LG יוצאת בשיתוף פעולה עם MERIDIAN AUDIO

dtown
19-12-2017 16:11

לטענת החברות שיתוף הפעולה עם המותג החלוצי מבריטניה מציב רף חדש בתעשייה

הודעה לעיתונות - הועברה כלשונה

LG Electronics ו-Meridian Audio הודיעו על שיתוף פעולה במטרה להביא לצרכנים ברחבי העולם ביצועי אודיו מהגבוהים ביותר בתחום. המוניטין של LG ביצירת מוצרים עטורי שבחים, חדשנות אלקטרונית יחד עם טכנולוגיית הסאונד פורצת הדרך של Meridian וגישה חלוצית לעולם האודיו, יספקו פתרונות ייחודיים שיעבירו את המאזינים חוויית בידור ללא תחרות.

עוד מתחילת ימיו הצנועים כמותג קוריאני ראשון לייצור מכשירי רדיו למשתמשים הביתיים, הייתה ל-LG היסטוריה ארוכה בפיתוח מוצרי אודיו עבור צרכנים בכל עולם. השותפות עם Meridian הבריטית מביאה רמה חדשה של ביצועים אקוסטיים, המבוססים על צליל טבעי ואותנטי שמקורו במחקר קפדני. LG וחברת Meridian ישתפו פעולה במוצרי אודיו של LG הכוללים סאונד-בר ורמקולים אלחוטיים.

LG_Merdian


מאז הקמתה לפני יותר מ-40 שנים, הובילה חברת Meridian את תעשיית האודיו קדימה כחלוצה של ביצועים ואיכות מצוינים. כחברה מובילה בתחום עיבוד אותות דיגיטליים (DSP), השפעתה של Meridian מורגשת בכל פינה בתעשייה. Meridian מילאה תפקיד מרכזי בפיתוח והטמעה של טכנולוגיות שמע מהפכניות כגון Hi-Res Audio לצד MQA (Master Quality Authenticated) והיא עומדת מאחורי הייצור של הרמקול הדיגיטלי הראשון בעולם. מומחיותה של Meridian הציבה רף חדש בתחום מערכות האודיו לרכב, עם מערכת הסראונד 3D הראשונה בעולם ב 2012.

"השותפות עם מרידיאן היא דוגמה למחויבותה של LG ליצירת מערכות שמע פרימיום, שיכולות להתחרות בטובות ביותר בעסק", אמר סאו יאנג-ג'אה, ראש ה- CAV (Convergence Audio and Video) בחטיבת מוצרי LG Home Entertainment. "שותפות זו מתמקדת ביצירת  חוויית הבידור יוצאת דופן ללקוחות LG ברחבי העולם."

ג'ון ביוקנן, מנכ"ל מרידיאן אודיו, הוסיף כי "אנו שמחים מאוד שנכנסנו לשותפות הייחודית עם LG, ואנו בטוחים שהמומחיות והערכים המשותפים יאפשרו לנו להביא מספר רב של חידושים לשוק, הן כעת והן  בעתיד."

מעבר לתגובות בפורום