היום תחל המכירה המוקדמת של מכשיר הדגל LG V30

dtown
06-11-2017 09:26

הרוכשים במסגרת המכירה המוקדמת ייהנו מחבילת מתנות יוקרתית בשווי של כ- 1000 שקלים וכן באחריות המורחבת Super Warranty הכוללת כיסוי מלא גם על שבר מסך; ה- V30 ישווק רשמית בישראל ב- 5.12.17

LG Electronics     תשיק בישראל ב-5.12.17 את מכשיר ה-LG V30    . הסמארטפון השלישי מסדרת  ה-V     העומד בחזית עולם הסמארטפונים ומציג חוויית צילום קולנועית ותכונות מולטימדיה חדשות.     לרגל השקת המכשיר, LG ישראל הודיעה הבוקר כי המכירה המוקדמת של ה-V30 תחל כבר היום (6.11.17) בכל מפעילות הסלולר והמשווקים המורשים.

LG V30

כל מי שירכוש את ה-V30  במסגרת המכירה המוקדמת יהנה מחבילת מתנות SUPER PACK בשווי 1000 ש"ח הכוללת: זרוע יוקרתית לרכב בעלת טעינה אלחוטית מבית BURY הגרמנית, מגן מסך וכיסוי אחורי. בנוסף מי שירכוש את המכשיר במהלך המכירה המוקדמת יזכה גם באחריות המורחבת Super Warranty הכוללת כיסוי מלא גם על שבר מסך למשך חצי שנה ובהתאם לתקנון.

ה-V30 קובע סטנדרט חדש באבולוציית מכשירי הפרמיום ומגיע עם שלל תכונות: מצלמה עם צמצם F1.6 , הסמארטפון הראשון הכולל עדשה קריסטלית היוצרת תוכן חד וחלק עם זוג מצלמות, מצב cine video אשר נמצא בשימוש צלמים רבים עבור קטעי וידאו איכותיים, תצוגת OLED FullVision בעיצוב דק, מינימלי וקל, איכות סאונד עוצמתית באמצעות HI-FI Quad DAC מתקדם, כוונון קול באמצעות B&O PLAY, עוזר אישי של גוגל וזיהוי קולי. 

LG V30

ה-V30 כולל את המעבד סנפדרגון 835 של קוואלקום. העיצוב כולל ציפוי זכוכית בשני הצדדים שלו ומסגרת מתכת. גודל המסך הוא 6 אינץ' ברזולוציית QHD פלוס, בטכנולוגיית OLED עם שוליים דקיקים בפורמט 18:9. המסך המשני, אשר הפך את השימוש לכל כך יעיל בשני הדורות הקודמים, הפך לחלק מהמסך הראשי וכעת הוא "מרחף" וניתן למיקום לפי בחירה. המכשיר מצויד ב-4 ג'יגה זיכרון RAM, נפח אחסון פנימי של 128 ג'יגה, עמידות למים בתקן IP68, טעינה אלחוטית, סוללה בקיבולת 3300 מיליאמפר/שעה ומחבר אוזניות, אשר קשה למצוא היום בחלק ממכשירי הדגל. המכשיר כולל קידוד סאונד חדשני בטכנולוגיית Hi-Fi Quad DAC בעל שני מאפיינים חדשים: פילטרים דיגיטליים ומאפייני שמע מוגדרים מראש.

LG V30


מעבר לתגובות בפורום