דקה דומיה, ואחריה פרץ מידע - RAIDHO

רן לוי
16-10-2017 10:36

ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן

RAIDHO XT-5

טובה תמונה אחת מאלף מילים, ועוד יותר טובות ארבע. כך נהגנו הפעם בדיטאון כשנתנו לצילומי יחסי הציבור היפהפיים של רמקולי RAIDHO החדשים בגימור מייפל-עין הציפור לעשות עבור היצרן הדני את כל העבודה. המילים ימתינו לתורן בסוף: ליצירת האמנות הזו שמאחוריה עומד מייקל בוריסון, המעצב הראשי של ריידהו קוראים XT-5, והיא משלבת תיבה טיפתית מעץ מייפל עם יחידות מיד ובאס קרמיות (4 לנמוכים שיורדות עד 40 הרץ, שתיים לתדרי האמצע, כולן בקוטר 4 אינץ׳) חדשות לחלוטין שפותחו בשיתוף פעולה בין בוריסון וצוותו לבין חברת אקיוטון הגרמנית, לצד טוויטר הריבון המוכר של ריידהו. והביטו גם בשילוב המפעים ביופיו שבין רצועות המייפל לבין פירי הפליטה (הפורטים) האחוריים של תדרי הבאס העודפים.

RAIDHO XT-5

בסדרת ה-X הותיקה, רמקולי הכניסה של ריידהו, בנויות היחידות הקרמיות משילוב הכורך יחדיו שלוש שכבות של קרמיקה ואלומיניום. בסדרת ה-XT העדכנית החליף הטיטאניום בתוך הסנדוויץ׳ את האלומיניום, ובמקום 3 שכבות קיבלנו 7 שכבות בפיתוח שזכה לשם הפטנטי ״סרמיקס״, כאשר שתי השכבות העליונות בכל יחידה הן מטיטאניום. עיבוי השכבות שנעשה יחד עם שיפור המגנטים נועד להקשיח את תגובת היחידות הקרמיות בפרצי דינמיות במוסיקה מורכבת, ולטענת בוריסון הופכת אותן ליחידות הדינמיות הטובות ביותר שקיימות.

RAIDHO XT-5
כל הטוב הזה אמור להנגיש למאזין והקונה הפוטנציאלי את יכולות הרמקולים מסדרת הדגל D, על שם יחידות היהלום, ובמחיר שהוא יחסית נוח יותר. עד כמה נגיש? זוג XT-5 בגימור המייפל היפהפה עולים באירופה 39600 אירו. במקומית, אצל היבואן ״אודיו זיפ״ בנס ציונה מתורגם המחיר לכ-170000 ₪. אם ידבק הקונה בגימור הלכה השחור הסטנדרטי הוא ישלם כ-11 אחוז פחות.

RAIDHO XT-5

מעבר לתגובות בפורום