xiaomi REDMI NOTE 5A כניסה כפולה ומשולשת

רן לוי
23-10-2017 09:17

שיאומי משיקה טלפון בסיסי עם מגירת סימ כפולה וחריץ לכרטיס זכרון, שכולם יכולים לעבוד במקביל. REDMI NOTE 5A יכול לשמש גם כשלט אוניברסלי.

בעלי ידיים שמאליות כמוני ישמחו לראות את הפיצ׳ר ששילבה שיאומי בטלפון ה-REDMI NOTE 5A לא רק בטלפון בסיסי כמותו, אלא גם במכשירים יוקרתיים יותר. ובכן, הסוף להתלבטות אם להצטרף בנסיעה לחו״ל לאחת מתכניות הסלולר היקרות של המפעילות בישראל או להחליף את כרטיס הסים הישראלי בסים מקומי. השיאומי החדש, שהושק הבוקר בישראל מאפשר גם וגם. מגירת הסימים שלו כוללות מקום לשני כרטיסים שתוכלו לנתב את פעולתם על פי רצונכם. בנוסף היא כוללת גם מקום לכרטיס זכרון נוסף בנפח של עד 128 ג׳יגהביט - וגם הוא יכול לעבוד במקביל לסימים.

xiaomi REDMI NOTE 5A

חוץ מהשימושון החדשני הזה, המוצע לראשונה במכשירי היצרנית הסינית מדובר בטלפון בסיסי למדי עם מפרט טכני סביר למחיר (750 ₪ בארץ, לעומת כ-120 אירו באירופה): מסך IPS בגודל סטנדרטי של 5.5 אינץ׳ ברזולוציית HD - 720P עם זכוכית הגנה גורילה גלאס של קורנינג כנראה מדור 3, והכל עם שוליים רחבים ועבים ובשלושה גוונים כסף, ורוד, וזהב.

xiaomi REDMI NOTE 5A

המעבד הוא קוואלקום מסדרת הכניסה - סנאפדראגון 425 מרובע ליבות במהירות מירבית של 1.4GHZ עם מעבד גראפי ADRENO 308 בתוספת זכרון עבודה - RAM  של 2GB ושטח אחסון פנימי של 16GB , כך שכנראה תזדדקו לכרטיס הזכרון הנוסף בתא השלישי במגירה. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד מסדרת נוגאט 7.1 ועליה מולבש המימשק החדש של שיאומי MIUI 9.

xiaomi REDMI NOTE 5A

במכשיר שמשקלו 150 גרם מגיע עם סוללה פנימית בקיבולת 3080 מיליאמפר ומשולבות בו 2 מצלמות - הראשית האחורית 13 מגהפיקסל עם מיקוד אוטומטי מהיר, פלאש LED ומפתח צמצם F/2.2. במצלמת הסלפי הקדמית 5 מגהפיקסל ויכולת צילום הוידאו היא ברזולוצית FHD. ועוד שימושון לא סטנדרטי במכשירי השוק הנמוך: בשיאומי מוטמע משדר IR בלאסטר המאפשר לו לתפקד כשלט אוניברסלי אך עדיין לא ידועה התאימות למכשירים הפיקודים ושל אילו יצרנים.

יבואנית שיאמי, המילטון, שהשיקה את המכשיר בישראל כחודשיים לאחר שהושק בסין, נותנת שנתיים אחריות.

מעבר לתגובות בפורום