SUPERSONIC: למי קראת ספסל?

רן לוי
28-10-2017 20:57

SUPERSONIC האוסטרי מציג את ספסמוסיקל המשלב לצד שני מושבי עור מפנק גם ממיר, קדם מנורות, מגבר הספק חזק וזוג רמקולים. המחיר יימסר רק למזמינים שיצטרכו להמתין יותר משלושה חודשים לאספקה.

SUPERSONIC

בוינה, היא חנות המתמחה בשיפוץ ומכירת מכשירי רדיו ומערכות וינטאג׳ משנות ה-50 ועד ה-70 של המאה הקודמת. אלא שבשנה האחרונה מציג בעליה בתערוכות עיצוב ואודיו באוסטריה מוצר שיכונה כאן ספסמוסיקל. מערכת סטריאו בתוך ספסל זוגי שמשקלו 150 קילוגרם. למראה הרטרו משנות השלושים של המאה העשרים אחראי סטודיו GATTO והייצור המשלב בין עור יוקרתי, עץ איכותי, רגלי מתכת, ורכיבי אלקטרוניקה לוקח יותר משלושה חודשים.

SUPERSONIC

מי שישלם כמה עשרות אלפי יורו (המחיר המדוייק נשמר בסוד) יקבל בתום המתנתו הממושכת ספסל באורך 2.20 מטר ובגובה 60 ס״מ שמשני צדדיו זוג רמקולים קואקסיאלי של בימה בקוטר 12 אינץ׳. שני המושבים נושקים לרמקולים, וביניהם טמונה ההגברה - קדם מגבר המבוסס על מנורות ECC88 של אלקטרון, ומגבר הספק בעוצמה של 324 וואט.
שימו עין לעובדה שהיושבים על הסופרסוניק יקבלו משב נמוכים מתמשך משתי תעלות באס רפלקס המופנות כלפי החלק האחורי של ברכיהם ואף למעלה מכך כדי שיוכלו לתנות אהבים עם המוסיקה.

SUPERSONIC

לממיר שבמרכז המדיה המסופסל תדר דגימה מירבי באיכות CD בלבד, 44.1 קילוהרץ והרוכש המעושר יוכל להזרים פנימה מוסיקה מאייפד או אייפון בפורמט אייר פליי המגובה בשירות אפל מיוזיק. ההזרמה ממכשירי אנדרואיד תתרחש בבלוטות׳ בפרוטוקול 4.0 המיושן.

SUPERSONIC

לספסמוסיקל גם שלוש כניסות פיזיות - אחת אנאלוגית ושנייה USB, יציאת HDMI  תומכת ARC לטלויזיה חכמה ולקינוח - שקע USB משמש כנקודת הטענה לסמארטפון.

את מספר הדגם אעדיף כיהודי לספסל בכרטיס אדום - SS1000 קורא לו הוינאי באקט צורם ובלתי מוסיקלי בעליל.

SUPERSONIC

מעבר לתגובות בפורום