לאלקסה יש שני חברים ניידים - ULTIMATEARS

רן לוי
19-10-2017 18:54

ULTIMATEARS מצטרפת לטרנד השליטה הקולית עם שני דגמי רם-קול ניידים, הראשונים מסוגם בעולם.

מספר דגמי רם-קול (המינוח החדש לרמקולים מונחי קול, תתרגלו) הולך וגדל מידי שבוע בשבוע. טרם התאוששנו מהמצאת הסונוס ONE וקודמותיה שני דגמי האקו של אמאזון עצמה המגבילים את עצמם לשימוש בתוך הבית, וכבר נוספו לפורמט האלקסה של אמאזון שני תומכים חדשים, ניידים לשם שינוי.

ULTIMATEARS ONE


אולטימייטאירס, חטיבת הרמקולים הניידים של לוג׳יטק תוציא בשבוע הבא למכירה בארה״ב, בריטניה וגרמניה, שלושת השווקים שאלקסה נתמכת בהם בינתיים, שני דגמים ניידים של רם-קול מתוצרתה התומכים בכרבע מליון הפקודות השונות שהפורמט מסוגל לבצע. העיצוב נותר גלילי כרוב דגמיה הקודמים - וגם בשישיית הצבעים הקבועה - שחור,לבן,צהוב,אדום,ירוק וכחול אין שום שינוי.

המגהבלאסט (300 דולר בארה״ב) הוא הרמקול הגדול והעוצמתי ביותר שאולטימייט הפציצה אי פעם - עם 93 דיבי במקסימום, הוא עוצמתי ב-40 אחוז יותר מאשר המגהבום, שעד כה החזיק בתואר. למגהבלאסט שני וופרים ושני טוויטרים  חדשים והוא מסוגל למלא בעוצמה מלאה וללא עיוותים חדר ששטחו כ-30 מ״ר. הסוללה הנטענת שלו תנגן רצוף במשך 16 שעות, 4 שעות פחות מאשר המגהבום.

אחיו הקטן, הבלאסט (230 דולר בארה״ב) הוא מבחינה צלילית שעתוק של הבום 2, אך הוא ינגן רצוף במשך 12 שעות על סבב הטענה בודד, 3 שעות פחות. בשם הניוד, שני הבלאסטים מוגנים ממים בתקן IP67 (עד חצי שעת הטבעה במים בעומק מטר אחד), אך כמובן שלא תוכלו לפקוד עליהם קולית בגשם או בחוויה מימית אחרת.

ULTIMATEARS ONE
בנוסף, ובניגוד לסונוס וואן למשל לא ניתן לפקוד עליהם קולית כשהמוסיקה מתנגנת במלוא עוצמתה. זאת משום שאוליטמייטאירס שילבה בסדרת הבלאסט רק מיקרופון אחד, שבקושי קולט את הפקודה במקביל להשמעת מוסיקה. בכך הם חכמים פחות ממתחריהם. טפשי גם שצמד סדרת הבלאסט אינם תומכים בהצמדה, בלתי אפשרי בינתיים לרכוש צמד שינגנו בתיאום בהפרדה סטריאופונית מלאה.

ULTIMATEARS ONE

אולטימייטסאירס גרעה מהשניים גם את החיבור האנאלוגי של 3.5 מילימטר. כך שהרוכשים יוכלו רק להזרים להם מוסיקה באופן אלחוטי. לעזרתם יבואו בינתיים שני מאגרים, אמאזון מיוזיק (מי אם לא הוא) ורדיו טיונאין, אך בתוך חודשים ספורים תתווסף תמיכה מובנית גם בשירותי הזרמה נוספים כמו פנדורה, ספוטיפי ודיזר.

מעבר לתגובות בפורום