDR (בניגוד לחיישני ה- 20 וה-12 מגה פיקסל בפרו).

המעבד של  Mate 10 Lite פועל על שבב  Kirin 659 המשלב 8 ליבות Cortex-A53 בתדר ליבה מירבי של 2.36GHz והוא מגיע עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה (עם אפשרות הרחבה ל -256 ג"ב). מערכת ההפעלה של ה- Lite היא אנדרואיד 7.0 נוגט בשילוב ממשק משתמש EMUI 5.1. (בניגוד EMUI 8.0 ולאנדרואיד 8.0 ב-PRO).

HUAWEI Mate 10 Lite
עוד כולל המכשיר קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, סוללה ליתיום-יון בנפח עבודה של 3,340 מילי-אמפר/שעה שתטען דרך מחבר USB Type-B ומשקלו 164 גרם בלבד (14 גרם פחות מה- PRO).

מחיר
HUAWEI Mate 10 Lite בגרסת 64 ג"ב יוצע ברשתות הסלולר ואצל המשווקים המורשים בשני צבעים: שחור קלאסי וזהב תחת תג מחיר של  1,499 ₪. 

רמי חזן, מנכ"ל חטיבת התקשורת באלקטרה מוצרי צריכה אמר באירוע ההשקה: "מדובר בהשקה אסטרטגית עבור  HUAWEI שבמרכזה סדרה המציגה חדשנות פורצת דרך בשוק הסלולר ההופכת את הטלפון הנייד ל"מכונה אינטליגנטית" ומאפשרת חוויית משתמש מהירה, חכמה ואיכותית במיוחד". עוד מציין חזן, "מפגישות שקיימנו עם נציגי הקונצרן בישראל הובהר לנו כי ישנה חשיבות אסטרטגית להצלחה של סדרת ה- MATE  בשוק הישראלי, הנחשב לשוק שיודע להעריך ולאמץ מוצרים שמביאים עימם חדשנות טכנולוגית. לאור זאת הוחלט בוואווי להשיק בישראל את סדרת הmate במחיר, שהינו מהנמוכים בעולם". 

מעבר לתגובות בפורום