שניים שהם אחד - SONOS ONE

רן לוי
05-10-2017 12:11

SONOS מציגה רמקול נשלט קולית ראשון. ה-ONE שולט באופן מלא בפורמט האלקסה של אמאזון, השליטה במוצרים התומכים בגוגל אסיסנט תידחה ל-2018

רמקול שנשלט קולית המיוצר בידי חברה המתמחה במוצרי אודיו הוא עדיין עניין נדיר. משפחת אקו של אמאזון לדורותיה או  HOME POD של אפל, אינם נובעים מהשורש סאונד. משום כך ONE, הסנג׳ר הקולי החדש של SONOS  הוא התפתחות מתבקשת.

האחד (200 דולר בארה״ב מ-24 באוקטובר) מחליף במגרש המשחקים האלקטרוני את PLAY1 הותיק ומאוד מזכיר אותו חיצונית. כדי להבדיל מגיע הרמקול החדש בשחור או לבן במקום באפור וכפתורי השליטה הפיזיים מגיעים כעת בפאנל מגע במקום בכפתורים.

SONOS ONE

אבל לא התכנסנו כדי לשלוט במגע פיזי, אלא בקול. וכאן, האחד שולט באופן מלא בכל מכמניה של האלקסה, מערכת השליטה הקולית של אמאזון. סונוס-אלקסה תנגן לכם בחדר שבו תשמיעו את הפקודה הקולית את השיר שתבקשו וגם תדאג להפעיל עבורכם מחדר השינה, נניח. רמקול זהה או שניים המוצבים בסלון.

והשליטה הקולית החכמה תתגבר גם על משברי רעש. האחד מנגן בעוצמה גבוהה, וברצונכם להפסיק או להחליף שיר. שישה מקרופונים רגישים המוטמנים ברמקול במערך ששמו ״לכידה קולית חכמה״ יידעו לנטרל את הרעש הסובב ולבצע את פקודתכם גם מבלי שתצטרכו להפסיק או להנמיך את המוסיקה.

SONOS ONE

שניים שהם אחד יכפילו את המחיר ל-400 דולר, אבל יהפכו את התצוגה המונופונית למערכת סטריאו עם הפרדה מלאה בין הערוצים שתוסיף משקל לצליל ותיצור במת סאונד כלשהי בחדר. היחידות שב-ONE שופרו, לטענת סונוס, ביחס לדרייברים שבקודמו.  

בשוק המתעצם של מערכות השליטה הקולית המתחרות יפה שאתה שולט באחד. אבל טוב יותר שתשלוט בשני פורמטים מתחרים, כדי לא להגביל את הצרכן. ולכן תוסיף סונוס ב-2018 גם שליטה במערכת האסיסנט של גוגל כדי שדרך האחד תוכל להרים את קולך גם על מוצרים נשלטי קול של חברות מתחרות.



מעבר לתגובות בפורום