JBL, המוטו שלנו - חיזוקול

רן לוי
17-10-2017 12:17

JBL מצמידה ישירות לסמארטפונים של מוטורולה, שאינם מיובאים לישראל, את הרמקול הסטריאופוני התואם ביותר.

אני מביט בעצב לעבר עוזרי הנאמן, סמסונג נוט 5, שומע אותו במירעו על הרמקול הבודד המוטמן בו ומקנא בעשרות אלפי בני מזל בארה״ב, אירופה ושאר יבשות שמחזיקים סמארטפונים מסדרת מוטו Z של מוטרולה. בני מזל שכמותם יוכלו להתחפץ כבר בחורף הקרוב, מ-11 בנובמבר, לא בחיזוקית של הדס, תוסף נגד הצטננות, אלא בחיזוקול של JBL, תוסף נגד איכות סאונד בינונית מהרמקול המובנה.

ב-JBL פיתחו את הקונספט המרשים של רמקול-נצמד בשנתיים האחרונות. הדור הראשון של SOUNDBOOST יצא לשוק בקיץ 2016 כשיתוף פעולה בין יצרן האודיו הותיק, כיום חלק מקבוצת סמסונג, לבין מוטורולה. הסאונדבוסט 2 (80 דולר בארה״ב) יוצמד רק לשלושת דגמי סדרת ה-Z2 החדשה, פורס, פליי ודרואיד שלכולם מידות דומות החובקות מסך בגודל 5.5 אינץ׳. משקל השלישיה נע בין 143-163 גרם כך שהרמקול הנצמד שמשקלו 135 גרם הופך אותם ללבנה לא קלה ששוקלת כ-300 גרם ויותר.

jbl SOUNDBOOST

תמורת ההשמנה זוכים על פי חוות דעתם של נסיינים מוקדמים בצליל סטריאופוני צלול וחלק, גם בעוצמות גבוהות שיכולות להגיע עד ל-80 דיבי, הרף העליון של עוצמה שאינה גורמת נזק לאוזניים. בסאונדבוסט 2 שמגיע בצבעים שחור, כחול או אדום מוטמנים שני רמקולים בקוטר 1.06 אינץ׳ שמסוגלים לספק באס מ-200 הרץ ומעלה והוא מחוזק ברגלית שמאפשרת העמדת הסמארטפון במאוזן כשהצג מקדימה והרמקולים מאחור.

אם מחזיקי החיזוקול יקפידו לא להטריד את סביבתם בעוצמה המקסימלית, יוכלו הרמקולים הכוללים סוללה נטענת בת 1000 מיליאמפר להחזיק מעמד במשך 10 שעות נגינה. הסוללה נטענת בעזרת כבל USB-C  שמשמש להטענת הסמארטפון, אך כבל אחד לא יוכל להטעין את השניים במקביל. ואיך אפשר בלי אפליקציה תואמת? JBL פיתחה לסאונדבוסט אחת כזו שמאפשרת בחירה בין סגנונות סאונד שונים.

הזכרנו כבר ש-JBL היא חלק מקבוצת הרמן, שנרכשה בשנה האחרונה בידי סמסונג. נוכל להמר שהחיזוקולים יעברו שדרוג
ויוצמדו (כאביזר לרכישה בנפרד) כבר באביב 2018 לסמארטפונים מסדרת S9 של קונצרן האם.

מעבר לתגובות בפורום