חנויות
פיוז ארמה אודיו אמנון סאונד סטריאו פרו Stereoscope סטריאוסקופ Soundquest Music Store Pro קודו אודיו למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

נבחרי השנה 2017 - אודיו רב ערוצי | רמקולים & אודיו | כתבות | ראשי

נבחרי השנה 2017 - אודיו רב ערוצי

גודל אות: Decrease font Enlarge font
נבחרי 2017 dtown נבחרי 2017 dtown

בשנת 2017 נבחנו שישה רסיברים לקולנוע ביתי. זהו המספר הגדול ביותר של בחינות רשמיות לרסיברים לשנת 2017. אך נבחרי השנה כמו בנבחרי השנה, יש רק נבחר אחד.

ב-2016-2017, נבחנו באתר Dtown שישה רסיברים לקולנוע ביתי מהחברות המובילות. חמישה מהם רסיברי דגל. אנו בוחרים ברסיבר הטוב יותר בכל סעיף. על פי קטגוריות.

השנה חרגנו מעט ממנהגנו והחלטנו להקדים את בחירת "נבחר השנה". הסיבה לכך היא משום שחל עיקוב אצל כמה מיצרניות הרסיברים ביציאת דגמים חדשים, שהיו אמורים לצאת ברבעון האחרון של 2017. ככל הנראה הדגמים הללו יגיעו לארץ הקודש, רק בתחילת 2018. המצב הזה של כניסת דגמים חדשים במהלך 2018, עלול לגרום לבלבול בין הדגמים מהשנה החולפת לבין הדגמי 2017-2018 החדשים.

 ראשית נספר לכם כי כל הדגמים הללו מייצגים רסיברים שלא הייתם מתנגדים שישמשו אתכם בביתכם. זה משום שלמרות היתרונות של אחד לעומת השני בסעיפים מסוימים, בסופו של דבר מרביתם מציעים ביצועים מהשורה הראשונה.

יחד עם זאת, כל אחד מהם מציג כמובן סוג של פשרה מסוימת שעליכם לשקול. אופן חלוקת הציונים התחלק לשמונה קטגוריות, בחלוקת אחוזים שונה. אך לפני מיקום הרסיברים בטבלאות הסיכום, יינתנו לכל אחד מהדגמים טיעונים, בעד, ונגד.
 
 הקטגוריות

    1.    שמע רב ערוצי פורמטי סאונד DOLBY ATMOS.  DTS-X MASTER 15%
    2.    שמע רב ערוצי פורמטי סאונד DOLBY TRUE . DTS MASTER AUDIO 15%
    3.    שמע רב ערוצי בהופעות 15%
    4.    שמע דו ערוצי סטריאו 15%
    5.    מערכת RC 15%
    6.    תאימות ויציבות אות האודיו והוידיאו 10%
    7.    ממשק, תפריטים, ותפעול 10%
    8.    איכות בניה 5%
 
בעד ונגד בכל קטגוריה


 

yamaha rx-a3060

 

 

YAMAHA RX-A3060

בעד
 

שמע רב ערוצי, עוצמה, נפח, הפרדה, ודינאמיקה טובים בכל פורמטי הסאונד. מרשים בסטריאו, פירוט וטבעיות טובים. מערכת RC משובחת ויכולות שליטה ותקשורת מצוינים. 

נגד

9 ערוצי הגברה, לוקה מעט בחוסר דיוק בשמע רב ערוצי בסרטים.
 

 


 

ANTHEM MRX-1120

ANTHEM MRX-1120


בעד

שמע רב ערוצי, נפח, צליל טוב, יכולת הפרדה ודיוק, מאוזנת. מרשים במוסיקה דו ערוצית, יכולת הפרדה, פירוט, וטבעיות. מערכת כיול משובחת. תומך ב-11 ערוצי הגברה עצמאים.

נגד

לוקה מעט בחוסר דינמיות, מתקשה ליצור במה קרובה ודרמטית בקולנוע בייתי. ערוצי הגברה אינם זהים באופים, ובעוצמתם. יכולות שליטה ותקשורת מוגבלת.

ARCAM AVR-850

 
ARCAM AVR-850
 

בעד

מרשים מאוד בסטריאו, צליל טוב, במה מוגדרת היטב, יכולת הפרדה ופירוט משובחים, מרשים בשמע רב ערוצי בהופעות. מערכת כיול חדשנית.

נגד

לוקה בחוסר דיוק ופירוט, בכל פורמטי הסאונד, בשמע רב ערוצי בסרטים,  7 ערוצי הגברה בלבד. אינו יכול להציע את המירב מפורמטי הסאונד החדישים: DOLBY ATMOS DTS-X. יכולות שליטה ותקשורת מוגבלות.

 DENON AVR-X6300H
 
DENON AVR-X6300H

בעד

11 ערוצי הגברה עצמאים, מערכת RC קלה ונוחה, יכולות שליטה ותקשורת טובות.

נגד

חסר דינאמיקה, הפרדה, ופירוט, בשמע רב ערוצי, בכל פורמטי הסאונד, גם בסרטים, וגם בהופעות. שטחי מאוד בסטריאו.

 

 
MARANTZ SR-7011
 


MARANTZ SR-7011

בעד

מרשים מאוד בסטריאו, נפח, צליל טוב, במה מוגדרת היטב, יכולת הפרדה ראויה. שמע רב ערוצי, נפח, והפרדה טובה, גם בסרטים וגם בהופעות. מערכתRC  קלה ונוחה, יכולות שליטה ותקשורת טובות.

נגד

9 ערוצי הגברה. מתקשה ליצור במה קרובה ודרמטית בסרטים.

PIONEER SC-LX901

 
PIONEER SC-LX901
 

בעד

שמע רב ערוצי, חזק, דינאמי, אנרגטי, מהיר, חד ומדויק, יכולת הפרדה ופירוט מצוינים בכל פורמטי הסאונד בסרטים ובהופעות. תומך ב-11 ערוצי הגברה עצמאים מלאים, מערכת RC איכותית. יכולות שליטה, ותקשורת מצוינים. 

נגד

פחות טוב באודיו דו ערוצי

 

שמע רב ערוצי בסרטים: DOLBY ATMOS, DTS-X MASTER

 
    1.    PIONEER SC-LX901
    2.    YAMAHA RX-A3060
    3.    ANTHEM MRX-1120
    4.    MARANTZ SR-7011
    5.    DENON AVR-X6300H
    6.    ARCAM AVR-850

 שמע רב ערוצי בסרטים: DOLBY TRUE, DTS MASTER AUDIO

    1.   PIONEER SC-LX901
    2.    YAMAHA RX-A3060
    3.    ANTHEM MRX-1120
    4.    MARANTZ SR-7011
    5.    ARCAM AVR-850
    6.    DENON AVR-X6300H
 
שמע רב ערוצי בהופעות

    1.   PIONEER SC-LX901
    2.    YAMAHA RX-A3060
    3.    MARANTZ SR-7011
    4.    ARCAM AVR-850
    5.    ANTHEM MRX-1120
    6.    DENON AVR-X6300H
 
שמע דו ערוצי סטריאו

    1.   ARCAM AVR-850
    2.    MARANTZ SR-7011
    3.    YAMAHA RX-A3060
    4.    ANTHEM MRX-1120
    5.    PIONEER SC-LX901
    6.    DENON AVR-X6300H
 
מערכת כיול - RC

    1.   PIONEER SC-LX901
    2.    YAMAHA RX-A3060
    3.    ANTHEM MRX-1120
    4.    ARCAM AVR-850
    5.    DENON AVR-X6300H
    6.    MARANTZ SR-7011
 
תאימות ויציבות אות אודיו/וידאו

    1.   YAMAHA RX-A3060
    2.    PIONEER SC-LX901
    3.    MARANTZ SR-7011
    4.    ANTHEM MRX-1120
    5.    ARCAM AVR-850
    6.    DENON AVR-X6300H
 
ממשק, תפריטים, ותפעול

    1.   PIONEER SC-LX901
    2.    YAMAHA RX-A3060
    3.    MARANTZ SR-7011
    4.    DENON AVR-X6300H
    5.    ANTHEM MRX-1120
    6.    ARCAM AVR-850
 
איכות בניה

    1.   PIONEER SC-LX901
    2.    YAMAHA RX-A3060
    3.    ARCAM AVR-850
    4.    ANTHEM MRX-1120
    5.    MARANTZ SR-7011
    6.    DENON AVR-X6300H


 
נבחרי השנה והפתעת השנה הם!

בקטגורית נבחר השנה הוא ללא ספר ה- PIONEER SC-LX901
 

PIONEER SC-LX901

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בקטגורית הפתעת השנה נבחר השנה הוא ה-YAMAHA RX-A3060

yamaha rx-a3060

 

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (65 תגובות פורסמו):

avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
"נבחר" ו-"הפתעה" זה לא;) תודה.
avatar
exupgh12 1970-01-01 02:00:00
איציק תודה על הסיכום, יפה לראות שהיצרנים השונים לא קפאו על השמרים ולפיכך התוצאות שונות מאלו של שנה שעברה. מבחינתי הפתעת השנה השבירה ימינה שעשיתי לכיוון מוזיקה בסטריאו על חשבון סרטים ומוזיקה רב ערוצית :)
avatar
liorkoren 1970-01-01 02:00:00
"נבחר" ו-"הפתעה" זה לא;) תודה. למה לא? הוא נבחר בתור זה שהכי הפתיע את הבוחן.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
ליאור... הבטחתי לנמר :).
avatar
liorkoren 1970-01-01 02:00:00
צדיק אתה
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
כל הכבוד לאיציק שעבד כל כך קשה השנה בלסקור את כל הרסיברים הללו. זה לא קל. לחבר, להגדיר, לשמוע, לכתוב. זה בא על חשבון המון דברים והכל בשביל לתת לנו את הכיף הזה לדבר על מה שאנחנו כל כך אוהבים. איציק - אתה בהחלט האדם ששמע הכי הרבה רסיברים יקרים בישראל. כל הכבוד על ההקרבה ועל הנכונות שלך לקדם את תחום האודיו בישראל. זכור היטב את המשפט שאמר לך רן לוי בטלפון. יש ---- ויש ----... קדימה. מחכה בקוצר רוח לשנה הבאה.
avatar
goe1951 1970-01-01 02:00:00
כל הכבוד על ההשקעה
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
תוקנה טעות בכתבה שנעשתה באשמתי. הימאהה והאנטם (בעד ונגד) הועתקו בטעות אחד מהשני. הטעות תוקנה, ההבדלים בניהם ברורים.
avatar
יעקב ח 1970-01-01 02:00:00
איציק תודה על הסקירה היפה! חבל לי רק שהרסיבר הזוכה לא בהישג ידי בגלל המחיר.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
איציק תודה על הסקירה היפה! חבל לי רק שהרסיבר הזוכה לא בהישג ידי בגלל המחיר. יעקב מחירו של רסיבר השנה פיוניר 901. עדין זול משמעותית מול חלק מנבחני השנה.
avatar
Yasmart 1970-01-01 02:00:00
אהבתי את הסיכום! שאפו! לא טרוויאלי להנגיש את כל הרסיברים הללו ובטח בחדר 11.2.4...
avatar
michael123 1970-01-01 02:00:00
[ATTACH=full]36267[/ATTACH] [ATTACH=full]36268[/ATTACH] למה לא? הוא נבחר בתור זה שהכי הפתיע את הבוחן. אני הרגשתי כי הטון בסקירה של פיוניר היה שונה 180 מעלות מזה של אנטם. שדווקא את הסקירה של אנטם אהבתי כי הייתה ביקורתית ונתנה כמה דגשים שלא הכרתי. עבורי אישית לא הייתה "הפתעה" בבחירה ברור כי הכל סוביקטיבי ומבטא את הטעם של הסוקר/סוקרים, כמו במקרה זה
avatar
zs 1970-01-01 02:00:00
אחלה סקירה איציק.אבל בגללה אני צריך להחליף הרסיבר,מה יהיה...?:eek::)8
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
[ATTACH=full]36267[/ATTACH] [ATTACH=full]36268[/ATTACH] אני הרגשתי כי הטון בסקירה של פיוניר היה שונה 180 מעלות מזה של אנטם. הפיוניר שונה מהאנטם ב 180 בכל פראמטר, מלבד נגזרת הסטריאו של האנטם, שהיא טובה יותר.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
אחלה סקירה איציק.אבל בגללה אני צריך להחליף הרסיבר,מה יהיה...?:eek::)8 למה שלמה? עם אתה היום ?
avatar
סחבק 1970-01-01 02:00:00
לפי דעתי חסרים מוצרים בהם המעבד מופרד מהמגבר. בנוסף, ממה שראיתי ברחבי המרשתת, אלו לא נחשבים מגברי "היי אנד".
avatar
zs 1970-01-01 02:00:00
למה שלמה? עם אתה היום ? אני לא פריק קולנוע....היה סוני ועכשיו דנון. כולם רמת כניסה...אבל לפי הלוגיקה של איציק כנראה גם רמת פתיחה של פיוניר שווה יותר..
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
שלמה. מה חסר לך בדנון?
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
אני לא פריק קולנוע....היה סוני ועכשיו דנון. כולם רמת כניסה...אבל לפי הלוגיקה של איציק כנראה גם רמת פתיחה של פיוניר שווה יותר.. ברמת פתיחה ממליץ לכיוון של מרנץ 5012
avatar
Fire 1970-01-01 02:00:00
ה90 שלי יאכל את ה901 בלי מלח רק שיש לו פורמטים חדשים של אטמוס שאותו אני לא צריך
avatar
Fire 1970-01-01 02:00:00
[ATTACH=full]36283[/ATTACH]
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
איציק תודה על הסיכום, יפה לראות שהיצרנים השונים לא קפאו על השמרים ולפיכח התוצאות שונות מאלו של שנה שעברה. גיא היצרניות היפניות בעלות גב כללי אדיר. בשנה הקרובה אנחנו נראה רסיברים משובחים יותר.
avatar
lion77 1970-01-01 02:00:00
איציק אם כבר מדברים על רמת פתיחה... אפשר נבחרי השנה לפי רמות מחיר ? נגיד רסיברים עד 3000 ש"ח/4000 ש"ח וכד'. הרי הדגמים הכי נמכרים הם דנון 1400/2400, סוני 1080 ועוד. תודה.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
איציק אם כבר מדברים על רמת פתיחה... אפשר נבחרי השנה לפי רמות מחיר ? נגיד רסיברים עד 3000 ש"ח/4000 ש"ח וכד'. הרי הדגמים הכי נמכרים הם דנון 1400/2400, סוני 1080 ועוד. תודה. אין באפשרותי להעלות רשימה של נבחרי השנה ברמת כניסה, מכוון שלא בחנתי אותם. מה שכן, אוכל להמליץ לגבי אחד מהדגמים שתהיה מעונין בו.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
זכור היטב את המשפט שאמר לך רן לוי בטלפון. יש ---- ויש ----... . איך אפשר לשכוח:בעד:
avatar
Fire 1970-01-01 02:00:00
אגב איך אפשר ליצור קשר עם אדון רן לוי מאז שרייטינג נסגר ירד למחתרת
avatar
Fire 1970-01-01 02:00:00
אפשר לקבל הפלא שלו שהיה לי פעם בזמנו
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
ה90 שלי יאכל את ה901 בלי מלח רק שיש לו פורמטים חדשים של אטמוס שאותו אני לא צריך ה 90 תהיה בטוח שלא רואה ממטר שום פיוניר שהגיע אחריו, בכל הקשור ל 7.1 סטנדרטי.
avatar
Fire 1970-01-01 02:00:00
תודה רבה איתי תמיד טוב לקבל סופרלטיבים על בחירה ראויה :נשיקה::לב-שבור::שתוי::מנצח:(ורד)
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
ה 90 תהיה בטוח שלא רואה ממטר שום פיוניר שהגיע אחריו, בכל הקשור ל 7.1 סטנדרטי. אבל העולם מתקדם קדימה בקולנוע. הסטנדרט היום הוא לא הסטנדרט של אז.
avatar
michael123 1970-01-01 02:00:00
אבל אני עובד עם 5.0, ויש לי סאונד חבל על הזמן :)
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
אבל אני עובד עם 5.0, ויש לי סאונד חבל על הזמן :) אתה מפספס בגדול. ערוץ LFE בשמע רב ערוצי הוא חשוב ביותר.
avatar
michael123 1970-01-01 02:00:00
אתה מפספס בגדול. ערוץ LFE בשמע רב ערוצי הוא חשוב ביותר. אני לא מפספס, הוא עובר דרך רמקולים קדמיים. (וחוץ מזה אני אמרתי כי פיצוצים לא מעניינים אותי במיוחד וזה לא מדד לאיכות.. אלא סאונד)
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
אני לא מפספס, הוא עובר דרך רמקולים קדמיים. (וחוץ מזה אני אמרתי כי פיצוצים לא מעניינים אותי במיוחד וזה לא מדד לאיכות.. אלא סאונד) אתה כן מפספס את ערוץ LFE. מכוון שהוא אינו מופרד. אין קשר בין סאבוופר.. לפיצוצים.
avatar
tivan 1970-01-01 02:00:00
איציק, בימאהה ניתן לקנפג העברת הערוץ LFE דרך הרמקולים הקידמיים, כך שלא מפסידים אותו. מתוך המדריך למשתמש: If the main/front speakers are set to LARGE and the LFE/Bass output is set to MAIN/FRONT within the speaker settings option of a Yamaha A/V receiver, you will get the discrete LFE (The ".1" in a 5.1 movie) signals directed to the main/front speakers
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
איציק, בימאהה ניתן לקנפג העברת הערוץ LFE דרך הרמקולים הקידמיים, כך שלא מפסידים אותו. מתוך המדריך למשתמש: If the main/front speakers are set to LARGE and the LFE/Bass output is set to MAIN/FRONT within the speaker settings option of a Yamaha A/V receiver, you will get the discrete LFE (The ".1" in a 5.1 movie) signals directed to the main/front speakers סאבוופר הוא חלק בלתי נפרד ממערכת שמע רב ערוצי. ערוץ LFE מוקלט בתדר המיועד לסאבוופר. העברת ערוץ ה LFE דרך רמקולי החזית גורם לעומס על הרמקולים. מה שמביא לבסוף לחוסר איזון בחלוקת התדרים. בקיצר.. רמקולי חזית אינם יכולים להוות תחליף לסאבוופר.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
לא הייתי פוסח/מוותר על שום ערוץ סטודיו מוקלט אשר מועבר דרך רמקול שיועד לכך(לאותה מטרה ), כל זאת בתנאי שהתנאים להשמעתם באופן ראוי אידיאליים ככל הניתן ומועברים דרך רמקולים בריאים וטובים. כל ערוץ מוקלט (פרט לזוג הקדמיים שמהווים בסיס) יכולים להיות phantom ולהשמע דרך זוג הקדמיים (אם זה סנטר / lfe / סראוונד ). לכל ערוץ במערכת רב ערוצית יש תפקיד מאוד ברור אליו הוא משתייך, לעיתים הסביבה בה עובדת המערכת הספציפית מכתיבה שינויים בתצורת העבודה ו/או עבודה במצב phantom (מזכיר שבמצב פאנטום, אותו ערוץ נשמע וקיים בהחלט, רק מועבר דרך זוג קדמיים ולא דרך הרמקול הייעודי להעברת אותו ערוץ ). בניגוד לדו ערוצי. קולנוע/מוזיקה רב ערוץ מוקלט בריבוי ערוצים דיסקרטיים המוקלטים בפס קול דיגיטלי, 5-7 ערוצים full range זהים לחלוטין אשר כל ערוץ מעביר את האינפורמציה המוקלטת מראש בפס הקול וערוץ נוסף עבור LFE שמיועד והוקלט מראש רק לתחום התחתון עבור אפקטים מאוד ספציפיים ונקרא LowFreqwencyEffect, אשר מועברים, תלוי בניטוב בניהול הבאס או לזוג הקדמיים או לסאב וופר ייעודי. יש לא מעט רמקולים שיורדים לתווך מאוד (מאוד) נמוך באזורים בהם ערוץ ה LFE מוקלט ומועבר, אותם רמקולים - הינם full range אמיתי (20hz) שבפוטנציאל בחלל מותאם ומטופל עבור תחום נמוך זה יכולים אף להשמיע LFE אמיתי (אך מוגבל יחסית) ואף לייתר סאב וופר ייעודי בצורה כזו או אחרת. אך ערוץ LFE כאשר הוא מופרד לחלוטין ומותאם אקוסטית לעבוד הרמונית יחד עם הקדמיים בכיול מותאם מראש, התוצאה בדרכ תהיה עדיפה עבור שחזור נכון של פס הקול הרב ערוצי המוקלט. יחד עם זאת קיימים סאבים (בדרכ "boom boom box" סאבים זולים, חלשים דינמית) יכולים לקלקל כל הרמוניה קיימת בדו שיח ועבודה משותפת עם זוג הקדמיים ורצוי לבטלו, אותו דין גם עם רמקול מרכז ואף סראוונדים זולים ואנמיים, הכל מאוד תלוי במערכת הספציפית. בהופעות למינהן, לא תמיד מוקלט ערוץ lfe (נתקלתי למשל בהופעה של scorpiones) ופס הקול מוקלט ב 5.0 או אפילו ב 4.0, יש אמנם הופעות אשר קיים ערוץ lfe מוקלט (בעיקר בהופעות אנרגטיות בשביל להמחיש את התוף הבאס שמוקלט אף מתחת ל20hz בהופעות של להקות רוק כבד למשל ולא רק), הנחיצות בסאב איכותי ייעודי שיודע להפיק תחום כה נמוך ושמיע, סביר שיעשה עבודה טובה יותר מרב רובם של רמקולי full range אמתיים. מוזיקה זה לא קולנוע LFE אם קיים בהופעות מוזיקליים למיניהם, לא באים לידי ביטוי כה גדול באופן יחסי בפס קול כמו בסרטי קולנוע תובעניים. סט של במה פרונטלית בריאה ואיכותית שיודעת להפיק תחום מלא full range עשיר מלא ומדויק, לא מצריכה "חיזוק" נוסף סביב 20hz ומטה. עבור מוזיקה בהופעות למינהם. עבור קולנוע זה כבר סיפור אחר שם ערוץ ה LFE מאוד אפקטיבי בעיקר בסרטים תובעניים שמצריכים המחשה פיזית של רעידות למינהן. וזה רק סאב איכותי, בעל תיבה בריאה ואלמנט מספיק גדול ביחס לחלל ומרחק מהמאזין, המכיל הגברה איכותית וכיול נכון וקריטי - ללא תחליף והכי נכון אמיתי וריאליסטי שאפשר.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
אבל העולם מתקדם קדימה בקולנוע. הסטנדרט היום הוא לא הסטנדרט של אז. 7.1 של אז,היום,מחר זה אותו 7.1 סטנדרט. לאותם 7.1 סטנדרטים ממשיכים להוסיף עוד תוספות אך הבסיס מאז ומתמיד סטנדרטי ובסיסי. באופן אישי מעדיף 5.1 או 7.1 בריאים ואיכותיים עשירים וקולנועיים מאשר חבורה של "קישוטים" על הקיר/תקרה.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
7.1 של אז,היום,מחר זה אותו 7.1 סטנדרט. לאותם 7.1 סטנדרטים ממשיכים להוסיף עוד תוספות אך הבסיס מאז ומתמיד סטנדרטי ובסיסי. באופן אישי מעדיף 5.1 או 7.1 בריאים ואיכותיים עשירים וקולנועיים מאשר חבורה של "קישוטים" על הקיר/תקרה. קישוטים? אם כך, כל מה שהוא מעבר לשני ערוצים הוא ״קישוט״. אבל מה לעשות שבקולנוע ביתי זה לא עובד ככה. ה״קישוט״ הזה בתקרה הוא זה שמאפשר לך לשמוע את המסוק נוחת מהשמיים. ב-7.1 או ב-134.1 או אפילו קח יותר רמקולים בצדדים מאחור ומקדימה, אין מימד גובה - זה דו מימדי. האטמוס מאפשר לך להגיע לחווית קולנוע תלת מימדית מוחלטת. מבחינתי, כיום, בקולנוע ביתי האטמוס הוא הסטנדרט. וכל כך למה? כי החברות בעצמן מצהירות בזה. איך מצהירות? במגברים שלהם. ובלי קשר. התשובה היא אמורה להיות אחרת. לאותם 2.1 בסיסיים הוסיפו ״קישוטים״.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
. האטמוס מאפשר לך להגיע לחווית קולנוע תלת מימדית מוחלטת. מבחינתי, כיום, בקולנוע ביתי האטמוס הוא הסטנדרט. וכל כך למה? כי החברות בעצמן מצהירות בזה. איך מצהירות? במגברים שלהם. ובלי קשר. התשובה היא אמורה להיות אחרת. לאותם 2.1 בסיסיים הוסיפו ״קישוטים״. פורמט האטמוס, ו DTS-X שונים באופיים מפורמטי הסאונד הקודמים. שילוב 4 רמקולים בתקרה. מביאים לבסוף לחווית סאונד תלת מימדי פנטסטית. לדעתי כל מי שקולנוע ביתי בדמו. חייב להשלים לפחות זוג רמקולי תקרה, כדי ליהנות מפורמטי הסאונד החדישים.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
ה90 שלי יאכל את ה901 בלי מלח רק שיש לו פורמטים חדשים של אטמוס שאותו אני לא צריך שלומי אין ספק שה-90 מגבר מעולה. ה-90 היה ברשותי תקופה די ארוכה. אבל מה לעשות, ה-901 טוב יותר בכול פראמטר.. חוץ מאיכות הבניה. פיוניר בעצמם מצהירים שה-901 הוא הרסיבר הטוב ביותר שיצרו מעולם. העיקר שאתה מרוצה מהסטאפ שברותך. [ATTACH=full]36390[/ATTACH]
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
נמר בוקר טוב כאשר השמע עבור קולנוע היה דו ערוצי 2.0 ופותח ע"י dolby עבור בתי הקולנוע ל stereo Expended או stereo Surround שלאחר זמן ניקרא dolby stereo ואז dolby surround ולאחר מכן עבור הבית dolby pro-logic היו מאז ומתמיד 2.0 כאשר חברת dolby פיתחו מצב dsp ומטריצות והוצאת "תת ערוצים" מזוג ערוצי הstereo משמע 2.0. סאונד קולנועי עבור בתי הקולנוע המסחרי ואח"כ משם הועבר לבית הקולנוע הביתי הפרטי - קבל תפנית מאוד חזקה אי שם בתחילת שנות ה 90 כאשר הקליטו בסטודיו מראש 5-6-7 ערוצים full range דיסקרטיים לחלוטין (ימין קדמי, מרכז קדמי, שמאל קדמי, ימין סראוונד, שמאל סראוונד, מרכז אחורי, אחורי ימיני,אחורי שמאלי) וערוץ אפקט בלבד שמוגבל עד 120hz עבור הסאב וופר (שעיקר האפקטים שלו זה הרעדות והמחשה סביב 20-30hz ומטה. ומאז ומתמיד על אותם 5-6-7 ערוצי full range שהיו הבסיס לפסקול רב ערוצי דיסקרטי אולפני, ולכל מה שמוכר לנו כיום, מוסיפים תוספות והלבשות למיניהם. אז לא זה לא קישוט מעבר ל 2.0 אלא מעבר ל 7.1 (אמיתי) סטודיו מוקלט.
avatar
Fire 1970-01-01 02:00:00
שלומי אין ספק שה-90 מגבר מעולה. ה-90 היה ברשותי תקופה די ארוכה. אבל מה לעשות, ה-901 טוב יותר בכול פראמטר.. חוץ מאיכות הבניה. פיוניר בעצמם מצהירים שה-901 הוא הרסיבר הטוב ביותר שיצרו מעולם. העיקר שאתה מרוצה מהסטאפ שברותך. [ATTACH=full]36390[/ATTACH] איציק היקר אין ספק אני בטוח שאתה מעריך מעריץ ומוקיר את ה90 לא פחות כמוני אם לא יותר ואני מאמין אפילו מכיר אותו טוב יותר ממני ה901 אכן צוטט כמכשיר הכי טוב של החברה וזאת כי הפעם הראשונה שהחברה הצליחה להוציא 11 ערוצים discreet בכוחות עצמה עם הגברה משלה וזה הישג ראוי לציון אבל בינינו גם כשיצא ה ax10 לפני 15 שנה הוא היה הtop של החברה והרבה מים זרמו מאז רוצה לאמר ה90 עדיין יש לו ערך מוסף על מכשירים אחרים טובים ומשוכללים ככל שיהיו כמו ה901 מבחינת הבנייה לפחות ואיכות הצליל והדימיות שלו rumble עצבני לhiss שקט של ציפור שליטה טובה הוופרים של הרמקול ההגברה של bno כבר לא תחזור ופיוניר מייצרים לעצמם הגברה הווה אומר כל עוד מכשירים לא ייוצרו כמו ה90 בצורת קומבו פרה פאוור אין מצב שיגיעו אליו גם עם שיא התחכום
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
ברור שיאמרו שה 901 "הטוב שיצא", יופי של שיווק. תהיה בטוח שלומי שכל פיוניר אחר שתשים במקום ה 90, האכזבה תהיה ישירה, כמו שקרה לך עם ה 85 וה 87 שהיו לך...לאחר ניגון עם ה 90, הבנת כמה ה 90 מתעלה על כל החבורה שיצאה לאחר ה 90. ה 87 לא שונה מה 89 או מה 901. תהנה שלומי ממה שיש לך לצרכיך ואהבת פיוניר שבדמך - אין טוב ממנו.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
איציק היקר אין ספק אני בטוח שאתה מעריך מעריץ ומוקיר את ה90 לא פחות כמוני אם לא יותר ואני מאמין אפילו מכיר אותו טוב יותר ממני ה901 אכן צוטט כמכשיר הכי טוב של החברה וזאת כי הפעם הראשונה שהחברה הצליחה להוציא 11 ערוצים discreet בכוחות עצמה עם הגברה משלה וזה הישג ראוי לציון אבל בינינו גם כשיצא ה ax10 לפני 15 שנה הוא היה הtop של החברה והרבה מים זרמו מאז רוצה לאמר ה90 עדיין יש לו ערך מוסף על מכשירים אחרים טובים ומשוכללים ככל שיהיו כמו ה901 מבחינת הבנייה לפחות ואיכות הצליל והדימיות שלו rumble עצבני לhiss שקט של ציפור שליטה טובה הוופרים של הרמקול ההגברה של bno כבר לא תחזור ופיוניר מייצרים לעצמם הגברה הווה אומר כל עוד מכשירים לא ייוצרו כמו ה90 בצורת קומבו פרה פאוור אין מצב שיגיעו אליו גם עם שיא התחכום שלומי ההגברה מבית פיוניר, דיירקט אנרג'י HD הטמונה ב-901, טובה יותר מההגברה של B&O הטמונה ב-81 ועד ה-90. ה-901 שוכן אצלי למעלה משנה, ללא קשר ל-11 ערוצי ההגברה. זהו הרסיבר הטוב ביותר מבית פיוניר.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
כאשר השמע עבור קולנוע היה דו ערוצי 2.0 ופותח ע"י dolby עבור בתי הקולנוע ל stereo Expended או stereo Surround שלאחר זמן ניקרא dolby stereo ואז dolby surround ולאחר מכן עבור הבית dolby pro-logic היו מאז ומתמיד 2.0 כאשר חברת dolby פיתחו מצב dsp ומטריצות והוצאת "תת ערוצים" מזוג ערוצי הstereo משמע 2.0. לא רלוונטי. סאונד קולנועי עבור בתי הקולנוע המסחרי ואח"כ משם הועבר לבית הקולנוע הביתי הפרטי - קבל תפנית מאוד חזקה אי שם בתחילת שנות ה 90 כאשר הקליטו בסטודיו מראש 5-6-7 ערוצים full range דיסקרטיים לחלוטין (ימין קדמי, מרכז קדמי, שמאל קדמי, ימין סראוונד, שמאל סראוונד, מרכז אחורי, אחורי ימיני,אחורי שמאלי) וערוץ אפקט בלבד שמוגבל עד 120hz עבור הסאב וופר (שעיקר האפקטים שלו זה הרעדות והמחשה סביב 20-30hz ומטה. ומאז ומתמיד על אותם 5-6-7 ערוצי full range שהיו הבסיס לפסקול רב ערוצי דיסקרטי אולפני, ולכל מה שמוכר לנו כיום, מוסיפים תוספות והלבשות למיניהם. תגיד לי. אתה צוחק עלי? אתה מספר לי על ההיסטוריה של המערכת הרב ערוצית ועל התפתחות של הערוצים המתווספים (שים לב - מתווספים). ומזה ״הלבשות?״. היום יש בסיס מינימלי ליצירת קולנוע ביתי. זוג רמקולים שעושים רעש מקדימה. הלבישו רמקול אמצע וייחדו אותו לדיאלוגים ומילוי במת האמצע במוסיקה. אחר כך הוסיפו שני רמקולים מאחור על פי הסטנדרט החדש 5.1 דאז. השנים עברו, מלחמות, סוריה נפלה, הפמניסטיות התחילו לעשות צרות והנה, התקן התחדש ויש לנו 7.1 שהוא תקן מוגבל לסידור הסלון להבדיל מ-5.1 שהוא קל יותר ליישום. ה-7.1, במידה ויש לך קיר צמוד לאחורי הראש, זה בזבוז כסף. למה? משום הסידור בתקן. זוג קדימה, אמצע, צד ואחורה. אחורי זה מאחור - אם אין מאחור - אין אחורה - אין אחורה - אין טעם שיהיה רמקול שאמור להיות שם אם אין שם. ואז ה״תקן״ החדש 7.1, למרות שהיה אמור להיות הבטחה, הפך למוגבל בקולנוע הביתי והפך לסטנדרט בבתי הקולנוע (כי יש אחורה). המגברים לעומת זאת, היו צריכים לעמוד בתקן המינימלי (5.1) ולאט לאט התקן החדש (7.1) ירד לדגמים היותר בסיסיים עד שהיה ניתן למצוא אותו גם במגברים זולים יחסית. אבל עד האטמוס הכל היה more of the same. אז הוסיפו עוד רמקול בצד והקליע יעשה דרך יותר מובחנת. אם אין מקום מאחורי הספה לעוד זוג רמקולים אז הקליע יעשה בערך את אותה הדרך כמו 5.1. ואז באו מהנדסי קול והפכו את הקערה על פיה. אנחנו לא נקליט דו מימד - ניתן תפקידים כאלה שיהפכו את הצליל לתלת מימדי - וזו חביבי, בסטנדרט של אודיו, מהפכה. וכל כך למה? משום שעד היום התרגלנו לקבל צליל מסביבנו. עכשיו יש גם מעלינו. וזה חביבי, משנה משחק - לא קישוט. 7.1 אם כבר, טכנית, זה 5.1 מקושט. לעומת זאת, אטמוס זה חיה אחרת מרמת ההקלטה ועד החוויה עצמה. ואם כבר תהליכים חשובים בקולנוע אז היו לנו שניים כאלה. ה-5.1 והאטמוס. מה שבניהם, הוא אינו ״תקן״ חדש אם כי מתיחת פנים לקיים.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
ה 7.1 הרבה יותר אפקטיבי מהתיקרתיים גם כאשר הספה יחסית צמודה לקיר אחורי. ולא אני לא צוחק איתך, אני אומר לך מכיון שמבחינתך לפי הפוסט הקודם 2.0 במטריצה לרב ערוצי דרך dsp ו 7.1 מוקלט סטודיו - עבורך זה אותו דבר בקולנוע. והתיקרתיים כ"כ קלים ליישום מה אומר לך... אם אין לך חדר ייעודי, הוספת אלמנטים על התקרה מכערת את התקרה שלא נדבר על התשתית עבור אופרציה שכזו, ויישום תיקרתיים בדמות לווינים זולים ואנמיים, מבחינתי עדיף בלי ולהתמקד איפה שחשוב וזה הבסיס 5.1 או 7.1
avatar
Fire 1970-01-01 02:00:00
שלומי ההגברה מבית פיוניר, דיירקט אנרג'י HD הטמונה ב-901, טובה יותר מההגברה של B&O הטמונה ב-81 ועד ה-90. ה-901 שוכן אצלי למעלה משנה, ללא קשר ל-11 ערוצי ההגברה. זהו הרסיבר הטוב ביותר מבית פיוניר. יכול להיות ידידי כנראה שאני נמצא כרגע בפרק הדחה :oops::ישן::בכי::eek:
avatar
Fire 1970-01-01 02:00:00
איציק עוד משהו תסלח לי שאני מכניס פקטור לא קשור לאיכות הריסיוור אבל לרכוש מכשיר בעשרות אלפי שקלים ולהגיד הוא הכי טוב זו חוכמה של לא יודע מה להגדיר את זה אבל במחיר שאני רכשתי את ה90 ואתה יודע אותו אני חושב שאני עדיין על הסוס והvfm שלי פה הוא מרגיע שחקים לעומת רוכשים שמוציאים כליה וטינה ממנהלת הבנק בכדי לרכוש מכשיר טופ שמתקרב ל20000 ₪ :confused::שטן::נגד:
avatar
Fire 1970-01-01 02:00:00
ואחרי חודש הוא לא רלוונטי;):(
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
עשרות אלפי שקלים נו בחיאת! לא אכנס לעלויות האמיתיות של הרסיברים האילו.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
ה 7.1 הרבה יותר אפקטיבי מהתיקרתיים גם כאשר הספה יחסית צמודה לקיר אחורי. ממש לא. הוא אולי יותר אפקטיבי אבל לא הרבה יותר (אם בכלל) כשיש קיר מאחורה. וזה למה? משום שזו הרחבה של משהו קיים - זה לא משהו חדש. ולא אני לא צוחק איתך, אני אומר לך מכיון שמבחינתך לפי הפוסט הקודם 2.0 במטריצה לרב ערוצי דרך dsp ו 7.1 מוקלט סטודיו - עבורך זה אותו דבר בקולנוע. תבחין בין בסיס לבין סטנדרט. אני אמרתי שהבסיס הוא שיהיה סאונד. וסאונד מפיקים מזוג רמקולים. לעומת זאת כתבתי שהתקן המקובל בקולנוע בסיסי זה 5.1. ולגבי הקישוטים, והשימוש במילה הזו, הקצנתי את הטענה שלך - לא בניתי טענה משלי. והתיקרתיים כ"כ קלים ליישום מה אומר לך... חד משמעית כן. ותחשוב על זה. יש לך התלבטות. הראשונה היא לשבור את הקיר מאחוריך (אם יש לאן) והשניה היא לחרוץ תעלה מהקיר עד התקרה, לתלות זוג רמקולים נוספים, לסגור עם קלסימו. מה קשה ליישום? עשיתי את זה בבית שלי בשעה וחצי. אם אין לך חדר ייעודי, הוספת אלמנטים על התקרה מכערת את התקרה שלא נדבר על התשתית עבור אופרציה שכזו, ויישום תיקרתיים בדמות לווינים זולים ואנמיים, מבחינתי עדיף בלי ולהתמקד איפה שחשוב וזה הבסיס 5.1 או 7.1 אף אחד לא דיבר על עיצוב. דיבנו על תקנים בקולנוע. ולטעמי, רמקולים תלויים מהתקרה זה יותר אסטטי מאשר רמקולים תלויים על הקיר האחורי צמוד לאוזן. גם לא נכנסתי לעניין הרמקולים ואיכותם. דיברנו על תקן. ותקן אטמוס חביבי, הוא התקן המקובל היום בקולנוע מקצועי (בתי קולנוע) והוא גם התקן המעודכן ביותר עבור קולנוע ביתי (בבית). וההקלטות, מה לעשות, מכוונות לשם. ומה זה אומר בפועל? כשהחליטו לעבד את הצליל באופן כזה שמסוק ינחת מלמעלה, וזה לא נשמע, זה לא שלם. כלומר: התקן שברשותך לא מתאים לעיבוד הנדרש. ואם נחזור ל״אפשר ליישם 7.1 עם ספה צמודה לקיר אחורי״. התשובה היא שאפשר. האם זה נכון? חד משמעית לא. למה? בגלל הקיר האחורי שמהווה מגבלה.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
נמר מאז שקיים 6.1 אי שם בשנת 2000 מאז ומתמיד היה לי במה אחורית (נכון לא אידאלית כמו קיר אחורי פיזי), אך התוצאה בעזרת כיול ובחירת רמקולים נכונים תוך כדי התייחסות לנתונים גובה/זווית/פאזה וכיול נכון - התוצאה מדהימה ב 7.1, אתה מוזמן לבוא ולהיוכך, רק שישי בבוקר לצערי מתאפשר. שבירת קיר, אוי ואבוי בטח לא בסלון סטנדרטי כשלי, מקבלים ממה שיש תוצאה באמת מעולה בעזרת כיול איכותי (הקיים ב anthem), יישום תיקרתיים הייתי בסרט הזה נמר ולקחתי כפרויקט ואף ניסיתי לא מעט "לווינים", בשביל לקבל את האפקט הנכון עבור אטמוס, מאלץ אותי לשים רמקולים בתקרה באזורים שלצערי לא מתקבלים וויזואלית, בשביל להעביר חיווט אצלי זה לפרק את כל קרניז הגבס ההיקפי אצלי, מה עוד שהחוויה דרך רמקולים לוויניים עבור 7.1.4 לא הפילה אותי בכלל - ונאלצתי להגביר משמעותית את ערוצי האפקט האילו שהיה ניראה לי לא מציאותי, החלל אצלי סביב 20 מ"ר עבור התחביב. ירדתי מהנושא והחלטתי להשקיע יותר באיכות הפרוססור עבור קבלת 7.1 איכותי יותר ממה שיש בנמצא. כרגע עם רכישת ה-פרוססור (כפי שאני מחפש ושואף) יאלץ להמתין בשל סיבות כאילו ואחרות. אך אני מעדיף להשמיש ככל הניתן את הבסיס ומה שיש בשטח מאשר להתפשר הן על האיכות (לווינים זולים ואנמים ולצערי הכי "נעלמים" באופן יחסי) והן על העיצוב הנקי של התקרה (פשוט עבורי זה לא שווה את המאמץ הפיזי/כלכלי) במיוחד כאשר אני מתפשר על איכות הרמקולים התיקרתיים.
avatar
סחבק 1970-01-01 02:00:00
להתפשר הן על האיכות (לווינים זולים ואנמים ולצערי הכי "נעלמים" באופן יחסי) והן על העיצוב הנקי של התקרה (פשוט עבורי זה לא שווה את המאמץ הפיזי/כלכלי) במיוחד כאשר אני מתפשר על איכות הרמקולים התיקרתיים. בדקת רמקולים שקועי קיר/אלקטרוסטטיים שקועים? בנוסף, הניחוש שלי הוא שה neat הקטנים גם יכולים להיות פתרון מעניין.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
בדקת רמקולים שקועי קיר/אלקטרוסטטיים שקועים? בנוסף, הניחוש שלי הוא שה neat הקטנים גם יכולים להיות פתרון מעניין. לא בדקתי סוג זה של רמקולים אצלי. שקועים (איכותיים) בתקרה שגובהה 2.56 לא כ"כ פרקטית בשל הצורך ל"הנמיכם" בתקרה או פלטפורמת גבס ולהכנס לעיצוב התקרה, שרק תקטין וויזואלית את החלל ובעיקר את הסלון (גם כך אני עובד עם "מפלצות" בקיר הקדמי (שלישייה קדמית דיי גדולה, סאב 18 אינץ גדול, אלקטרוניקה עם לא מעט נוכחות, קיר אחורי רמקולים גדולים ומקרן והצדדים כאשר צופים בסרט רמקולים bipolar פול ריינג שמצטרפים (בשאר הזמן מאוכסנים). "לשחק" עם התקרה כרגע לא רואה לזה עתיד פרקטי. לא נורא.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
נמר מאז שקיים 6.1 אי שם בשנת 2000 מאז ומתמיד היה לי במה אחורית (נכון לא אידאלית כמו קיר אחורי פיזי), אך התוצאה בעזרת כיול ובחירת רמקולים נכונים תוך כדי התייחסות לנתונים גובה/זווית/פאזה וכיול נכון - התוצאה מדהימה ב 7.1, אתה מוזמן לבוא ולהיוכך, רק שישי בבוקר לצערי מתאפשר. יש תנאי בסיסי ליצירת 7.1 אמיתי ומורגש כפי שתיכננו שיהיה מורגש. הוא תלוי מרחקים מוגדרים על מנת לייצר תנועה מרמקול לרמקול שיהיה משכנע מספיק. להלן איור לאיך צריך להיות ממוקם כראוי סידור רמקולים ב- 7.1 [ATTACH=full]36393[/ATTACH] במידה וזה לא מתרחש זה פשוט לא סידור נכון. למה? כי יש מהנדסים שתקידם הוא לייצר את התקנים הללו. ועל מנת שהתקנים הללו יתאפשרו צריך את התנאים הנכונים. אי לכך, ממגבלת מקום מאחור, ה-7.1 אצלך לא מנוצל כפי שאמור להיות. שבירת קיר, אוי ואבוי בטח לא בסלון סטנדרטי כשלי, מקבלים ממה שיש תוצאה באמת מעולה בעזרת כיול איכותי (הקיים ב anthem), שוב. אף כיול לא יכול להרחיק לך רמקולים יותר ממה שהם מרוחקים פיסית. המקסימום זה לקבוע ווליום נמוך יותר למי שקרוב לאוזן. אבל אז, אתה מאבד את מה שנקרא ״במה״. יישום תיקרתיים הייתי בסרט הזה נמר ולקחתי כפרויקט ואף ניסיתי לא מעט "לווינים", בשביל לקבל את האפקט הנכון עבור אטמוס, מאלץ אותי לשים רמקולים בתקרה באזורים שלצערי לא מתקבלים וויזואלית, בשביל להעביר חיווט אצלי זה לפרק את כל קרניז הגבס ההיקפי אצלי, מה עוד שהחוויה דרך רמקולים לוויניים עבור 7.1.4 לא הפילה אותי בכלל - ונאלצתי להגביר משמעותית את ערוצי האפקט האילו שהיה ניראה לי לא מציאותי, החלל אצלי סביב 20 מ"ר עבור התחביב. ירדתי מהנושא והחלטתי להשקיע יותר באיכות הפרוססור עבור קבלת 7.1 איכותי יותר ממה שיש בנמצא. כרגע עם רכישת ה-פרוססור (כפי שאני מחפש ושואף) יאלץ להמתין בשל סיבות כאילו ואחרות. ואיך בדקת? תלית אותם על התקרה? הרי אין דרך אחרת לבחון את עניים האטמוס מבלי למקם את הרמקולים היכן שהם אמורים להיות ממוקמים. עם זאת. גם וילון שחור או אפור המקיף את הסלון, סנטר ענק, סאב בגודל של דירת חדר וחצי וטונות של אלקטרוניקה גם לא אמור לעבור את מבחן העיצוב אצל המעצב הממוצע. אבל אתה חי עם זה כי אין ברירה. ועכשיו אני אגלה לך סוד קטן. אם לא תשים רמקולים בתקרה, לא יהיה לך אטמוס בקרוב. זה משום שאין דרך אחרת לייצר אטמוס כמו שצריך מבלי לתלות רמקולים בדיוק שם. ותאמים לי, שני עיגולים (מוראל, אליפסון, קבאס) בתקרה, זה לא מה שיהרוס לך את העיצוב. אבל זה יעדכן אותך בסאונד. אך אני מעדיף להשמיש ככל הניתן את הבסיס ומה שיש בשטח מאשר להתפשר הן על האיכות (לווינים זולים ואנמים ולצערי הכי "נעלמים" באופן יחסי) והן על העיצוב הנקי של התקרה (פשוט עבורי זה לא שווה את המאמץ הפיזי/כלכלי) במיוחד כאשר אני מתפשר על איכות הרמקולים התיקרתיים. שמעתי מספר מערכות מבוססות אטמוס. בהן גם רמקולים לוויניים קטנים. התוספת שלהם היתה אדירה. זה משנה משחק בכל הנוגע לחווית קולנוע - מה קוראים אותו ״לא רגיל״. אבל שוב. זה לא משנה. טכנית הסלון שלך מוגבל ל-7.1 והעיצוב שלך (לשיטתך) מוגבל לאטמוס. ולסיום. ״מי שלא יכול לקנות פרארי תמיד יטען שהטיוטה קורולה שלו היא הדבר הכי טוב שיש...״ והצעה - זו מטאפורה. לא קשור לכסף. אל תיפול בתגובה למשפט האחרון.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
נמר יש תאוריות ויש מציאות וזה קשור לכל מה שרשמת פה. ואך בדיוק לדבריך, ישמתי את העניין בשמיעת הלוויינים, ע"י בקשה מוזרה מ 4 חברי ילדות טובים - כמו אחים עבורי (שמבינים ויודעים את המחלה הכבדה) שלא הבינו מה אני רוצה מהם כאשר פניתי להם לראשונה ושימוש ב 4 סולמות שכל חבר נרתם להביא, הבדיקה החלה כאשר כל חבר מחזיק לווין ו-בדיקה סיזיפית כולל מרחקים בין הרמקולים שאותם חברים זזו עם הסולם ורמקול תוך כדי ניגון וכיול וניסיון להגיע לפוטנציאל לו כיוונתי וקיוותי - השעות המעייפות היו עבורנו מועקה לא קטנה אך הייתי חייב לשמוע פיזית ראשית לפני שאני נכנס להתחרע בתקרה שלי ולפני שאני מתחיל את הפרויקט. לפני מיקמתי קרטונים שחתכתי בצורה עגולה/מרובעת והדבקתי בנקודות ציון שונות בשביל לבחון ראשית את המראה הוויזואלי ולאחר מכן התחיל השלב המעשי ובקשת עזרה מחבריי הטובים. ופה סיימתי את הנושא הזה.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
יש תאוריות ויש מציאות וזה קשור לכל מה שרשמת פה. לגבי התיאוריה - נכון. יש תיאוריה. לגבי המציאות - מנסיון, היא והתיאורה בעניין הזה אינם קווים מקבילים. הם נפגשים בהחלט. לגבי היתר. איך אמרת - סיימת את הנושא. אני מכבד בקשתך זו.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
:) "הקווים המקבילים" הם בעיקר דעותיינו בנושא (וטוב שכך).;) רות סוף.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
:) "הקווים המקבילים" הם בעיקר דעותיינו בנושא (וטוב שכך).;) רות סוף. בעניין הזה אין דיעה. וזה בדיוק הקטע. זה לא משנה אם זה קולנוע או אודיו דו ערוצי. ישנם כמה דברים שצריכים להתקיים על מנת שהדרישה תתמלא. אחד מהם, מה לעשות, הוא מיקום הרמקולים במרחב. במידה ואין מספיק מרחב, ומנסים בכל זאת, יוצא מה שיוצא - רדיפה אחר מספר מקסימלי של ערוצים פועלים גם אם אין את התנאים לכך. לטעמי זה לא נכון. באודיו אין אילוצים, יש נכון ולא נכון. במיוחד כאשר אתה מושקע בציוד כל כך יקר.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
נמר ידידי שישי הקרוב בבוקר מ 9:00 עד 11:30 (לצערי גג, עד שהגדולה מגיעה ואז נגמר החגיגה וצריך להתפנות למשפחה). תתפנה, תגיע. אין תרוצים! (הגיע הזמן באמת) ! מה להכין לך ערק/וודקה/בירה... ואחלה עוגת גזר שאשתי היקרה מכינה.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
נמר ידידי שישי הקרוב בבוקר מ 9:00 עד 11:30 (לצערי גג, עד שהגדולה מגיעה ואז נגמר החגיגה וצריך להתפנות למשפחה). תתפנה, תגיע. אין תרוצים! (הגיע הזמן באמת) ! מה להכין לך ערק/וודקה/בירה... ואחלה עוגת גזר שאשתי היקרה מכינה. אבוא בשמחה. אני שותה רק מים ושומר על תפריט מתועב של חלבונים.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
טוב מאוד.
avatar
Yasmart 1970-01-01 02:00:00
נמר , ע"י בקשה מוזרה מ 4 חברי ילדות טובים - כמו אחים עבורי (שמבינים ויודעים את המחלה הכבדה) שלא הבינו מה אני רוצה מהם כאשר פניתי להם לראשונה ושימוש ב 4 סולמות שכל חבר נרתם להביא, הבדיקה החלה כאשר כל חבר מחזיק לווין ו-בדיקה סיזיפית כולל מרחקים בין הרמקולים שאותם חברים זזו עם הסולם ורמקול תוך כדי ניגון וכיול וניסיון להגיע לפוטנציאל לו כיוונתי וקיוותי - השעות המעייפות היו עבורנו מועקה לא קטנה אך הייתי חייב לשמוע פיזית ראשית לפני שאני נכנס להתחרע בתקרה שלי ולפני שאני מתחיל את הפרויקט. לפני מיקמתי קרטונים שחתכתי בצורה עגולה/מרובעת והדבקתי בנקודות ציון שונות בשביל לבחון ראשית את המראה הוויזואלי ולאחר מכן התחיל השלב המעשי ובקשת עזרה מחבריי הטובים. . נמר, יש פה סטארט אפ מטורף! בוא נפתח חברה שעושה הדגמות בבית ל-ATMOS. אני נכנס בשותפות ב-50%, איתי123 יביא את החברים שלו שיעמדו על הסולמות-כנראה שהם ממש אתלטים-לעמוד כך כך הרבה זמן, לעשות כיול (כל החברים באותו גובה ואותו מוטת ידיים) וכך נדגים ATMOS לתפארת מדינת ישראל!!! אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק....
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
אם אתה משלם אין בעיה.
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


הרשם לעדכוני האתר
Email: