LG משיקה היום בישראל את ה- LG V30

נמר לוי
05-12-2017 09:30

LG V30 מגיע עם מסך OLED בגודל 6 אינץ', מעבד חדש ומצלמה משופרת ולטענת החברה, מציע חווית צילום וסאונד הטובה ביותר כיום.

מכשיר ה- V30 הנו מכשיר הדגל החדש של החברה מסדרת ה-V;  הסמארטפון השלישי בסדרה מעלה הילוך ברמות העיצוב ויצירת תוכן איכותי באמצעות חבילת תכונות ואפשרויות שאין דומה לה; ה – V30+ הוא הראשון בתעשייה המביא עדשה קריסטלית בצמצם F1.6 היוצרת תוכן חד וחלק ותצוגת OLED FullVision  בעיצוב דק; ה-V30 קובע סטנדרט חדש באבולוציית מכשירי הפרמיום והוא משווק בישראל החל מהיום;

ה-V30 הינו המכשיר השלישי שמושק מסדרת ה-V היוקרתית של LG והוא מספק את חוויית הצילום והסאונד הטובה ביותר שיש כיום במכשירי סלולר. מכשיר ה-V30  מציג  מאפיינים חדשים כמו מצלמה בצמצם F1.6 הראשון בתעשייה המביא עדשה קריסטלית היוצרת תוכן חד וחלק עם זוג מצלמות, מצב cine video אשר נמצא בשימוש צלמים רבים עבור קטעי וידאו איכותיים, תצוגת OLED FullVision בעיצוב דק, מינימלי וקל, איכות סאונד עוצמתית באמצעות HI-FI Quad DAC מתקדם וכוונון קול באמצעות B&O PLAY;

LG ישראל ורונלייט דיגיטל, יבואנית LG מובייל בישראל משיקות הבוקר (5.12.17) את   ה- LG V30, המכשיר החדש מסדרת ה-V של LG. מכשיר ה- V30 משפר את יתרונות המכשירים מסדרת ה-V באמצעות חוויה חדשה לגמרי ומציע תכונות מולטימדיה אופטימליות. זהו המכשיר השלישי שמושק בסדרת ה-V של LG והראשון עם מסך Oled FullVision ומספק את חוויית הצילום והסאונד הטובה ביותר. ה- LG V30 ישווק בישראל בכל מפעילות הסלולר ורשתות השיווק.

LG V30+

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל ציין "LG  גאה להציג את ה-V30, ״המכשיר השלישי בסדרת ה-V היוקרתית . זה המכשיר הראשון עם מסך Oled FullVision, מסך שאין שני לו ומייצר חוויית צפייה מדהימה. בנוסף הוא מצויד גם במעבדי סאונד מקצועיים, המצלמה המתקדמת ביותר שניתן למצוא בסמארטפונים היום, עיצוב דקיק וגם עמידות בנפילות והוא כמובן גם אטום למים ואבק. מכשיר ה-V30 ללא ספק קובע סטנדרט חדש באבולוציית הסמארטפונים ואני בטוח שהוא ינחל הצלחה מרובה בקרב הצרכנים בישראל".

מסך OLED FullVision בעיצוב דק, קומפקטי וקל משקל.

מכשיר ה- LG V30 מגיע עם מסך ה- OLED FullVision בגוף קומפקטי להפליא, דק וקל. אפילו עם מסך OLED FullVision בגודל 6 אינץ' ועם יחס של 18:9, ה- V30 קצר יותר ב-8 מ"מ וצר יותר ב-3 מ"מ מקודמו, מה שיוצר אחיזה חזקה ונוחה יותר. עם עובי של 7.3 מ"מ ומשקל קליל במיוחד של 158 גרם, ה- V30 הוא הסמארטפון הקל ביותר בקטגוריית ה-6 אינץ' ומעלה. משטח הזכוכית המכסה את קדמת המכשיר ואת גבו, קעור לאורך כל הדרך עד לקצה, מה שיוצר מראה חלק ומשולב.

מודול זוג המצלמות המתקדם המגיע עם מצלמה סטנדרטית של  16MP ומצלמה נוספת של 13MP בעלת זווית רחבה- הבולטת פחות מאשר במכשיר ה-V20, מה שיוצר פרופיל כמעט חלק לחלוטין בחלקו האחורי של ה- V30. לתמונות חלקות וחדות, נתמכת המצלמה הסטנדרטית במייצב תמונה אופטי (OIS), מייצב תמונה אלקטרוני (EIS) ו- Hybrid Auto Focus המשלב גם פוקוס לייזר אוטומטי  וגם Phase Detection Auto Focus.

מסך ה- QHD+ (2880 x 1440) OLED FullVision מציע זמן תגובה מהיר יותר עם מינימום עיוותים בזמן צפייה בסרט עמוס סצנות אקשן או בזמן משחק עם תנועות מהירות. ה-V30 מנצל כראוי את זמן התגובה המהיר ואת ביצועי הגרפיקה יוצאי הדופן המתאפשרים ע"י פלטפורמות המובייל של Qualcomm Snapdragon™ 835 שיתמכו ב- Daydream, פלטפורמת ה- VR של גוגל לצפייה איכותית במובייל. עם Daydream, יכולים המשתמשים לחקור עולמות חדשים, ליהנות מקולנוע VR אישי, ולשחק משחקים שישימו אותם במרכז ההתרחשות.

סאונד מותאם אישית עם Hi-Fi Quad DAC

 LG ציידה את ה- V30 ב-  Hi-Fi Quad DACעם כוונון שמע שבוצע ע"י מהנדסי סאונד ממותג האודיו העולמי B&O מה שמביא חוויה אקוסטית אותנטית ועילאית. מסננים דיגיטליים מתאימים את הפולסים של המוזיקה לפני ובזמן ההשמעה עם שלושה מסננים שמתוכם יכולים המשתמשים לבחור. ארבעה סטים מתוכנתים מראש של תדרים שניתן לשלב ביניהם וסולם דציבלים, יפיקו אודיו איכותי שניתן למצוא רק באזניות מקצועיות.  ה- V30+ הוא הסמארטפון הראשון בעולם התומך בטכנולוגיית MQA Master Quality Authenticated המאפשרת הזרמה של קבצי אודיו ברזולוציה גבוהה המסוגלים לתפוס את הסאונד המקורי שהוקלט באולפן ו"לקפל" אותו לקובץ קטן כדי להפוך לאודיו ברזולוציה גבוהה שקל לנגן בהזרמה ישירה. יכולות ההקלטה של ה- V30+ משודרגות גם כן, עם רסיבר המתפקד גם כמיקרופון על מנת לקלוט ספקטרום רחב יותר של סאונד, החל מצלצול פעמונים עדין ועד לתופים רועמים. הנוחות שבמסך המשני שהגיעה עם מכשירי סדרת ה-V הקודמים, התפתחה לתצוגת Always-on חדשה ו-"בר צף". כאשר התצוגה כבויה, ה- AOD הופך לשלוחה של המסך המשני ע"י מתן קיצור דרך ל- Quick Tools ולנגן המוזיקה מבלי "להעיר" את המסך. ניתן להגדיר באופן אישי את ה"בר הצף" האופציונאלי החצי שקוף, עם ארבע אפליקציות ולגרור אותו לכל מקום על המסך לכניסה מהירה לאפליקציות המועדפות על המשתמש.
כעת, עם ארבע סוגי אבטחה ביומטרית שונות, רמת האבטחה ב- V30 היא המתקדמת ביותר. עם מאפיין זיהוי הפנים, ניתן לפתוח מידית את ה- V30 בעזרת המצלמה הקדמית, ללא לחיצה על אף כפתור, גם כאשר התצוגה כבויה. זיהוי הקול מבצע שילוב בין קולו של המשתמש ומילת המפתח שהגדיר (ההמלצה היא בין שלוש לחמש הברות) על מנת לפתוח את המכשיר. חיישן טביעת האצבע האמין מוצב בגב המכשיר לאבטחה מהירה ומדויקת, בעוד ה- Knock Code מאפשר להקיש תבנית קבועה על גבי המסך לפתיחה.

צילום וידאו מקצועי עם עדשת F1.6 לתוכן חד וחלק ו –Cine Video

ל- LG V30+ תכונות ומאפייני וידאו עוצמתיים אשר הופכים אותו למוביל בעידן ההסרטה בסמארטפונים. זוג המצלמות הכוללות צמצם F1.6 , הראשונה בתעשייה עם עדשת זכוכית לצבעים בהירים וחיים יותר. מצב Cine Video מאפשר למשתמשים לצלם קטעי וידאו נפלאים עם ה-V30 ללא כל ניסיון קודם בצילום. המצלמה הראשית בגבו של ה-V30 כוללת צמצם F1.6 המאפשר כניסה של יותר אור לתמונות בהירות יותר ושוטים דינאמיים יותר.  ה- V30 מגיע עם עדשת זכוכית ליצירת תוכן חד וחלק, המספקת צבעים מדויקים ותמונות ברורות יותר מאשר עדשת פלסטיק- מה שהופך אותו לסמארטפון הטוב ביותר לצילום. העדשה השנייה במערך הצילום הכפול של  ה-V30 היא עדשת 13MP משופרת עם זווית רחבה ושני שליש פחות עיוות בקצוות מאשר ב-V20.

LG V30+

מצב ה-Cine Video החדש של LG מאפשר לכל אחד לצלם כמו מקצוען, הודות לאפקט ה-Cine העוצמתי ותכונת ה- Point Zoom. משתמשים יכולים כעת לצלם קטעי וידאו באיכות גבוהה ולשפרם באמצעות סגנונות קולנועיים מתוך ז'אנרים של סרטים שונים באמצעות הסמארטפון. בזמן שמצלמות רגילות מאפשרות להתמקד רק במרכז הפריים, ה-Point Zoom – הראשון מסוגו בשוק מבית LG – משתמש באלגוריתמי תוכנה מתקדמים כדי לאפשר למשתמש להתמקד בכל נקודה בפריים בצורה חלקה באמצעות ה-Zoom Slider, ללא קשר למיקום שלו בפריים. אפקט ה-Cine מספק 15 מצבי צילום מוגדרים מראש על מנת לשוות לקטע מראה קולנועי, מקומדיות רומנטיות, שוברי קופות, מותחנים ועד סרטים קלאסיים.

ה-LG V30 תומך ב- LG-Cine Log המאפשר גמישות ויצירתיות גבוהה בזמן צילום וידאו. באמצעות היכולת להשתמש בטווח דינמי רחב ובסולם צבעים, קבצי ה- LG Cine Log מסוגלים לשמור פרטים רבים ומדויקים יותר בתמונה. בנוסף, מאפשר ה-LG Cine Log לשמור את עקומת הגמא לגמישות מקסימלית בעת עריכת התוכן לאחר הצילום.

פעולת הצילום ב-V30 מציגה אף היא יכולות מתקדמות יותר.

המצב הידני של המצלמה מציג רמה חדשה לחלוטין של יכולות בזכות תכונת ה- Graphy. באמצעות ה-Graphy, יכול כל צלם לייצר תמונות איכויות ע"י בחירת התמונה ולחיצה על הצמצם בלבד. מצב זה זמין במצב ידני, וניתן לבחור תמונות מקצועיות מאתר  Graphy או דרך האפליקציה ולהשתמש בתכונות מוגדרות מראש  כמו איזון לובן, מהירות הצמצם, מפתח צמצם ו-ISO לתמונות שצולמו באמצעות ה-V30.

ה-V30 יורש מ-LG את מראה הפרמיום, העמידות והבטיחות

ה-V30 משלב עמידות חזקה ובטיחות בעיצוב דק וקל. אחד מהיבטי העיצוב ב- V30 המעלה את רמת העמידות ואת חוזק המבנה שלו הוא מבנה ה- H-Beam, טכניקת מבנה המיושמת במבנים מודרניים המשלבת מסגרת מתכת בקצוות. המכשיר מגיע עם Gorilla Glass 5, הזכוכית המחוסמת המתקדמת ביותר של Corning, בחזית המכשיר ובגבו. ה- V30 תואם את תקנות הצבא האמריקאי, לאחר שעבר את 14 הקטגוריות במבחן MIL-STD 810G – מה שהופך אותו למותאם עבור פעילות צבאית.

LG עושה שימוש בצינורית חימום ומשטח קירור ב-V30, על מנת לבצע פיזור חום מהיר. ניתן לעשות שימוש ב- V30 בכל מצב ללא דאגה, הודות לעמידות בפני מים ואבק בתקן IP68. המכשיר אטום בפני אבק לחלוטין ויכול לעמוד במים בעומק של עד 1.5 מטר למשך 30 דקות מבלי שתפקודו יפגע. עם טעינת 3.0 מהירה, נטען ה- V30ממצב של סוללה ריקה ל- 50% תוך 30 דקות לערך. ה- V30 אף מציע טעינה אלחוטית מהירה לנוחות מרבית.

LG V30+

"סדרת ה-V תמיד הדגימה טכנולוגיות מובייל חדשות ופרקטיות התורמות ליצירת תוכן באיכות גבוהה, וגם ה-V30 לא שכח מאין הגיע" אמר ג'ונו צ'ו,  נשיא חברת LG Electronics Mobile Communications . "עם עדשת המצלמה F1.6  לתוכן חד וחלק ומצב Cine Video, ה-LG V30+ מעוצב בכדי ליצר תוכן שנראה מקצועי – ללא הסיבוכים שבציוד הצילום המקצועי".

במסגרת קידום ה-V30, יוענק תוכן in-game בשווי של עד 100 דולר ל-"Beat Fever״, משחק מוסיקלי שפותח ע"י WRKSHP - וזמין בחינם ב-google play. המשחק מדגים באופן מלא את היכולות המרשימות של מסך ה-OLED FullVision ויכולות השמע האיכותיות של המכשיר".



Key Specifications: 3
Chipset: Qualcomm® Snapdragon™ 835 Mobile Platform
Display: 6.0-inch 18:9 QuadHD+ OLED FullVision Display (2880 x 1440 / 538ppi)
Memory:
V30+: 4GB LPDDR4x RAM / 128GB UFS 2.0 ROM / MicroSD (up to 2TB)
Camera:
Rear Dual: 16MP Standard Angle (F1.6 / 71°) / 13MP Wide Angle (F1.9/ 120°)
Front: 5MP Wide Angle (F2.2 / 120°)
Battery: 3,300mAh
Operating System: Android 7.1.1 Nougat
Size: 151.7 x 75.4 x 7.3mm
Weight: 158g
Network: LTE-A 4 Band CA
Connectivity: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5.0 BLE / NFC / USB Type-C 2.0 (3.1 compatible)
Colors: Aurora Black / Cloud Silver / Others: IP68 Water and Dust Resistant / MIL-STD 810G Compliant / Crystal Clear Lens / 32-bit Hi-Fi Quad DAC / HDR10 / Daydream / Google Assistant / UX 6.0+ / Voice Recognition / Face Recognition / Fingerprint Sensor / Qualcomm® Quick Charge™ 3.0 Technology / Wireless Charging



מחיר המומלץ לצרכן הנו 3,399 ש"ח ויקבע ע"י המפעילות הסלולריות ורשתות השיווק; המכשיר ישווק בארץ בגוונים כסף ושחור.

בנוסף, כל מי שירכוש את המכשיר במהלך החודש הראשון יקבל אחריות מורחבת Super Warranty, הכוללת כיסוי מלא גם על שבר מסך, למימוש חד פעמי למשך חצי שנה ובכפוף לתקנון;

מעבר לתגובות בפורום