עסק בפוקוס - ״ארמה אודיו״

נמר לוי
09-11-2017 18:51

משנת 2001 ועד 2017 מירושלים ועד רחובות. ביקרתי, היה תענוג.

שנת 2001. זו השנה שהחליט אמיר ארמה להתחיל וליבא מוצרי אודיו לישראל.

אבל זה לא התחיל סתם כך. אמיר ארמה, אודיופיל מדופלם ובעל נסיון עשיר עוד טרם ניכנס לעסקי היבוא בתחום, היה בעליו הגאה של ציוד אולטרה היי אנד גם כשמביטים במוצרים הללו במרוצת השנים. ממגברים ונגנים של Krell מהסדרות הבכירות ביותר שאלה היו נפוצים בישראל בערך כמו שבישראל נתקלים בפרארי F400.

 ארמה אודיו

עם השנים הפך ללקוח של איל פור ז״ל וממנו רכש לא מעט מוצרים בניהם מונובלוקים של CARY AUDIO שגם הם, במונחים של אז, היו נחשבים לכאלה שלרוב רואים בפרוספקטים. בד בבד עבד ארמה במחלקת האודיו ברשת חנויות האלקטרוניקה היוקרתית ״ליאור״ ושם ניהל את מחלקת האודיו. משם רכש ארמה נסיון במוצרים זולים יותר ונגישים יותר ממה שהיה רגיל משתמש במערכת האישית שלו.

לאחר שנים בהם אמיר מתנסה בציוד אודיו היי אנד מהצד של הלקוח, החליט להביא לקהל הישראלי מוצרים ביבוא אישי שלו.

UNISON RESEARCH

ארמה אודיו בירושלים הקדושה

משנת 2001 החליט ארמה להשקיע את כל האנרגיה שלו בזה. עזב את הכל והביט קדימה. ארמה החליט, כמו אחרים לפניו, לעבוד מהבית. זה גם נוח יותר, זמין יותר ועל פי רוב, משקף היטב את החללים שרובם המוחלט של הלקוחות ישתמשו בהם לבניית מערכת אודיו היי אנד.

משנת 2001 עד תחילת 2017 עבד ארמה אודיו בירושלים כאשר בגזרת ההיי אנד היה ניתן למצוא שם שני יבואנים בלבד. ״ארמה אודיו״ ו״אודיו פידליטי״. בשנת 2015 הלך ״איל פור״ לעולמו ומכאן נותר ארמה היבואן היחיד בירושליים שמוכר ציוד מהקליבר הזה שבו קהל היעד קטן יחסית וממוקד.

״מותו של איל פור השפיע מאוד. הוא היה כמו ״הרצל״ של תחום האודיו בישראל. לא מעט לקוחות היו עולים לירושלים לשמוע גם אצלי וגם אצלו. כשהוא הלך לעולמו, מעבר לעובדה שנעצבתי מאוד לשמוע, זה השפיע ישירות על התנועה לירושלים״.

ארמה אודיו

מנועים קדימה

בשנת 2016, לאחר שהחליט כי עיר הקודש ״רחוקה״ מידי עבור לקוחותיו, החליט ארמה להעתיק את עסקיו לאיזור מרכזי יותר. אחרי אין ספור התלבטויות החליט ארמה על העיר ״רחובות״. אך זה לא נגמר שם. צריך למצוא את הבית הנכון שישמש למגורים ביד אחת ולעסק ביד השניה. זה אומר בית פרטי עם יחידה נפרדת לחדר הדגמה. לא פחות מ-20 בתים נבחנו למשימה והאחד שנבחר, מהמם ביופיו. בבית הנבחר החליט ארמה לבנות שני חללי תצוגה יעודיים להדגמת אודיו. טרם המעבר בוצעה השקעה אדירה בשיפוץ והתאמת שני החללים לצורך זה, ולשם עבר בתחילת שנת 2017. ואם תרצו ללכת על המדויק אז ב-13 לינואר חדר התצוגה החדש שבביתו הפרטי ברחוב משה שרת 29 נפתח לקבלת הלקוחות.

audio analoge

 

audio analoge

אז מה תמצאו שם

ראשית חניה בשפע. וזה רבותי אחד מהפרמטרים החשובים ביותר (לפחות עבורי). בכניסה נפרדת, מהחניה, תוכלו לגעת ממש בידיים במיצובישי איבו 10 שחורה שמשמשת את ארמה ככלי תחבורה להנאה בלבד. ואם תהיו ממש נחמדים, אולי גם ייקח אתכם לסיבוב סובב שכונה במכונית מירוץ עצבנית ורעשנית.

ארמה אודיו

כשנכנסים פנימה מיד מבינים שמדובר בחלל המזכיר דירה ממוצעת. בחלל שני חללים שבהם טונות של ציוד להדגמה. זה אומר שבתצוגה תמצאו את כל הקולקציה המעודכנת מכל נציגות אותה מחזיק אמיר ארמה באופן רשמי.

לצורך הכתבה העמסנו את החלל ברוב המוחלט של המוצרים. בהדגמה פרטית, הרמקולים נימצאים בביתו שמעבר לדלת והמוצר אותו מעוניים לשמוע הלקוח ניכנס לחדר ההדגמה לצרכי האזנה. זה אומר שהלקוח נחשף למערכת אחת בכל הדגמה.

ACOUSTIC SOLID

ב״ארמה אודיו״ תמצאו כמעט את כל מה שנמצא בקטלוג היצרן ובמחיר שפוי. כמובן שחלק מהמוצרים לא תמצאו בהדגמה ותוכלו להזמין אותם בהזמנה מיוחדת. אך כן תמצאו למשל את הרמקולים הקרמים של Gauder Akustik  ( Isophone ) - CASSIANO MK II ואת האח הקטן שלו.

ארמה אודיו

תמצאו כמעט את כל הקולקציה של MOON אודיו בתחום המגברים המשולבים, נגנים דיגיטלים וממירים. תמצאו גם את שלושה פטיפונים של ACOUSTIC SOLID הגרמנית וכמובן, איך לא, שתי הנציגויות המאפיינות יותר מכל את ״ארמה אודיו״ האלקטרוניקה המשובחת והמהממת ביופיה של UNISON RESEARCH האיטלקית והרמקולים היפים ביותר שאני מכיר ה-OPERA.

opera audio

אז יש לנו שני חדרי תצוגה מאובזרים באקוסטיקה, ציוד היי אנד למכביר ושילובים אין ספור שתוכלו לשלב. אבל כל אלה מתגמדים לעומת האירוח הנעים והלבבי של אמיר ארמה. זה אומר שתהנו מקפה משובח שמשתחרר ממכונת אספרסו איטלקית ידנית היסטרית, שבתוכה מים שעברו ריכוך ומטחנה שמסדרת לנו ארומה שאפשר למצוא רק ב״ארמה״. ואם רק תבקשו, תמצאו על השולחן איזה ליקר מיוחד שזו כנראה תהיה הפעם הראשונה שתטעמו ושלל פינוקים שיהפכו את השהות שלכם בחדר ההדגמה לכזה שלא ממש תרצו לעזוב.

ארמה אודיו

״כשמתקשר אלי לקוח הוא נדרש להגדיר תקציב וגודל חלל. כשהוא מגיע אלי יש לו כבר מערכת מוכנה על פי התקציב שלו ועל פי מימדי החלל בביתו. הוא מקבל קפה טעים, עוגיות הסבר קצר על המערכת והרכיבים ואת שלט המערכת. מאותו רגע, למעט דרישה להחליף רכיב כזה באחר, הוא לבד - הוא והמוסיקה. הוא צריך להחליט בעצמו אם הוא אוהב או לא. במידה והוא לא מתחבר לשילוב, אני שואל אותו את השאלות הרלוונטיות שמובילות אותי לכך שאני מבצע שילובים שונים עד שיהיה מרוצה - אין מצב שבתמהיל שאני מחזיק בחדר ההדגמה שלי, לא אמצא בדיוק את מה שמתאים למאזין״

moon audio

ארמה אודיו מיבאת כיום 4 חברות אלקורניקה, 5 חברות רמקולים, 2 חברות כבלים וחברת שידות לאודיו אחת. עם זאת אמיר ארמה הוא היבואן של אחת מיצרניות הפטיפונים הנחשבות ביותר בעולם SME ובקרוב ממש יגיע לתצוגה פטיפון משובח ממרכולתה.

vdh cable

vdh cable

לארמה אודיו מחלקת טרייד אין גדולה. זה אומר שאם יש לכם ציוד משומש, ואתם מעוניינים להתחדש או לשדרג, תוכלו לעשות זאת ב״ארמה אודיו״.

UNISON RESEARCH

תודה רבה לאמיר ארמה על האירוח, הסיפורים, הקפה והצלילים.

לאתר היבואן לחצו כאן

מעבר לתגובות בפורום