ניופאן משיקה את קו המוצרים החדש של Bose לשנת 2018

נמר
20-11-2017 12:45

רמקול בלוטות׳ נייד, אוזניות חדשות ורמקול שמנגן בתוך המים - קן המוצרים החדש של Bose לשנת 2018.

לפני שנספר לכם מה חדש, כדאי שתבינו, על פי ליאב, איש השוויק של בוייז בישראל, הביקוש ב-35 עולה על ההיצג. ובשביל לסבר לנו את האוזן הצהירו ש-12,000 אוזניות כאלה נמכרו מחודש שביעי 2017. אני לא יודע מה אתכם, אבל המספר הזה, לפחות על פי ההכירות שלי עם השוק, הוא מספר מרשים מאוד.

אז מה הולכים לחשוף בשנת 2018?

 Bose SoundSsport Free

אוזניות אלחוטיות אמיתיות - Bose SoundSsport Free

זוג אוזניות המיועדות לספורט אתגרי וספורט בכלל. מבנה מיוחד אשר אינו מאפשר להן ליפול מהאוזן, זוג אוזניות סטריאו למוסיקה ושיחות טלפון. זוג האוזניות מגיעות בתוך קייס נטען המאפשר 5 שעות טעינה של זוג האוזניות. ואם כבר טעינה, נדווח לכם ש-15 דקות טעינה מסדרות לכם 45 דקות שימוש. טעינה מלאה תסדר לכם 10 שעות שימוש.

לאוזניה שליטה על הבס על ידי מעבד דיגיטלי וכמובן, תקן עמידות למים.

ניתן להשתמש באוזניה אחת (ימין) בלבד כאוזניית טלפון ומוסיקה. כשאוזניה אחת בלבד בשימוש המעבד יגדיר אותה כ-מונו.

מחיר: 1290 ש״ח


 Bose SoundWear

מקרן קול לצוואר - Bose SoundWear

כן. ממש כך. המוצר הזה הוא מקרן קול המונח על הכתפים, סביב הצוואר ובו זוג רמקולים המשדרים את המוסיקה כלפי מעלה לכיוון האוזן. כשעומדים על יד המאזין זה נשמע נורא. אך כשמניחים אותן על הכתפיים סביב הצוואר, התחושה היא כאילו הניחו לכם זוג מוניטורים בצידי האוזן. הצליל מעולה! דינמי, מאוזן והבס בלתי נתפס.

 Bose SoundWear

המבנה גמיש, קל מאוד להתרגל אליו על הגוף. עמיד למים בתקן LPX4, תומך בלוטות׳, SIRI, ניתן לשלוט בעוצמת הבס בלבד (המנוסים יבינו ששינוי בס משפיע על כל טווח התדרים), התראת שיחות ברטט או בצליל, נטען ב-15 דקות ל-3 שעות עבודה או טעינה מלאה ל-12 שעות עבודה.

מחיר: 1990 ש״ח

 Bose SoundLink Color ii

באש לא, במים כן - Bose SoundLink Color ii 

רמקול בלוטות׳ קטן מימדים המאפשר ריחוק של 9 מטרים ממנו. בהדגמה מצאנו שניתן להתרחק ממנו אף יותר. לרמקול כניסה אנלוגית 3.5 מ״מ מה שהופך אותו לכזה שיכול לתמוך בשני מכשירים מחוברים (בלוטות׳/חוטי), 8 שעות עבודה בטעינה מלאה.

Bose SoundLink Color ii

לרמקול תקן עמידות במים מסטנדרט LPX4. אבל אנחנו לא מדברים על לרוץ איתו בגשם, אם כי ממש להשתמש בו כשהוא בתוך האמבטיה.

הצליל מרשים בהחלט, חזק מאוד ודינמי באופן מפתיע.

מחיר: 699 ש״ח

Bose QuietComfort 35 ii

Bose QuietComfort 35 ii - אוזניות מתוחכמות עם נגיעות אודיופיליות

זהו מוצר הדגל בגזרת האוזניות של Bose. רמת ביטול הרעש הסביבתי היא מוחלטת, גישה ל-SIRI תוך 4 שניות לעומת 12 שניות בדור הקודם, 20 שעות שימוש בטעינה מלאה, חיוג קולי וצליל משופר לעומת הדור הקודם. השיפור בצליל הוא במיוחד בתחום הבס שהיה קצת איטי ולא מאוזן בדור הקודם לעומת מאוזן, מהיר ומדויק משמעותית בדור החדש.

מחיר: 1890 ש״ח

Bose SoundLink Revolve

רמקול בלוטות׳ נייד - Bose SoundLink Revolve

רמקול נייד עומד המאפשר שיחות טלפון וחיוג קולי, צורת החבית מאפשרת לו לנגן ב-360 מעלות, עמידות למז אוויר ומכות בתקן LPX4, חיבור לחצובה ו12 שעות עבודה.

מחיר: 1090 ש״ח

Bose SoundLink Revolve

רמקול בלוטות׳ נייד - Bose SoundLink Revolve plus

ה-plus גדול יותר, בעל 16 שעות עבודה ויכולת ניגן ב-360 מעלות כמו אחיו הקטן.

מחיר: 1590 ש״ח

איכות הצליל בשניהם מפתיעה במיוחד. קשה לתאר כמה בס מצליח לשחרר לאוויר רמקול נייד קטן כזה. לעומת זאת, האח הגדול מאוזן מהקטן משמעותית ועם תחום תדרים אמצעי שמציב תחרות משמעותית ביחס למתחרים.

מעבר לתגובות בפורום