METERS MUSIC - הכיוון לא נכון

רן לוי
23-10-2017 09:25

METERS MUSIC הבריטית מציעה אוזניות אלחוטיות עם מחוונים אנאלוגיים החושפים את עוצמת השמע. הם טמונים בצידה החיצוני של כל אוזניה, כך שתצטרכו להוריד אותן כדי לבחון אם אתם שומעים חזק מידי.

שונא אוזניות כמוני, יסכים לתת את ראשו בידיהן רק אם יובטח לו שיוכל לבחון בכל עת אם עוצמת השמע חזקה מדי. פסי העוצמה הטמונים במסכי הסמארטפונים אינם מספקים. אמנם, הם מסמנים לך גראפית כשהפס הופך לאדום, בתחום המסוכן שאליו הוגבר הווליום, אך אף פעם לא תדע מתי עוברים את רמת 80 הדציבלים, העוצמה שבה מתחיל להיגרם נזק לשמיעה.

 METERS MUSIC

ככל הידוע, כרגע לא קיימת אפליקציה שמנטרת לעיניך את עוצמת השמע באוזניות באופן רציף. משום כך הגימיק של חברת האוזניות הבריטית METERS MUSIC נשמע הגיוני - להטמין באוזניות מחווני שמע עגולים (VU METERS) כמקובל במגברים ביתיים (פאס לאבס, לדוגמא) או בשוק האודיו המקצועי. הרעיון נכון, אבל הביצוע עקום. המיטרים בדגם האלחוטי OV-18 (כ-330 פאונד בבריטניה) ממוקמים בצידה החיצוני של כל אוזניה כך שהמאזינ/ה לא יוכלו להבחין באופן שוטף בעוצמה, אלא רק אלו שנמצאים מסביבם.

 METERS MUSIC

אם הם יהיו נחמדים, הם יסמנו לכם בתנועות ידיים נמרצות להנמיך. ואם לא, תצטרכו להוריד את האוזניות במהירות, שניה לאחר שתרימו את הווליום בכפתור שגם הוא נמצא על האוזניה, כדי לבחון את רמת העוצמה בעצמכם.  הצהרת היצרן על כך ש״תוכלו לראות את המוסיקה שלכם בדיוק כמו לשמוע אותה״ עומדת רק במבחן תרגילי האקרובטיקה.

METERS MUSIC

פרט לגימיק הבלתי שימושי יש בשוק עוד אלף כמו OV-18 בצבעי שחור, כסף או זהב: אוזניות אלחוטיות עם מנגנון סינון רעשים שעל פי מבחנים מוקדמים דווקא מזיק לאיכות השמע המתיימרת להיות אודיופילית כך שעדיף לנטרלו, נצילות של 94 דיבי ועכבה של 32 אוהם. הן ינגנו לכן במשך 8 שעות רצופות מהסוללה הנטענת ובעת שתטעינו אותן תוכלו להמשיך לשמוע באופן חוטי באמצעות כבל באורך 1.5 מטר המצורף להן. כשתשובו להאזין להן אלחוטית תגלו שהן תומכות בתקן הבלוטות׳ החדשני יחסית, aptX המזרים מוסיקה גם ברזולוציה גבוהה. 


מעבר לתגובות בפורום