IL AUDIO מצטרפים ל-Black Friday

dtown
21-11-2017 23:43

מבצעים מיוחדים ל-Black Friday בתחום האודיו היי אנד והאביזרים. יגאל לסרי, הבעלים של IL Audio מזמין אתכם להתפנק.


IL - AUDIO נוסדה בשנת 2000 ע"י יגאל לסרי, חובב מוזיקה אנין שמע וטכנאי סאונד מנוסה.
החברה מתמקדת ביבוא ובמכירת מערכות שמע ביתיות לחובבי המוזיקה ולצרכני ציוד HIGH-END, תוך מתן תשומת לב מרבית לתקציב, לצרכים ולדרישות אסתטיות.

 כל המוצרים המיובאים על ידי נבחרים על סמך מבחני האזנה רבים והשוואות למוצרים מקבילים בשוק, כדי להבטיח שביעות רצון מלאה מן הרכישה המתוכננת.

 כל המוצרים מודגמים בבית הלקוח, תוך התחשבות באקוסטיקה ובמיקום של פרטי הציוד השונים. ההדגמות מתבצעות בצורה מיומנת והוגנת, בתנאים נינוחים וחופשיים מלחצים, ללא הגבלה של זמן ומספר ביקורים ובמקרה הצורך, בחיבור נאות עם מוצרי יצרנים אחרים, הנמצאים בשימוש הלקוח.
 
הניסיון שנצבר עם השנים, מאפשר לנו לייעץ ולהתקין מערכות שמע איכותיות אשר יצרו חוויה מרגשת של מוזיקה איכותית עוטפת וסוחפת.

 Pass Labs
 
המותגים שלנו ממוקמים בשורה הראשונה והמובילה בעולם כמו: Triangle Art - יצרן פטיפונים וראשים אמריקאי, רמקולים מבית Rockport Technologies, מגברי Pass Labs ו-Ayon Audio, וחברת Emm Labs / Meitner בדיגיטל.

 

כמו כן, כבלים של TARA Labs, מעמדים ומרסני תהודה של HRS האמריקאית. בתחום האנלוג אנו מייצגים את Acoustical Systems: זרועות,ראשים ואביזרי כיול לפטיפון.

פתרונות משלימים לכיוון האנלוג, AudioDesk מכונת ניקוי,ופתרונות משלימים בתחום החשמל של Oyaide היפנית.
 
הפעם מציע היבואן מבצעים מיוחדים לבלאק פרייד.

חברה יפנית המתמחה בייצור פתרונות משלימים בתחום החשמל. OYAIDE משתמשת בטכנולוגיה ובחומרים המשובחים ביותר ובעבודת יד.

החברה זוכה לביקורות רבות בתחום האודיו בעיקר בזכות השקעים, המפצלים והקונקטורים שאותם היא מייצרת עבור משתמשים רבים בעולם.

לחברה פילטרים פאסיבים המיוצרים מאלומיניום מוצק וחיווט פנימי מכסף טהור. חברת OYAIDE מייצרת את המוצרים הטובים ביותר שיש כיום בשוק האודיו בתחומים אלה. חברות רבות של כבלים ופילטרים ממליצים ומשתמשים במוצרי החברה.

 

על כל מוצרי Oyaide היפנית אשר נימצאים במלאי מציע היבואן 20% הנחה.

 

מפצל חשמל אוידה

Oyaide

 

משקולת ליצוב התקליט - שיפור דרמטי במחיר מינימלי

 

Oyaide

 

הכל מתחיל מהקיר - שקע חשמל איכותי ביותר. יותר נקיון, יותר פרטים ויותר רזולוציה. מוצר חובה בכל מערכת איכותית

Oyaide

 

 

 

חברה גרמנית המייצרת מכונות ניקוי תקליטים אולטרה סונית הטובה בעולם. המתכנן מאחורי המוצר הנפלא הזה הוא Reiner Glass שבזכותו החוויה מאנלוג היא אחרת. 

ב-2016 החברה הוציאה מכונה חדשה דגם ה PRO המציבה סטנדרט חדש המנקה את התקליט בצורה מושלמת.

השיפור: במנוע חזק יותר, דרגת ייבוש נוספת, גלגל כרמי המניע את סיבובי התקליט בצורה חלקה יותר, ניכוז מים טוב יותר וייבוש שקט יותר.

הפעלת ה-PRO מאוד פשוטה וקלה לתפעול. מניחים את התקליט ולא עושים דבר עד סיום התהליך.

ניתן להזמין את המכונה בצבעים שונים.

(המכונה עובדת אך ורק עם מים מזוקקים וללא שום חומרים נוספים)


20% הנחה על מכונות ניקוי תקליטים הטובות בעולם -AudioDesk Pro

Audiodesk

 

 

חברת הכבלים TARA LABS מייצרת מגוון רחב מאוד של כבלי אודיו high-end.מוצרי החברה נבדקים באופן קבוע על ידי כתבים מהשורה הראשונה במגזינים המכובדים ביותר בתחום.

TARA זכתה באין ספור פרסים מאת סוקרי האודיו המקצועים והמוכרים ביותר שיש, והביקורות חיוביות יותר מכל יצרן כבלים אחר כיום.כל הכבלים מיוצרים בעבודת יד באשלנד אורגון, ארה”ב.

חברת TARA מציעה טכנולוגיה של מוליך Solid Core בצורה מלבנית (RSC). טכנולוגיה זו הפכה להיות סטנדרט לביקורות של חובבי אודיו בכל רחבי העולם בשל ביצועיהם המדויקים מאוד, ניטרלים וליניארים.

המוליך עצמו, הידוע ברמת הטוהר הגבוהה שיש היום הנקרא - SA-OF8N נחושת ב-% 99.999999. מבנה זה הוא ייחודי, המאפשר העברת מידע מוסיקלי חלק נקי ומפורט ביותר.

פטנט ה-RSC הוא צורת מוליך מלבני המציע יתרון ייחודי של TARA על פני מוליכים עגולים שאינו כפוף להפסדים בכל רוחב הפס הם בתדירויות גבוהות ונמוכות.

חברת TARA מציעה עיצוב של כבלים והנדסה עם טכנולוגיה של העברת אות בצורה הנכונה ביותר שיש בכל התחום עם המון מחשבה והנדסה. ולזה תוסיפו ניסיון של למעלה מ-25 שנה.

חברת Tara נמכרת ב 38 מדינות ברחבי העולם!

 

כבלים של TARA Labs סדרת ה Apollo אינטרקונקטים RCA/XLR ב 20% הנחה עד גמר המלאי

tara labs apollo 1

 



יצרן פטיפונים High End אמריקאי הנחשק ביותר שיש היום, אשר מוצריו, ה- Reference SE ,Signature, Symphony, Concerto וה-Ultimate SE נבנים בעבודת יד ותהליכי יצור שנלמדו במשך שנים רבות.

שיטות היצור והשימוש בחומרים ובידע תורם לאיכות שמע אנלוגית ואבסולוטית עם טבעיות ויופי עוצרי נשימה.

הבעלים, Tom Vu למד את רזי הפיזיקה, המתכת והאקוסטיקה והגיע לאיכות שמע אנלוגית אשר תואמים את המראה המיוחד והיוקרתי של המוצרים.

 

ה-Zeus הוא החתיכה האחרונה של הפאזל להשלמת סט האנלוגי המושלם של Triangle Art.‪‬ הראש המיוחד הזה נבנה על ידי אמנים יפנים מהטובים בעולם אלו שיצרו את הראשים של Koetsu ו-Lyra ועוד. וכל זה לפי דרישה והתאמה של Tom Vu המתכנן של Triangle

הצליל: מאוד אוורירי, שפע של דינמיקה מבלי להקריב מוסיקליות. הבס מאוד מדויק, חזק ועשיר אך לא משתלט. בתחום המיד יעביר מתיקות שתגרום לכל חובבי המוסיקה להתאהב מחדש!

ה- Zeus חושף את כל הפרטים הקטנים של גרוב התקליט וחושף את ההרמוניות והעושר הטונאלי של הצליל, בצורה יוצאת דופן אשר גורמת למאזין חוויה מוסיקלית מדהימה! 

יש לציין, שכל המוצרים של Triangle Art מתוכננים בקפדנות ובאיכות הגבוה ביותר שיש בתחום. לכן כל מי שמאזין למוצרי החברה יבחין בכך מיד.

ה-Zeus זו יצירת מופת!!!


25% הנחה על ראשים של Zeus

triangle art zeus

 

 

המבצע תקף לבלאק פריידי בלבד ומתייחס למוצרים הללו בלבד.

״IL-AUDIO״ שומרת לעצמה את הזכות להמשיך או להפסיק את המבצע בכל רגע שתבחר

<המבצע תקף עד גמר המלאי - ט.ל.ח>


 


מעבר לתגובות בפורום