פיליפס מציגה: מסך QHD הכולל Adobe RGB ועגינת USBC

נמר לוי
03-12-2017 11:53

סולם צבעים Adobe RGB 99% עם רזולוציית HDR ו- Quad HD לתמונה איכותית, עגינת USB-C וציוד היקפי של כבל אחד בלבד. מעוצב במיוחד למומחים עם דרישות האיכות הגבוהות ביותר

MMD   , חברת הטכנולוגיה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי פיליפס, חושפת היום מסך QHD     עם עגינת USB-C     ו- HDR . דגם ה- 328P6AUBREB בגודל 32 אינץ', מביא איכות תמונה מצוינת ועגינת כבל בודד במטרה להגביר יעילות ולאפשר נוחות חסרת פשרות.

philips  328P6AUBREB

קישוריות פשוטה

מסך ה- 328P6AUBREB מצויד בקישוריות גמישה ונוחה מהדור האחרון. טכנולוגיית USB 3.1 Type C.USB-C, מחבר דק ודו כיווני, מאפשר להטעין, להעביר אודיו/וידאו ולהתחבר לאינטרנט  דרך כבל אחד בודד. מה שהופך את המסך ל- Hub ותחנת עגינה, ללא שימוש בנדל"ן מיותר בשולחן העבודה. הדבר אף מאפשר חיבור קל למספר מסכים באותה העת, מה שיכול להיות שימושי במיוחד עבור מעצבים גרפיים למשל. כתוצאה מכך, חיבור USB-C מרחיב את הקישוריות המוגבלת של Notebooks ומאפשר למשתמשים להעביר נתונים בצורה מאובטחת ובזמן שיא. חיבור ה-USB 3.1 מהיר פי 20 מ- USB 2.0, מה שהופך את פעולת העברת הנתונים למהירה כמשב רוח. בנוסף, USB-C יכול להשתמש בכוחו אפילו בכדי להטעין Notebooks, למי שמרגיש שסוללת המכשירים שלו תמיד עומדת להיגמר בכל רגע.

חוויה ויזואלית

ארתם קומנקו, מנהל מוצר במסכי פיליפס אירופה, מספר על המסך החדש: "מסכי סדרת ה- P-line מעוצבים על מנת לתת את ביצועי הצבע המדויקים ביותר. אנו גאים להציג את הדגם החדש לשוק, שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מדובר במסך המתאים ביותר למעצבים גרפיים, מתכנתים, צלמים, עורכי וידאו ואנשי מקצוע נוספים המסתמכים על תצוגת הפרטים המדויקת ביותר שניתן לקבל על גבי מסך".

עם Quad HD, תוכלו ליהנות מחוויית צפייה מצוינת ותמונה ברזולוציה גבוהה. טכנולוגיית HDR מבטיחה בהירות יוצאת דופן וניגודיות, כמו גם היצע רחב היקף ומרהיב של צבעים שטרם נראו במסך אחר. תצוגת ה- 10-bit מציעה 1.074 מיליארד צבעים, שנתמכת ע"י עיבוד פנימי של 12-bit לצבעים טבעיים ומדרוג חלק. עם 99% Adobe RGB ו- 100% sRGB (CIE 1973), דגם ה- 328P6AUBREB מביא סטנדרטים מקצועיים בכל הקשור לצבע, בעוד תצוגת 2560 x 1440 פיקסלים מעבירה תמונה חדה וחיה. הודות לטכנולוגיית IPS, ניתן לצפות במסך מכל זווית ב-178 המעלות שלו, מבלי לחוות אי דיוקים בצבע או בהירות הנדרשים ביישומים מקצועיים. 

philips  328P6AUBREB

נוחות

מעבר לקישוריות ולתמונה המצוינת, מסך ה- QHD בגודל 32 אינץ' מתהדר בשלל מאפיינים בולטים שהביאו לפיליפס את שמה הטוב: סטנד ארגונומי מסוג SmartErgoBase מאפשר למשתמשים להטות, לסובב ולהרים את המסך לנוחות מירבית. המסך אף מכיל מצב LowBlue המפחית גלי אור כחול קצרי טווח שיכולים להזיק לבריאות. טכנולוגיית Flicker-free מווסתת את הבהירות ומפחיתה הבהובים לצפייה נוחה אפילו יותר, בעוד רמקולי סטריאו מובנים מספקים סאונד מעולה ומייתרים את הצורך ברמקולים חיצוניים. בנוסף, מסך זה מכיל 65% פלסטיק ממוחזר, מה שהופך אותו לבחירה טובה למשתמשים בעלי מודעות סביבתית.

מסך פיליפס מדגם 328P6AUBREB המשתייך לסדרת ה- P-Line, יגיע לישראל באפריל 2018 ומחירו המומלץ לצרכן יעמוד על ₪3,300.

 

מעבר לתגובות בפורום