ביקונקט משיקה מטענים אלחוטיים לסדרת ה- iPhone החדש

נמר לוי
29-11-2017 17:21

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים משיקה סדרת מוצרים אשר יתנו מענה לאפשרות ההטענה האלחוטית למכשירי ה- iPhone 8, iPhone 8+,ו- iPhone X החדשים.

בין היתר תשיק ביקונקט את מוצרי החברה הצרפתית Exelium אשר פיתחו מטענים אלחוטיים למגון רחב של מקומות כולל מתקן מיוחד לרכב ובעתיד גם מתקן לחובבי אופניים. בנוסף משיקים ביקונקט מותג פרטי אשר מבוסס על PowerBank ומאפשר להטעין בצורה אלחוטית גם ללא חיבור לחשמל.

המוצרים המושקים:

Exelium UPM2U02B

מטען אלחוטי של Exelium     לרכב מדגם UPM2U02B: מדובר בערכה להטענה אלחוטית של מכשירים סלולריים תומכי  QI או עם מדבקת  QI אשר מגיעה עם מתאם מגנטי (המרובע בתמונה) וזרוע לרכב. הערכה מאפשרת ליהנות מטעינה אלחוטית נוחה ויעילה באמצעות מגנט בזמן הנהיגה. ניתן לחבר את הזרוע ברכב על השמשה הקדמית או מעל לוח השעונים ולהצמיד אליה את המכשיר הנייד שלכם.

המתאם המגנטי מבית Exelium מתהדר בעיצוב יוקרתי והוא כולל ראש סיבובי המאפשר התאמה של זווית הצפייה של המכשיר לפי הצורך. במטען קיימת נורת חיווי אשר דולקת בעת טעינת המכשיר. הטעינה מסתיימת באופן אוטומטי ברגע שהסוללה מלאה בכדי להאריך את אורך חיי הסוללה ונורית החיווי כבית.

מחיר: 189 ש"ח

Exelium UPM22i7B

מתקן אלחוטי מגנטי לרכב של Exelium לטעינה אלחוטית מדגם :UPM22i7B

מתחבר לתריס המזגן בעזרת קליפס עם מתקן מגנטי חזק וטעינה קבועה. מתאים לכל סוגי המכשירים התומכים בתקן טעינה אלחוטית מגנטית QI.

מחיר:  189 ש"ח

Exelium UPM1U02B

מטען אלחוטי של Exelium לבית מדגם UPM1U02B: מדובר במטען קיר לבית או למשרד, שניתן להצמידו לכל משטח תודות לסרט ההדבקה מסוג 3M החזק. מתאים לכל מכשיר תומך בתקן QI או עם מדבקת QI לטעינה אלחוטית מגנטית. המגנט החזק מבטיח את יציבות המכשיר. את המטען מכניסים לשקע חשמל רגיל והמערכת המגנטית מתחילה את הטעינה באופן אוטומטי ברגע שמצמידים את המכשיר למטען ללא צורך בחיבור כבלים או בחוטים מיותרים. במטען קיימת נורת חיווי אשר דולקת בעת טעינת המכשיר. הטעינה מסתיימת באופן אוטומטי ברגע שהסוללה מלאה בכדי להאריך את אורך חיי הסוללה ונורית החיווי כבית.

מחיר: 179 ש"ח

מחיר מתאם מגנטי: 39 ש"ח

Exelium Exelium Up

 

Exelium Exelium Up

כיסוי מגנטי שקוף Exelium Up:

כיסוי מגנטי לסדרת ה- iPhone החדשה המאפשר לחבר את המכשיר למטען אלחוטי ברכב או בבית באמצעות הצמדה בלבד .המנגנון המגנטי מאפשר להצמיד את האייפון אל המטען, לטעינה נוחה ומהירה, ללא חוטים וכבלים .

הדגמים המוצעים מותאמים לאייפון 8, אייפון 8 פלוס ואייפון X.

מחיר: 119 ש"ח

belkin boost up

BELKIN

במוצרי מותג בלקין אשר עובדים בשיתוף פעולה מלא של חברת אפל בהשקת ה- iPhone 8  ניתן למצוא את משטח ההטענה האלחוטי - Belkin Boost Up. משטח ההטענה מותאם להטענת מכשירי iPhone 8, iPhone 8+, iPhone x, Samsung, LG, ושאר המכשירים התומכים בטעינה אלחוטית כגון טאבלטים, פאבלטים ועוד, ללא צורך בהורדת הכיסוי מהמכשיר. משטח ההטענה תומך בסטנדרט החדש ביותר לטעינה אלחוטית בעוצמת טעינה של עד 15w (3A) ובכך מאפשר טעינה מהירה לכלל המכשירים. ה- Boost Upמעוצב בצורת ייחודית השומרת על הטלפון מהחלקות בזמן ההטענה.

מחיר מומלץ: 379

דגם נוסף בסדרת Belkin Boost Up הינו משטח טעינה אלחוטי ל-8+ iPhone 8, iPhone, iPhone x, בטכנולוגיית Qi Wireless בעוצמה של 5W (1Amp) עם תאורת לד המציינת מצב הטענה.

מחיר מומלץ: 199 ₪.

belkin boost up

עמדת הטענה מגנטית כפולה ואלחוטית -Belkin PowerHouse, מיועד למכשירי האייפון וה-Apple Watch. מעמד הטעינה מעוצב בצורה יוקרתית המשדרגת את החדר ומאפשרת הטענה מגנטית אלחוטית מהירה לשני המכשירים בו זמנית ללא צורך בחוטים. מרכז ההטענה עומד בתקינת MFI של Apple ומגיע בצבעים שונים המשתלבים עם צבעי האייפון וה- .Apple Watch

 

 

ניתן להשיג: באתר Bconnect ואצל המשווקים המורשים

מחיר מומלץ: ₪599

 

מעבר לתגובות בפורום